کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

سفرهای اجرایی نماینده‌ی عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد مصادره نشود

20 فروردين 1401 ساعت 11:19

از رسانه‌ها اعم از سایت‌ها، نشریات و... خواهش داریم با مردم صادق باشند و واقعیت‌های جامعه را طرح نمایند تا مشکلات مردم حل شود و بدانند با این تیترهای درشت و تبلیغی و گمراه کننده؛ دردی از دردهای مردم دوا نخواهد شد.


یادداشت ارسالی؛ استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان نماینده‌ی عالی دولت در استان به حسب وظیفه‌ی ذاتی و رسالتی که برای خدمت رسانی به مردم و از جمله مناطق محروم‌تر استان کهگیلویه و بویراحمد بر دوش دارد، به تناوب با همراهی بخشی از مجموعه اجرایی سفرهایی به شهرستان‌ها و بخش‌ها و مناطق مختلف استان دارند و این عمل اگر خالصانه و خدمت بی منت به بندگان خدا باشد-که وظیفه‌ی دولت اسلامی همین خدمت بی منت است-قابل تحسین است.
اما در این میان برخی از نمایندگان که با دخالت‌های غیر مسئولانه در امور اجرا علی‌رغم آن همه تاکیدات رهبر معظم انقلاب، در انتصاب بستگان و منسوبین سنگ تمام گذاشتند و با این عمل، به شدت مورد انتقاد آحاد جامعه قرار گرفته‌اند، این بار در پی آن برآمده‌اند برای جبران کاستی‌هایشان، به مصادره‌ی مجموعه اقدامات نماینده‌ی ارشد دولت در استان و دیگر عوامل اجرایی به نام خود برآیند.
در سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به کبگیان به چند موضوع پرداخته شد و اظهار امیدواری نمودند که در آینده شاهد حل بخشی از این مشکلات باشیم؛ از جمله وصل جاده‌ی دو کیلومتر و نیمی کبگیان به جاده‌ی پاتاوه-دهدشت، اختصاص بودجه به ساختمان نیمه کاره‌ی مرکز بهداشت، در دستور کار قرار گرفتن سد پراشکفت جهت حل مشکل آب کبگیان و بخشی از دشتروم و بازدید از شهر چیتاب و تعدادی از روستاهای حومه و برخی مسائل ریزتر؛ که به شرط پیگیری و به سرانجام رسیدن پروژه‌ها از طرف عوامل دولت، می‌تواند برای مردم این منطقه نوید بخش باشد و قابل تحسین هم هست.
اما نکته‌ی تعجب برانگیز ماجرا آن جا بود که همین که نماینده‌ی بویراحمد مطلع شد که استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش کبگیان حضور دارد، به سرعت و در وسط راه خودش را به این مجموعه رساند و البته کلیپش را هم که همه‌ی هم و غم ماجرا بود با تحت تأثیر قرار دادن و احساسی نمودن یکی از اهالی توسط تیم رسانه‌ایش تکمیل نمود و قبل از پایان سفر هم هیأت را ترک کرد!
اما این پایان ماجرا نبود و بخش جالب ماجرا این بود که تیم رسانه‌ای وی تیتر زدند که فلانی (نماینده) استاندار کهگیلویه و بویراحمد را به کبگیان کشاند!
اما ما مردم کبگیان خواهش می‌کنیم کار اجرایی را باند بازی و سیاسی نکنید و بگذارید سیستم اجرایی کار منطقه‌ی ما را انجام دهد و می‌دانیم که امور اجرایی، ربطی به باندهای سیاسی ندارد.
از استاندار محترم هم تشکر می‌کنیم و می‌دانیم این اقدامات اگر با هدف خدمت به خلق خدا و رضای الهی باشد، در پیشگاه دهنده‌ی بی‌منت ثبت و ضبط است.
 و اما از رسانه‌ها اعم از سایت‌ها، نشریات و... خواهش داریم با مردم صادق باشند و واقعیت‌های جامعه را طرح نمایند تا مشکلات مردم حل شود و بدانند با این تیترهای درشت و تبلیغی و گمراه کننده؛ دردی از دردهای مردم دوا نخواهد شد.
مردم کبگیان خودشان آگاه و مطلع به مسائل هستند و بهتر است بعضی از آموزش بیشتر و بهتری بهره بگیرند و رسالت خبرنگاری را خدشه دار نکنند و اعتماد مردم را از این قشر زحمت کش و مطالبه گر سلب ننمایند.
و اما نکته‌ی پایانی و سخن آخر با استاندار محترم این است؛ اگر آن روز که رهبر معظم انقلاب به صراحت نمایندگان را از دخالت در امور اجرایی برحذر داشته و با قید واژه‌ی «مطلقاً»، نقشه‌ی راه را برای دولت معین فرمودند، به امر بی چون و چرای ولی فقیه، بی چون و چرا گردن می‌نهادید و از دخالت نمایندگان در امور اجرا و بالاخص انتصابات- که اکثر قریب به اتفاق فامیلی و طایفه‌ای و به منظور آرایش انتخاباتی برای رقابت‌های آینده‌ی مجلس بود-گردن می‌نهادید، امروز شاهد مصادره‌ی عملکرد دولت به اسم نمایندگان نمی‌بودید؛ البته هنوز هم زمان هست و می‌شود با عملکرد مستقل و استقلال در تصمیم گیری‌ها به عنوان قوه‌ی مجریه، اعتماد آسیب دیده‌ی مردم را تا حدودی احیاء و بازسازی کرد.


کد مطلب: 446722

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/446722/سفرهای-اجرایی-نماینده-ی-عالی-دولت-استان-کهگیلویه-بویراحمد-مصادره-نشود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1