کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

مدیران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خدمت دولت حسن روحانی!

اسلام ذوالقدرپور

23 فروردين 1401 ساعت 13:04

با گذشت حدود 9 ماه از تغییر دولت در ایران و گذشت حدود 7 ماه از انتصاب و معارفه آقای احمدزاده در استانداری کهگیلویه و بویراحمد، ایشان نه‌تنها هیچ‌گونه اقدام مدیریتی و نظارتی برجسته و جدیدی نداشته‌اند، بلکه از مدیریت و نظارت عادی بر مجموعه استانداری نیز غافل مانده است!


اسلام ذوالقدرپور- در عصر کنونی که عصر رسانه یا سلطه خبر و تصویر بر افکار عمومی نام گرفته است، مدیریت افکار عمومی شهروندان به اصل بنیادین سیاستگذاری دولت‌ها بدل شده است. مدیریت افکار عمومی شهرندان که با سیاست‌ها و ابزارهای گوناگون دنبال می‌گردد در سطوح مختلف و با حضور کارشناسان و مدیران این حوزه طراحی و اجرا می‌شود که در برخی مواقع با شکست و رسوایی همراه می‌گردد.
در ایران و از جمله استان کهگیلویه و بویراجمد طی چند سال اخیر شاهد حضور مدیرانی در جایگاه مدیریت افکار عمومی بوده‌ایم که نه‌تنها توانایی و کارآمدی چنین جایگاهی را نداشته‌اند بلکه در نهایت سبب بدبینی شهروندان نسبت به نهادهای دولتی و رسوایی دولت در مدیریت افکار عمومی شده‌اند.
دولت سیزدهم به ریاست آیت‌الله رئیسی با وعده‌ها و شعارهای زیبا و آرمانی برای بهره‌گیری از مدیران و کارشناسان خبره، توانمند و کارآمد در بدنه دولت برای اصلاح و بهبود مدیریت اداره عمومی کشور کار خود را آغار نمود اما طی حدود 9 ماه از فعالیت این دولت، شاهد انتخاب و انتصاب مدیران و مسئولینی هستیم که تنها به دنبال کسب یک صندلی مدیریتی بوده و چندان شایستگی و توانایی مدیریت را نداشته‌اند!
در استان کهگیلویه بویراحمد نیز دولت سیزدهم به یک مظلومیت بزرگ دچار شده است، زیرا استاندار دولت سیزدهم تا حد زیادی سازشکار و ضعیف نشان داده و مدیریت امور استان از دست ایشان خارج و در اختیار نمایندگان مجلس یا افراد و محافل خاص قرار گرفته است.
بررسی و تحلیل الگوی مدیریت جناب آقای احمدزاده و عدم توجه کافی ایشان به شهروندان و نخبگان استان و دولت سیزدهم در مقاله بعدی مورد بررسی قرار می‌گیرد. اما یکی از نشانه‌های ضعف، ناتوانی و سهل‌انگاری جناب آقای سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویرحمد را می‌توان در عدم نظارت و مدیریت لایه اول حوزه مدیریتی خود در مجموعه استانداری یعنی حوزه دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری مشاهده نمود.
با گذشت حدود 9 ماه از تغییر دولت در ایران و گذشت حدود 7 ماه از انتصاب و معارفه آقای احمدزاده در استانداری کهگیلویه و بویراحمد، ایشان نه‌تنها هیچ‌گونه اقدام مدیریتی و نظارتی برجسته و جدیدی نداشته‌اند، بلکه از مدیریت و نظارت عادی بر مجموعه استانداری نیز غافل مانده است!

جلوه بارز این ضعف، ناتوانی، ناکارآمدی و نابسامانی مدیریتی جناب آقای احمدزاده و حوزه مدیریتی ایشان را می‌توان در فعالیت رسانه‌ای و روابط عمومی استانداری مشاهده نمود، به گونه‌ای که در بالای یکی از سایت‌های رسمی استانداری کهگیلویه و بویراحمد یعنی درگاه خدمات الکترونیک استان، همچنان تصویر دکتر حسن روحانی رئیس جمهور سابق به جای رئیس جمهور کنونی جای دارد و مجموعه مدیریتی آقای احمدزاده قادر به نظارت و اصلاح این مورد ساده نیز نمی‌باشند!
در بالای سایت خبری استانداری نیز یکی بدترین و زشت‌ترین تصاویر از رئیس جمهور کنونی وجود دارد که بسیار مبهم و شک‌برانگیز است.
 استانداری که حتی نمی‌داند یا نمی‌تواند بعد از گذشت حدود 9 ماه از تغییر دولت و آغاز بکار دولت جدید، تصویر رئیس جمهور سابق را از بالای درگاه خدمات الکترونیک استان خود حذف نماید، چگونه می‌تواند به مدیریت افکار عمومی شهروندان و جلب اعتماد آنان بپردازد؟
البته شاید آقای احمدزاده خود را استاندار دولت روحانی بدانند و مدیون ایشان باشند که در همان چارچوب مدیریتی آقای روحانی یعنی مدیریت کاریکاتوری نیز عمل می‌نماید.
آقای استاندار؛
 مدیر روابط عمومی استانداری که وظیفه مدیریت و نظارت بر سایت استانداری و البته سایر ارکان روابط عمومی نهادهای دولتی استان را بر عهده دارند، کجا تشریف داشته، به چه برنامه‌ای مشغول هستند؟
آیا استان کهگیلویه بویراحمد همچنان در دوره ریاست جمهوری دکتر حسن روحانی بسر می‌برد و در آن دوران حبس شده است؟
امیدواریم استانداری کهگیلویه و بویراحمد که در کمای مدیریتی و نظارتی حتی در حوزه دفتر استاندار نیز فرو رفته است، هر چه زودتر از این کمای مرگبار خارج گردد و کار به عزل و برکناری استاندار محترم که بسیار نیز نزدیک و قطعی نشان می‌دهد، کشیده نشود.


کد مطلب: 446858

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/446858/مدیران-استانداری-کهگیلویه-بویراحمد-خدمت-دولت-حسن-روحانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1