کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشتی از سید کمال صالحیان‌فر؛

فشارهای ناصواب بر سیدناصر؛ اندکی صبر سحر نزدیک است

21 بهمن 1400 ساعت 22:29

سید ناصر حسینی‌پور در فعالیت‌های انتخاباتی‌اش گفته بود من اگر به عنوان نماینده در مجلس انتخاب شوم، نه چپ و راست و نه اصلاح طلب و اصولگرا، بلکه شایسته‌سالاری را مد نظر قرار خواهم داد.


سید ناصر حسینی‌پور در فعالیت‌های انتخاباتی‌اش گفته بود من اگر به عنوان نماینده در مجلس انتخاب شوم، نه چپ و راست و نه اصلاح طلب و اصولگرا، بلکه شایسته‌سالاری را مد نظر قرار خواهم داد.
به گزارش کبنا، سید کمال صالحیان‌فر فعال اجتماعی در یادداشتی نوشت: هر چند نباید از نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی، انتظار دخالت در انتصابات را داشت، اما این رویه از پیش وجود داشته است و در بین افکار عمومی این انتظار وجود دارد که نمایندگان شهرستان‌های استان، در چینش مدیران نقش داشته باشند و هر نماینده سهمی از مدیران کل در استان داشته باشد.
با وجود اینکه گفته می‌شود روشنفکر و موحد سهم بیشتری از انتصاب مدیران را به خود اختصاص داده‌اند و سید ناصر حسینی تاکنون نتوانسته است در چینش مدیران نقش جدی ایفا کند، اما داستان اینگونه نیست. دلیل تردید طولانی مدت حسینی پور نه نتوانستن، بلکه نخواستن است.
اخیراً سید ناصر حسینی فشار زیادی را به ویژه از طرف نزدیکان خود احساس می‌کند که چرا به مطالبات آنها در چینش مدیران استانی توجهی نکرده است و تاکنون مدیرانی از حوزه گچساران و باشت در استان کهگیلویه وبویراحمد انتخاب نشده‌اند. هر چند این فشارها می‌تواند اثرات نامطلوبی برای او در پی داشته باشد، اما در طولانی مدت می‌تواند به او کمک ‌کند. چرا که او بیش از آنکه در پی انتصابات قومی و طایفه‌ای باشد، به دنبال شایسته‌گزینی است. به همین خاطر است که تا کنون صراحتاً موضع نگرفته است.
شاید دوستانش که این روزها به او حمله می‌کنند متوجه این بخش از گفتمان فکری او نباشند. البته به دلیل اینکه حسینی پور در اظهاراتش مستقیم به این موارد اشاره نمی‌کند، ممکن است این حرف و حدیث‌ها را شدت دهد. حسینی‌پور در فعالیت‌های انتخاباتی‌اش هم گفته بود من اگر به عنوان نماینده در مجلس انتخاب شوم، نه چپ و راست و نه اصلاح طلب و اصولگرا، بلکه شایسته‌سالاری را مد نظر قرار خواهم داد.
گفتنی است که نمایندگان پیشین نیز در در سال‌های اولیه نتوانسته بودند رضایت مردمی چندانی به دست بیاورند. از این رو هوادارن او باید ضمن اینکه صبر و حوصله به خرج دهند، در این مسیر نیز او را همراهی کنند تا سید ناصر بتواند با طیب خاطر بیشتری شایستگان و کسانی که از صلاحیت بیشتری برخوردار هستند فارغ از مناسبت‌های قومی و طایفه‌ای را برای پست‌های استانی مورد حمایت قرار دهد.
اندکی صبر سحر نزدیک است.


کد مطلب: 444572

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/444572/فشارهای-ناصواب-سیدناصر-اندکی-صبر-سحر-نزدیک

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1