تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۵۵
کد مطلب : ۴۴۵۴۸۵
یادداشت ارسالی؛

در پی به بن بست رسیدن نماینده کهگیلویه، حربه‌ی جدید مدافعین مجازی‌اش مظلوم‌نمایی است!!!

۲۸
۴
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
در پی به بن بست رسیدن نماینده کهگیلویه، حربه‌ی جدید مدافعین مجازی‌اش مظلوم‌نمایی است!!!
کبنا ؛ یادداشت ارسالی: نشست نماینده کهگیلویه بزرگ با طلاب حوزه علمیه قم بواسطه آنچه که شاید سید محمد موحد انتظارش را نداشت تبدیل به چالشی اساسی و پاشنه آشیل این نماینده کهنه کار اما بدون انجام کاری بزرگ گردید.
نماینده کهگیلویه همواره از جلسات چالشی، نشست‌های رسانه‌ای و مطالبه گری گریزان بوده است اما این بار و آنهم در میان هم لباسی‌های خود غافل گیر شد و چنان خشم بر وجودش مستولی گشت و ناراحتی و عصبانیت در صدایش هویدا بود که به یقین اگر حدس زده بود هرگز به این محفل نمی‌رفت.
او گفت؛ بفرما ببینم فرماندار لنده لیدر من بود یا مخالف من؟
کیست که نداند شاید مفهوم لیدر بر وی اطلاق نیابد اما هرگز نه تنها مخالف نبود بلکه همه جوره حامی بود و رسانه (کانال تلگرامی بازتاب دنا) تحت مدیریتش پایگاه محکمی بود در تخریب رقیب و تبلیغات وسیع برای نماینده محترم فعلی.
اینکه چرا مخالف می دانش الله اعلم.!!!
جناب موحد چرا از فرماندار کهگیلویه و نسبت فامیلی‌اش، لیدر بودن و همه کاره بودن جریان سیاسی‌ات نمی‌گویی!؟؟؟ این‌ها هم به کنار، اصلاً او چه سنخیت و تناسبی با فرماندار شدن دارد؟ کدام آیتم و مؤلفه را دارد؟ 
نمی‌دانیم بر کدام معیار مسبب سیاهی کهگیلویه را منتقدان دانسته‌اند؟
راستی شاید تقسیم کنندگان بودجه و اعتبار از منتقدین باشند.؟!!!
در تعیین شاخص‌های توسعه، فعال بودن پروژه‌ها را در کهگیلویه بزرگ عنوان نموده و گفته است کافی است گذرتان به کهگیلویه بیفتد تا فعالیت پروژه‌ها را ببینید که معلوم نیست مخاطبش کیست؟ شاید منظورش دعوت از همانهایی باشد که خارج از این استان در 2 اسفند 98 در پای صندوق‌های کهگیلویه بزرگ حاضر شدند!!! و الا ساکنین این دیار رنجور که چیزی نمی‌بینند. همه جا سوت و کور و خاموش است.
محور ارتباطی پاتاوه - دهدشت که در سال 98 با نود درصد پیشرفت فیزیکی تحویل شد پس از 2 سال همچنان حرکتش لاک پشتی است. سد مارون 2، باند اصظراری، آبرسانی‌های شرب و کشاورزی (آبرسانی به 5 شهر دهدشت، چرام، سوق، لنده و لیکک از سد کوثر آبرسانی به دشت‌های سوق، بوآ و چنگلوا)، گازرسانی‌ها، نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک و جاده سازی ها همه و همه به کما رفته، درب کارگاه‌هایشان زنگ زده و بر ورودی‌شان عنکبوت تار بسته است.
تنها پروژه فعال کهگیلویه پتروشیمی دهدشت است که آنهم به لطف قرارداد با شرکت پتروپارس در سال 98.
