کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ارسال یادداشتی مطرح شد؛

نگاهی به طرز تفکر مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و استاندار انقلابی کهگیلویه و بویراحمد

روح الله طاهرمنش

23 فروردين 1401 ساعت 21:30

مردمان روستاهای انارک و دلی تا و سیلم و لاش از محروم‌ترین بخش‌هایی هستند که تا حالا دیده‌ام. با وجود کارهای عمومی فراوانی که دولت در دست اجرا دارد و هزینه‌های هنگفتی که می‌شود در بخش‌های مختلف آنها نه خانه بهداشت و نه مدرسه درست و حسابی و آب لوله کشی مناسب و نه گاز وجود ندارد.


روح الله طاهرمنش با ارسال یادداشتی به این پایگاه خبری، خطاب به احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد نوشت: مناطقی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که باید از نزدیک مشاهده کنید تا با وجود تمام کارهای انجام شده عمق محرومیت را در آن مناطق لمس کنید.
گریه‌های شما را در دیشموک دیدیم و چنان متحول شدیم که گویی تمام استان در محرومیت دست و پا می‌زند و کسی خود را صاحب نمی‌کند و خنده های شما را در توگبری چرام با دل و جان حس کردیم که تمام مشکلات و مسائل مختلف را به فراموشی سپرده و دوره‌ای تازه را نوید می‌داد.
جناب استاندار
در منطقه‌ای دوردست به نام لاش و سیلم و دلی تا مردمانی زندگی می‌کنند که فارغ از هیاهوی جهان تمام هستی خود را فدای انقلاب و دفاع مقدس کرده‌اند؛ جوانان غیوری که اگر نمی‌بودند حال و روز ما اینگونه نبود و معلوم نبود در زیر سم اسبان کدام ملت‌ها ایران را به تاراج می‌بردند.
جناب استاندار                                    
منطقه ای دلی تا هشت شهید را جانانه نثار انقلاب اسلامی کردند ولی از نعمت جاده و راه ارتباطی برخوردار نمی‌باشد. بعد از آن روستای لاش و سیلم و آبله هست با چندین شهید که در ادامه این روستا قرار دارند و مسیر آمد و رفت به شهرهای اطراف را با حدود سی کیلومتر جاده‌ای خاکی و صعب العبور طی می‌کنند.
خدا را گواه می‌گیرم اگر یک بار از این محروم‌ترین بخش دنیا دیدن کنید، چنان فغانی سر دهید که تا سال‌ها به یادگار خواهد ماند.
مردمان روستاهای انارک و دلی تا و سیلم و لاش از محروم ترین بخش‌هایی هستند که تا حالا دیده‌ام. با وجود کارهای عمومی فراوانی که دولت در دست اجرا دارد و هزینه‌های هنگفتی که می‌شود در بخش‌های مختلف که در این مناطق نه خانه بهداشت و نه مدرسه درست و حسابی و آب لوله کشی مناسب و نه گاز چرا؟ چون راه ارتباطی ندارند و مشکل اکثر ادارات نبودن راه ارتباطی و تسهیل در عبور و مرور به این منطقه‌ها می‌باشد.
و این دیار ما بین شهرستان کهگیلویه و شهرستان بویراحمد فریادرسی ندارد؛ مردمانی ساده دل و نیک اندیش از طایفه‌های سرکوهکی و بادلانی و طیبی و سادات امام زاده محمود که سال‌هاست در محروم‌ترین نقطه استان به فعالیت و زندگی مشغول هستند.
تنها فریادرس خداست.
و حالا نماینده دولت در استان شما هستید که با بالاترین منصب می‌توانید این منطقه را از فلاکت نجات دهید و به فریاد مادرانی که در حال زایمان فرزندان خود هستند و دسترسی به جاده ندارند که خود را به پزشک برسانند
کمکی کنید و حال و روز مردمان را از نزدیک مشاهده کنید تا غم و شادی این مردم را ببینید. هم در این دنیا و هم آن دنیا شاهد دعای خیر این مردم محروم خواهید بود به لطف خدا.


کد مطلب: 446875

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/446875/نگاهی-طرز-تفکر-مدیران-دستگاه-های-اجرایی-استان-استاندار-انقلابی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1