تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۶
کد مطلب : ۴۴۳۷۱۹
متن ارسالی؛

آقای «بزرگواری» یک سوزن به خود بزنید یک جوالدوز به دیگران!

۱۱
۷
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
آقای «بزرگواری» یک سوزن به خود بزنید یک جوالدوز به دیگران!
کبنا ؛یکی از شهروندان با ارسال متنی به این پایگاه خبری به توئیت‌های گاه و بی گاه سید محمدعلی بزرگواری پاسخ داد.
به گزارش کبنا متن پیام به شرح زیر است؛
حضرت حجه الاسلام بزرگواری، اظهار فضل‌های شریف حضرت عالی مکرراً در فضای مجازی در سالهای اخیر مطالعه و ملاحظه می‌شود و متاسفانه بدیهی‌ترین نکته‌ای که در این خصوص به ذهن هر خواننده‌ای متبادر می‌شود این است که این افاضات جنابعالی صرفاً در بعضی موارد خاص و به قصد تخریب است نه از سر دغدغه‌مندی و دلسوزی برای استان محروم و مردم شریف آن.
چرا که همانگونه که حضرتعالی اِشراف و اطلاع کامل دارید از قدیم در این دیار کهن و با صلابت همواره روحانیت در مناطق مختلف عشیره‌ای و قبیله‌ای در رأس مسائل علی الخصوص مسائل فرهنگی، دینی، مذهبی و قومی قبیله‌ای بوده‌اند و با توجه به تقسیم‌بندی استان به ایلات شش گانه و وجود و پراکندگی روحانیون در هر ایل و طوایف وابسته به آن و مع الاسف انتقال آن تقسیم‌بندی به دوران بعد از انقلاب و همچنین تأسی گرفتن مسائل سیاسی فرهنگی و اجتماعی مردم از آن تقسیم بندی و فرهنگ منحط و غلط  منتقله، نقش روحانیون به عنوان نماد و سمبل دین داری، مذهب و فرهنگ و همچنین احترام و جایگاه ویژه‌ای که این قشر عزیز در نزد مردم دارند رخ می‌نماید و حضرتعالی نیز به عنوان یکی از روحانیون مستقر در منطقه و کسی که همیشه در مصدر امور بوده‌اید در مقطعی در معاونت فرهنگی دانشگاه یاسوج در برهه‌ای به عنوان نماینده مردم و در کسوت یک طلبه مدام قیافه و موضع حق به جانب را به خود می‌گیرید انگار نه انگار که مسائل اخیر استان و شهرستان کهگیلویه ناشی از ضعف فرهنگی و کمرنگ شدن باورهای دینی بعضی از هم وطنان است و به مصداق حدیث شریف "الناس علی دین ملوکهم "وقتی شما به عنوان نماینده همین مردمی که الان داعیه دلسوزی و دغدغه مندی آنان را داری منادی چماق لری از تریبون مجلس شورای اسلامی هستید و فرهنگ تهدید و تهاجم را ترویج می‌دهید واضح و مبرهن است که نتیجه‌ای غیر از این عاید جوانان شهرستان کهگیلویه نخواهد شد.
 برادر عزیز خوب است از سر انصاف یک سوزن به خودت می‌زدی یک جوالدوز به دیگران و در پیشگاه خداوند سبحان و در محضر پیامبر عظیم‌الشأنی که ملبس به لباس مقدس ایشان هستی و برای افکار عمومی شهرستان پاسخ دهید که در این چهل و دو سال انقلاب به عنوان یک نماد فرهنگی چند قدم در راستای برچیدن ضد فرهنگ‌های مرسوم شهرستان برداشتید؟ بر روی کدام منبر قبح استفاده از سلاح در مراسم و مناسبات منطقه‌ای را ندا دادید؟ در کجا حرمت جان، مال، ناموس و عرض مسلمان را متذکر شدید؟
 بهتر است بدانید کسی که وظیفه و رسالت اصلی خود را فراموش کرده شخص حضرتعالی هستی که ندانسته و ناخواسته وظیفه فرهنگی و دینی خود را فدای مطامع سیاسی عده‌ای دنیاطلب می‌کنید و هر از گاهی در فضای مجازی اقدام به نشر مطالب مُخَرِب می‌نماید والا جناب آقای استاندار و معاون سیاسی ایشان قطعاً و یقینا به وظایف خود آشنا هستند چرا که زمینه بروز این مسائل ناشی از ضعف فرهنگ هست نه کوتاهی سیاسی و امنیتی. برادر بزرگوار توئیت‌های حضرتعالی درباره مسائل استان و شهرستان از پایتخت، انسان را به یاد این داستان کوتاه قدیمی می‌اندازد که "درگذشته نه چندان دور یکی ازخوانین به یکی از مناطق خارج از استان حمله می‌کند وقلعه ای رافتح می‌کند وپیغام می‌فرستد که فلان قلعه را گرفتم درجوابش پیغام می‌دهند که اگر خیلی هنر داری بیا به منطقه خودمان که به قول معروف جَرمن کرته‌ی ".
