کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نقدی بر توضیحات فرماندار کهگیلویه در خصوص سد کلات؛

آقای فرماندار؛ پیش از رفتن 2 موضوع را شفاف‌سازی کنید! / جای نبش قبر سیاسی به حال بپردازید

سید حسین رهی

25 آبان 1400 ساعت 20:30

اما جناب آقای فرماندار، به جای نبش قبر مسائل گذشته به حال بنگرید و 2  رخداد مهم و بسیار تأسف بار در دوره‌ی مدیریتتان را به مردم پاسخ دهید تا در آینده کسی نگوید شنیدم چنین شد و یا چنان شد.


بعد از انتشار گفت و گویی با فرماندار کهگیلویه با عنوان «چرا سد کلات احدث نشد؟ / تناقض‌گویان مخالف گوجه‌چینی هستند یا احداث سدها؟ / احداث سد با پیوست زیست محیطی موهبت است» در سایت کبنانیوز، یکی از شهروندان دهدشت با ارسال متنی به این پایگاه خبری به آن واکنش نشان داد.
به گزارش کبنا، این متن به شرح زیر است؛

بسم الله و هو المستعان، ابتدائاً معروض می‌دارم اگرچه نظراتتان در خصوص سد آبریز محل توجه و مقبول است اما اثرات تخریبی و حساسیت زای خود را نیز دارد که بهتر است به آن پرداخته نشود.
شنیده‌ی جنابعالی در رابطه با عدم احداث سد کلات، توجیهی بیش نیست و بدانیم که هرچه از سکونت نسل بشر در این منطقه بگذرد حسرت و خسران عدم احداث آن تازه‌تر می‌شود.
احداث همزمان سد کلات و جاده پاتاوه- دهدشت (گذر جاده از طریق تونل در جاده قدیم قلعه گل) و احداث سد در منطقه کلات، در مجاورت هم تابلویی هنرمندانه و بی نظیر بود که علاوه بر تبدیل نمودن کهگیلویه به قطب کشاورزی جنوب که علاوه بر هضم نمودن تمامی معضلات بیکاری فعلی در دل خود، اقتصاد و درآمد پایدار را در پی داشت و منظره‌ای بی نظیر طبیعی و گردش پذیر را به تصویر می‌کشید که دل هر چشم نوازی را به تماشا وا می‌داشت و دیدن و لذت و بهره وری را به کمال می‌رساند.
ارتفاع بیشتر تاج، مخزن بزرگ‌تر سد و انتقال آب بصورت ثفلی به صحرای کلاچو، شنیده جنابعالی را مرتفع می‌نمود در حالیکه قرار نبود که پمپاژ از کف سد صورت پذیرد.
به هر حال برگشت به گذشته فقط ملال می‌آورد و دردی هم درمان نمی‌شود.
اما جناب آقای فرماندار، به جای نبش قبر مسائل گذشته به حال بنگرید و 2  رخداد مهم و بسیار تأسف بار در دوره‌ی مدیریتتان را به مردم پاسخ دهید تا در آینده کسی نگوید شنیدم چنین شد و یا چنان شد.
1- پس از آنکه از طریق رسانه‌ها متوجه انتقال تجهیزات نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک شدید سراسیمه طی مصاحبه‌ای در تاریخ 1400/2/7 اعلام نمودید که جهت افزایش راندمان منتقل شده‌اند و طرف 2 ماه آینده بر می‌گردند. چی شد؟ به مردم جواب دهید.
2- طرح ملی باند اضطراری دهدشت پس از قرار گرفتن در ردیف بودجه، تأمین و تخصیص اعتبار و انجام شدن بخشی از کار، در دوره مدیریت جنابعالی خط انتقال برق فشار قوی از وسط آن عبور داده شد و آن را دو نیم کرد. چرا؟ به مردم پاسخ دهید.
انتظار می‌رود قبل از رفتن از فرمانداری کهگیلویه پاسخی مفصل و واقعی به مردم ارائه دهید.
-----------------------
سید حسین رهی
آبان ماه 1400


کد مطلب: 441324

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/441324/آقای-فرماندار-پیش-رفتن-2-موضوع-شفاف-سازی-کنید-جای-نبش-قبر-سیاسی-حال-بپردازید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1