کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

فرصت طلبان در تدارک فتح دانشگاه علوم پزشکی

4 آذر 1400 ساعت 17:33

نیروهای انقلابی به هوش باشند که فرصت طلبان اصلاحاتی با لباس مبدل قصد تصاحب دوباره مناصب را دارند و این وعده‌ای نیست که رئیس جمهور انقلابی و وزرا به مردم داده‌اند.


 وقتی که غلامرضا تاجگردون نماینده سابق گچسارن با الصاق عکس یاران خود در اینستاگرامش نوشت: «اگرمن نباشم، ما تعیین می‌کنیم چه کسی باشد»، کمتر کسی فکر می‌کرد که این تعیین کنندگی تا بعد از انتخابات و در دولت انقلابی باشد.
امروز در میان همان حلقه دوستان کسانی به چشم می‌خورند که با تغییر تاکتیکی و مصلحتی و پوست عوض کردن قرار است با ظاهری و خسته از جهنم قول داده شده آقای تاجگردون با قرار گرفتن در کنار نماینده بسیجی و انقلابی گچساران وعده موعود ما تعیین می‌کنیم را تحقق بخشند.
با کمال تأسف امروز سرخط لیست حلقه یاران اینستاگرامی نماینده سابق با زین کردن اسب قدرت طلبی و با چهره عوض کردن و تبدیل شدن به انقلابی دو آتشه قصد صدارت دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد را نموده است.
گویا فراموش کرده‌اند که در حافظه پر از غم نیروهای انقلابی کاملاً خاطره نگارش مقالات اصلاح طلبانه اش در مجله تندروی دانشجویی اصلاحات و عضویت در هیئت تحریریه پاک نخواهد شد. گویا فراموش کرده‌اند که پای منبر. مرادشان در افتتاح ستاد حسن روحانی در سال ۹۶ برای رفتن به جهنم با وی برای رأی نیاوردن رییسی کف می‌زدند و در سرخط سایتها عکس سفارشی منتشر می‌کردند.
گویا فراموش کرده‌اند که با ماشین‌های اجاره‌ای از چرام و دهدشت برای رأی آوری نماینده‌اش مردم را از چرام و دهدشت به باشت می‌رساندند. گویا فراموش کرده‌اند برای خوش خدمتی نماینده وقت چه نیروهایی که به بکار گرفته نشد.
و گویا فراموش کرده‌اند که نماز خواندن در خانه اصول گرایان را حرام می‌دانستند.
نیروهای انقلابی به هوش باشند که فرصت طلبان اصلاحاتی با لباس مبدل قصد تصاحب دوباره مناصب را دارند و این وعده‌ای نیست که رئیس جمهور انقلابی و وزرا به مردم داده‌اند.
قطعاً وزیر محترم بهداشت در ابتدای کار آن شناخت کافی را از نیروها در استان‌ها ندارند و این وظیفه استاندار انقلابی و نمایندگان محترم است که در این زمینه حساسیت بیشتر و دقیق‌تری به خرج دهند.


کد مطلب: 441699

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/441699/فرصت-طلبان-تدارک-فتح-دانشگاه-علوم-پزشکی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1