تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب : ۴۴۳۷۰۴
نقدی بر سخنان استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛

نقش نمایندگان در توزیع مدیریت‌ها چیست؟

۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نقش نمایندگان در توزیع مدیریت‌ها چیست؟
کبنا ؛استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران گفته است که: مدیریت‌های اداری استان را براساس جغرافیای مناطق تقسیم بندی کرده‌ایم. 
باید برای دولت انقلابی و نوع نگاه استاندار انقلابیش نشست و نوحه و مصیبت خواند. تمام تلاش ائمه جمعه و جماعات و دستگاه‌های فرهنگی و صاحبان قلم و اندیشه این بود که این نوع نگاه از استان عشایری و قبیله‌ای رخت بربندد و تقریباً کم کم داشت رنگ می‌باخت که استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد دوباره زنده‌اش کرد و آن را به رسمیت بخشید. 
اقای استاندار:
درست است که بیش از ۲۵ سال از استان کهگیلویه و بویراحمد دور بودی و کمتر شناخت از استان و جریانهای درون استانی دارید. لطفاً در بکارگیری واژه‌ها دقت بفرمائید. شما باید تلاش و سعیتان برهمگرایی استانی باشد و شایسته سالاری مدنظر باشد نه تقسیمات جغرافیایی. مگر دستگاه‌ها اداری استان را قرعه کشی کرده‌اید که حتماً فلان دستگاه برای کهگیلویه بزرگ و یا فلان دستگاه برای بویراحمد باشد و فلان اداره کل برای گچساران وباشت. 
آقای استاندار طبق کدام منطق مدیریتی چنین حکمی را صادر کرده‌اید و اگر با نمایندگان استان چنین معامله‌ای را کرده‌اید بدان که استان را به ثمن بخس برباد داده‌ای. 
آقای استاندار: آیا منش مدیریتی دولت انقلابی این بود؟ آیا مدیریت‌های دولت انقلابی تقسیم غنائم است که قرعه کشی کرده‌اید؟ آیا آیت الله رئیسی از این تقسیمات سردسیر و گرمسیری خبر دارد؟ آیا این نوع نگاه امنیت استان را زیر سؤال نمی‌برد؟ آیا دستگاه‌های امنیتی استان در این مورد به استاندارتذکر خواهند داد؟ آیا نمایندگان مردم متوجه این نوع خطرناک و آسیب زا هستند. 
آقای استاندار شما دنبال شایستگان بگرد. اگر شایسته انتخاب کردی همه مردم قدرت پذیرشش را دارند. والا با این رویه باقیات صالحاتی برای خودت به جا نخواهی گذاشت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اتفاقا حرف کاملا درستی زده همش که نمیشه از یاسوج باشه آقای استاندار کاملا عادلانه صحبت کرده باید همه مناطق دیده بشه شما از چی داری میسوزی از اجرای عدالت
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا حرف استاندار کاملا عادلانه بوده فعلا هرچی پست بوده یاسوج صاحب شده شهرستانهای بد بخت هیجچی لااقل با این طرح استاندار شهرستانها هم دیده میشن
حراج جان

حراج جان

روزنامه شهروند در گزارشی آورد: ١٠ نفس، ١٠ زندگی تسلیم مرگ شدند. دوباره برف و کولاک قربانی ...
‌تجمعات آزاد می‌شود؟

‌تجمعات آزاد می‌شود؟

تا زمانی که تجمعات در شرایط عادی باشد و مردم مطالبات خود را مطرح کنند، برخوردی صورت نمی‌گیرد....
ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

«من همیشه از اکبر می‌ترسیدم. وحشت داشتم که با او مخالفت کنم. برای همین مجبور بودم که ...
1