از رشد و شکوفایی نخبگان و مدیریت در سطح کلان کشوری سخن گفته غافل از اینکه قبل از حضور مرادشان، شهردار پایتخت کشور (تهران بزرگ) و 4 معاون اثرگذار در چهار وزارتخانه تأثیرگذار فرزندان کهگیلویه بودند و البته جناب موحد در جمع نمایندگان زاگرس قبل از شروع مجلس فرموده بود اگر می‌خواهیم اثرگذار باشیم باید به عضویت کمیسیون‌های مهم در بیاییم که از قضا مدتها سرگردان و بی کمیسیون ماند تا کمیسون بدون داوطلب قضایی به فریادش رسید و الا سرنوشتش نامعلوم بود.
از کثرت ارباب رجوع سخن گفته در حالیکه مراجعین در راهروی ادارات، بانک‌ها و نهادهای حمایتی نامه به دست سرگردان هستند که باید سخن دکتر یاری نسب رئیس معزول بیمارستان دهدشت را با لوح زرین نوشت که یکی از دلایل استعفایش را چنین بیان کرد:
می گویند نماینده در روز 200 ارباب رجوع دارد اما در طول 8 ماه مسئولیتم نه توانستم برای بیان مشکلات بیمارستان از نزدیک نماینده را ببینم و نه تلفنم را پاسخ داد.!!!
از همه نگر بودنِ نماینده محترم سخن گفته که لیست بالابلند انتصابات فامیلی در رأس معاون سیاسی و امنیتی استاندار، مدیر شبکه بهداشت کهگیلویه، مدیر آموزش و پرورش دهدشت، فرماندار دهدشت، و ...چنین ادعایی را کاملاً بی اساس و مردود می‌داند.!!!
پس تنها راه مظلوم نمایی است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
باوجود موحد به آینده کهگیلویه امیدواریم. درود بر سناتور ایران زمین
Romania
خخخخخخ
منتقد
Iran, Islamic Republic of
یاپیمانکاری یا جایی بهت کارداده ما که خروجی از ایشون ندیدیم
جهانتاب میرزا
Iran, Islamic Republic of
دوستان من بزرگترین اشتباه زندگیم رای به موحد بود که تا ابد خودم رو نمی بخشم...اما دوباره از چاله به چاه دیگر افتادن جایز نیست...باید پلاس کهنه ی اندیشه را دور انداخت...موحد ، بزرگواری ، عدل هاشمی و امثالهم بارها حساب پس داده اند...بار دگر فریب نخورید ...اینها فقط و فقط دنبال منافع ، مطامع و امیال خویش هستن...باز هم ا....بهره خواهند برد ...دلتان به حال دیارتان بسوزد و این سه نفر و لیدرها و اطرافیانشون رو کنار گذاشته باشد که به یاری خداوند دست از سر ملت بردارند...حیف که به غلامرضا تاجگردون علی رغم ایراداتی که داشت ، بگوئیم نماینده مجلس و موحد و بزرگواری و عدل رو هم چنین خطاب کنیم...البته در پاکدستی و بی ریایی بزرگواری همگان اتفاق نظر دارند چونان که همگان بر عدم تخصص و عدم سیاستمداری ایشان واقفند...هر کسی را بهر کاری ساختند سید عزیز...مطمئن باشیم اگر مجددا به عدل هاشمی اعتماد کنیم ، روزی همانطور مانند انتخاب مجدد موحد پشیمان خواهیم شد...آزمودگان رو مجددا آزمودن خطاست...اندکی تفکر و اندیشه...شهر من ، من به تو می اندیشم نه به تنهایی خویش.....تو را به آنچه اعتقاد دارید این افراد و وابستگانشون رو به تاریخ بیندازید...اجازه ندهید سرنوشت شهرمان قربانی تسویه حساب‌های شخصی عدل و موحد یا کینه ی بزرگواری و موحد از هم بشود...موحد باز هم خودش خواهد آمد چرا که بی شک هیچگاه هیچگاه کسی رو معرفی و حمایت نخواهد کرد...برای تقویت اراده خویش کافی است که فکر کنید این بشر این بیست و اندی سال چه به سر این مردم آورده...اما مقصر خود ما هستیم..همیشه گفتیم از ماست که بر ماست و بیایید اینبار عاقلانه و با اقتدار به این سه نفر نع بگوئیم...البته نباید افرادی چون نجات نیا رو قدرت بدهیم چرا که این بشر اگر سوار شد براحتی پیاده نخواهد شد و باید سالها حسرت خورده و بگوئیم دریغ از پارسال و دوره عدل و موحد...کمائی با معرفت تا اونجا که برات مقدوره کامل انعکاس بدهید...سپاسگزارم