جنابعالی اگر خیلی توانمند و دغدغه داری بدان که این مسائل با مقصر دانستن این مسئول و آن مسئول حل نمی‌شود و کار فرهنگی از سر دلسوزی و صداقت می‌طلبد. اگر مرد میدانی این گوی و این میدان. بیا صداقت، پاکی، شجاعت و بزرگی مردم شهرستان را داد بزن.. و برای تبرئه کردن خود، دیگران را متهم به کم کاری نکن.. وَالعاقبهُ لِلِمُتَقین.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید
Romania
احسنت
جناب بزرگواری چندین سال مسئول فرهنگی دانشگاه بودین
روحانی هم هسین
خیلی مسائل فرهنگی استان اتفاقا بر گردن و بر ذمه شماست
چماق لری که هنوزم که هنوز فارس زبان ها کلیپ شما رو به ما نشون میدن و ما از خجالت آب میشویم
حسین تانگو
Iran, Islamic Republic of
سلام ....خود شما چند بار از جمله مروج چماق لری استفاده کردید در صورتیکه اقای بزرگواری همین چماق لری را در ادبیات عامیانه مجاس برای احقاق حقوق حقه تو بکار برد و دیگران که خودرا رقیب ایشون میدانستند این جمله را از س ر نادانی وکج فهمی کج معنی کرده اند اقای بزرگواری وهاشمی وموحد و تاجگردون به خاطر عدم تسلط کافی بر دولتمردان زمان خود نتوانستند برای استان کاری از پیش ببریند وگرنه استان خودمون با مقایسه کردن با یزد از خیلی چیزهای بهتری برای اشتغالزایی برخوردار است که بر همه مبرهن است ..منظور اقای بزرگواری از چماق لری داشتن قدرت در سطح ملی مانند غلام تاجگردون برای حل مشکلات است به طوریکه کشور را تاجگردونیسم می گفتند وهمه به او باح می دادند اقای بزرگواری اگر کم کار بودند به خاطر نداشتن یک اتحاد زاگرس نشین علیه شمال وتهران واصفهان برای بودجه گرفتن و رفع معضلات واوردن گارگاه های کوچک بود
جواد
Iran, Islamic Republic of
بی نام و نشان حتی ترسیده اسمش رو بنویسه چون میدونه غیراز خودش که با سیاسی کاری این مطلب رو نوشته کسی دیگه ای این تفکرات رو نداره
حامی مدافع حرم
Romania
بزرگواری تبرئه هست چون نه فساد مالی دارد ونه فساد اخلاقی وملت تشنه این دو خصوصیت درمسئولین هستن نگارنده محترم اگه لازم دیدی تا بشکافیم آنچه را که دیده وشنیده ایم وخود حدیث مفصل بخوان ازاین مجمل
Iran, Islamic Republic of
اتفاقاً دیدگاه مخاطب کاملا مغرضانه است نه نقدهای جناب بزرگواری
Romania
مقصر اصلی معاون سیاسی و شورای تامین شهر هستن در این قضیه
چطور از اشیره و قبیله حرف میزنید/
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
یه بار دیگه بخون ببین خودت فهمیدی چی نوشتی؟
احمدی
Iran, Islamic Republic of
همین بی اعتمادی باعث شده که مردم زده شوند گروهی با پارتی وپشت گرمی وبا ظاهری فریبنده حقوق میاونی بالا میگیرند گروهی بدبخت وزحمت کش که ازصمیم دل وبا اثاللت هستند وجدان کاری دارند با حقوق بسیا ر بسیارکم وجزیی دارند زندگی میکنند به جرات میتوان قسم خورد حقوق اینها قشرکم درامد به اندازه پول شارژ مفت خورها وحقوق بالا بگیر ها نمیشود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام 42سال گذشته فقر بیکاری جوانان مشکلات معیشتی و اقتصادی گرانی و تورم وبیماری روحی و معضلات اجتماعی و حوادث تلخ جامعه وتحریم و انزوا ناکارآمدی نظام ایران گرفته عده‌ای بفکر شعار دادن هستند یا جواب می دهند
Iran, Islamic Republic of
درود بر آن شیر پاکی که خوردی .
باغچه سادات
United States
همین بس از بزرگواری که رها کرد منصب و قدرت و ردپای بزرگواری را باید درسادگی وخلوص دید..
بزرگواری کسی بود به دنیای امثال شما وعطششون برای خونخورای این منطقه محروم و منفعت طلبی ها امثال شماها، خون و خانواده داد که زبان شماها دراز و دهانتان بی چفت و بند باشد..
خدا و شرف و وجدانتان را قاضی قرار دهید وعملکردها را بدون ذره ای غرض نقد کنید ببینید عاملان وعامران بدبختی بچه های این استان کیا هستن..
یه آزمونپتروشیمی نتوستن مدیریت کنن و بعد از به حراج رفتن خون ونفت ودارایی ها این استان شغلشون هم به یغما خواهند برد.
متاسفم ،دیگه از این استان ومردم چیزی جز ذلت و بدبختی نمونده و هنوز ول کن نیستین..
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
1