قدر
Iran, Islamic Republic of
برادر یجوری اطرافیان رو مورد تفقد قرار میدین انگار شما از مریخ اومدین!!! تااالان فرد ایده ال نبوده برا همین بین بدوبدتر همیشه انتخاب شده!! الان هم این دوره اگه کسی بود چشم همه افراد همکاری میکنیم منتها نه اینکه بیای ینفر تهران نشین رو علم کنی برا درد کهگیلویه فهمیدن!!! ما هم فکر کردیم مموحد میتونه بقول خودش شونزده مدیرکل بگماره و فرض کردیم با وجود اونا میشه شهرستان رو نجات داد نمیدونستیم طرف مدیر شهرستان مدنظرشه و عاجز از مدیرکل هست!بهرجهت بلحاظ اجرایی عدل هاشمی با سطح کاریش خیلی بالاتر از بیست سال موحد بود
Iran, Islamic Republic of
عزیزم اولین نفر خودم رو خطاب قرار دادم...مریخ ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
متن رو با دقت بخونید، کدوم تهران نشین؟ کسی معرفی نشده که
مردم دهدشت
Iran, Islamic Republic of
اگه موحد مظلومه که مردم دهدشت خیلی ساده بودن که به ایشون رای دادن خخخخخخخ
مظلومیت آب ونان نمیشه
سجاد
Iran, Islamic Republic of
اقای موحد دیگه رای بی رای 🤢🤢 ب طایفه بازیت برس این دو سال اخر ، موقع رای خواستن جوابتو میدیم
علی
Iran, Islamic Republic of
همین فرمانداری های لنده و بهمئی هم سهم موحد بودند.اگر نبودندند چرا هرنیروی در این دو شهرستانپست میگیرد از نیروهای موحد هستند. چرا از دیگر نیروهای انقلابی استفاده نمیکنند. فرماندارن میگن باید نمایند موحد شمار را تایید کند تاپست به شما بدهیم. چرا استان را قبضه موحد کردید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
همین فرماندارن بهمئی و لنده تا زمانی موافقت موحد کسب نکردند نتوانسند فرماندار شوند. پس اقای موحد نیروهای انقلابی که به شما رای ندادند ایا نباید پست بگیرند اینها همیشه در جریان اصولگرایان و انقلابی بودندو هستند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام چه لیدر باشد یا نباشد کهگیلویه دهدشت و توابع آن در محرومیت رنج می‌برند نماینده دائم است دستگاه های نظارتی کجا هستند
Iran, Islamic Republic of
آقای کمایی کسی که می‌ترسه نام خود را بیان کند نباید مطلبش در سایت گذاشته شود منم مخالف موحدم
سید علی
Iran, Islamic Republic of
بسیار درست و به جا جواب یاوه گوییشان را دادید مرحبا
. فرماندار لنده نه مخالفش بود نه لیدرش بود اما بعد از اینکه بواسطه عدل هاشمی اسم و رسمی برای خودش دست و پا کرد و عدل هاشمی دیگر حاضر نبود بهش باج بده در انتخابات سال ۹۸ عدل هاشمی را تنها گذاشت و با آن نامه معروف از سردار هاشمی برائت جستن که مصداق بارز نمک خوردن و نمکدان شکستن است و از طرفداران پر و پا قرص حاج موحد شدن اما لیدرش نبود !

رئیس آموزش و پرورش لنده که میخواهد انتصاب شود از لیدر های ایشان است
نمیدانم چه بگویم ! فقط میتوانم بگویم اشتباه کردم به موحد رای دادم
عدل هاشمی هر چه بود اما کلی پروژه که یا افتتاح شدن یا در حال کار هستن توسط خودش کلنگ زنی شد
یه زمانی در بهمئی و لنده آرزوی چمن مصنوعی داشتند اما به لطف سردار هاشمی نه تنها در خود مراکز شهرستان بلکه در روستاها و بخش های مربوط به هر شهرستان چند مصنوعی افتتاح شد
نمیدانم چه بگویم
در حق عدل هاشمی خیانت کردیم و زحماتش را پاس نداشتیم الآنم باید آقای موحد اینطور جواب خیانت ما به عدل هاشمی را بدهد
بخشایی
Iran, Islamic Republic of
موحد فقط و فقط برا سادات راک و سوق و دشت مازه کار می‌کند.
تا جای ک من خبر دارم حتی ایل دشمن زیاری هم دلخوشی ازش ندارند.
اما در بحث ۹۸ درصد تونل طبق چه معیاری سنجیده ۹۸ درصد؟
تونل نماینده قبل با سپردن پیمان به پيمانکاران مبتدی و سفارشی
دو بار تامین اعتبار شد. کسانی ک دست چپ راست تشخیص نمیدادن
لندکروز سوار شدند از چی حرف میزنی؟ از شاطر نانوا یا رانندگان بین روستایی ک غرق در پول های باد آورده هاشمی شدن
تونل در دوره هاشمی ۲۰ درصد هم پیشرفت نداشت
دولت قبل در اواخر دوره حداکثر توان بکارگرفت که بنام دولت تمام شود ک بازم موفق نشد.
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
حسین
Iran, Islamic Republic of
موحد نیاز به مظلوم نمایی نداره، قطعا نویسنده متن از جوانان کهگیلویه بزرگ هست که خیلی از گذشته کهگیلویه خبر نداره. قطعا نمیدونه روزی نماینده محبوبش در کنار موحد به نام و نان رسید و آخر سر شد مار در آستین و نمکدان موحد را شکست و فراموش کرد که وقتی با موحد توی مناطق محروم کهگیلویه میگشت و موحد را قلم دوش میگردوند و با زحمات موحد صعب العبورترین مناطق کهگیلویه سهل الوصول شدند. قطعا نماینده محبوبش یادش هست که دهدشت در دوره های قبل موحد به معنای تمام کلمه هیچ نداشت و بعد از موحد هم هیچ بر اندوخته های موحد برای کهگیلویه افزوده نشد. خیلی از طرحهایی که این جوان ازشون اسم برده در دوره های قبلی موحد به عنوان پروژه تعریف شدند و اجراشون به نماینده های بعدی ارث رسید و تا کنون که بعد از چند دوره موحد برگشته هنوز فقط در حد اسم موندن و اگر کوچکترین تغییری هم در این پروژه ها اتفاق افتاده جای فخرفروشی نداره.
و نکته آخر اینکه در مورد معاون سیاسی که به عنوان انتصاب فامیلی ازش یاد کرده بهتره بره از همون نماینده محبوبش بپرسه ببینه کیه و نظرش در موردش چیه.
سید علی
Iran, Islamic Republic of
من به موحد رای دادم اما مطمئنم کاملا اشتباه کردم
عدل هاشمی زمانی با موحد یکدست بود و امثال عدل هاشمی کمک کردن تا موحد چند دوره وارد مجلس شود مگر میشود یک نفر تنهای تنها پیروز انتخابات شود ؟!
عدل هاشمی از همان اول هم قصد ورود کردن به انتخابات رو نداشت اما موحد که آدم زیرک و باهوشی است به او گفت من در تهران ثبت نام میکنم و تو بیا در کهگیلویه ثبت نام کن در حضور آمیر احمد تقوی ( ره ) ! زمانی که هر دو تایید صلاحیت شدند آقای موحد از تهران اومدن کهگیلویه تا عدل را شکست دهد و مفتضح کند چون میترسید بعد خودش کس دیگری بتواند سکان کهگیلویه رو بدست بگیرد ...
بعد از این اتفاق شاهد جمله معروف آمیر احمد تقوی بودیم که گفتند موحد اگر یه ذره وجدان داشت نمی آمد ....
حالا چه کسی نمک خورده و نمکدان شکسته برادر ؟!
موحد حضورش چند ساله اش را مدیون عدل هاشمی بود که پشتیبان او بود اما میخواست حتی عدل هاشمی را زمین بزند !!!!!!
بینی و بین الله شاهدم و با دو چشمم خودم دارم میبینم که جز لیدرای موحد و طرفدارانش پست و مقام نمی گیرند !!!
حتی برای پست و مقام ها هم به جون هم افتادند
قرار بود عزت برگرده نه قرار بود برای ریاست آموزش و پرورش و .... به هم دیگر فحش بدهند و کتک کاری کنند
Iran, Islamic Republic of
موحد و هاشمی پشت پرده باهم هستند
این مردم مظلوم کهگیلویه هستند که دارند ضررشو می‌کنند
اینا در تهران باهم هستند
کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
دوست خوب فک کنم تو هم یادت نباشه ک همین موحد رو هم ی موقعی ک فقط ی طلبه ساده بود شخص میر احمد تقوی اورد ! بعد تو‌ک طرفدار موحدی بگو تو اون ۱۶ سال و این ۲ سال موحد چکاری انجام داده ؟؟؟ شماها دیگه تمام شده اید همش دو سال دیگه مونده
سید علی
Iran, Islamic Republic of
بزرگوار من به موحد رای دادم اما میگم اشتباه کردم
من فریب شوی تبلیغاتی رو خوردم
نه تنها من بلکه خیلی های دیگه
موحد جز تغییر مدیران کار دیگری ندارد
موحد تمام شد
یاور
Iran, Islamic Republic of
سید جان میشه بفرمایی کدوم مدیر رو تغییر دادن جناب موحدتون؟بجز جهاد و معاونت سیاسی..
قضا
Iran, Islamic Republic of
باوجود انتصابات مدیران استانی که همه رو حسینی نامها گرفتند و روشنفکر، باید فاتحه سیاسی اقای موحد رو خووووند وسلام
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید بازم فریب میخوریم هم من و هم شما
ملا
United States
دقیقا آخ وبخت عسکر
Iran, Islamic Republic of
گل گفتی
بستا
Iran, Islamic Republic of
سوزش زیاده احتیاد کن حتما دکتر بری
رادو
Iran, Islamic Republic of
بیچاره مامردم کهگیلویه که بیست سال درتحریم داخلی وخارجی هستیم ضربه ای که نماینده بیخیال به این مردم زد تحریم خارجی نزد
پایان «صیانت» و «جهاد تبیین» در بهارستان؟

پایان «صیانت» و «جهاد تبیین» در بهارستان؟

سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره فضای مجازی و جهاد تبیین تحرکاتی را در بین برخی مجلسیان ...
خاتمي، تشكيلاتي‌تر از روحاني و احمدي‌نژاد

خاتمي، تشكيلاتي‌تر از روحاني و احمدي‌نژاد

«احمدي‌نژاد مصداق سياستمدار اپورتونيست است و با اسب زين‌ كردن آماده ورود به ميدان است....
24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

بر اساس گزارش‌هاي رسمي زمان خانه‌دار شدن براي افراد در سال 99 به بيشترين ميزان خود رسيده ...
1