تاریخ انتشار
شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب : ۴۴۰۴۶۶
یادداشت سید محسن نیک محمدی

مدیرکل عزل شده ای که هنوز حاضر به پذیرفتن کارنامه سیاه خود نیست/جناب موسوی دوران مدیریت اسقاطی به پایان رسیده است

۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
مدیرکل عزل شده ای که هنوز حاضر به پذیرفتن کارنامه سیاه خود نیست/جناب موسوی دوران مدیریت اسقاطی به پایان رسیده است
کبنا ؛به قلم: سید محسن نیک‌محمدی
 
مدیرکل عزل شده‌ای که هنوز حاضر به پذیرفتن پایان کارنامه سیاه خود نیست/ جناب موسوی دوره مدیران اسقاطی تموم شد
 
نوشتن برخی واقعیات برای عده‌ای که آن درد را لمس نکرده باشند شاید فقط به یک نگاه چشمی بسنده شود؟ و مهم‌تر از همه مسئولانی که فقط در مناسبت‌ها برای گزارش عملکرد خود با حضور در گلزار شهدا عرض اندام میکنند و جمله «این صندلی‌هایی که داریم مدیون خون شهداست» را بیان می‌کنند.
 
نمیدانم مسئولان برای یک بار هم که شده به این سخن خود عمیقا فکر کرده‌اند یا نه؟ و قطعا نامهربانی با فرزندان شهدا نشان از اینست که این جمله فقط لقه‌لقه زبان مسئولان شده و در عمل هیچگونه دغدغه‌ای ندارند.
 
خبر خودسوزی فرزند شهید جلو بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد دل همه خانواده‌های شهدا را جریحه‌دار کرد، که این نشان از بی‌کفایتی‌ بی لیاقتی مدیرکل بنیاد سابق شهید جناب منصور موسوی را می‌رساند، مدیرکل پروازی که کوچکترین دغدغه‌ای نسبت به مشکلات فرزندان شهدا نداشته و تمام روزها فقط در پی ابقا صندلی خود بر کرسی مدیریت بود.
 
برکناری این مدیر بی‌کفایت توسط رییس بنیاد شهید یک اقدام انقلابی بود که باعث تسیکن و آلام بخشی از دردهای خانواده‌های شهدا شد و ما فرزندان شهدا همچنان از جناب قاضی زاده هاشمی می‌خواهیم مدیرکل سابق بی کفایت جناب منصور موسوی در هیچ جای کشور بر کرسی مدیریت ننشیند چرا که کارنامه سیاه او گواه همه چیز است و در صورت تصدی دوباره ایشون باید شاهد قربانی شدن سایر فرزندان شهدا باشیم.
 
جناب منصور موسوی آنقدر درکش از وجود خانواده ایثارگران پایین است که بعضا حتی در تشییع برخی شهدا شرکت نمیکرد از جمله شهید امنیت مقداد بویر که به دست اشرار در منطقه هورالعظیم دشت آزادگان خوزستان در یکسال گذشته به شهادت رسید.
 
 
وقاحت مدیرکل سابق بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد به حدی رسیده که در جلسه معارفه مدیرکل جدید بنیاد شهید خود را مبرا از اتفاقات اخیر میداند و نهاد دیگری را مسبب این اتفاق تلخ خوانده است؛ جناب منصور موسوی پایان کارنامه سیاه خود را بپذیر چرا که دیگر دوره مدیران اسقاطی تموم شده و له‌له زدن برای ابقا راه به جایی نخواهد برد؛ افتضاح مدیریتی شما منجر به مرگ فرزند شهید شد، بیدار شوید و بخاطر پایان کارنامه‌ سیاه‌تان توبه کنید.
 
سایر مسببین این اتفاق تلخ (مشاور امور ایثارگران در استانداری) هیچوقت دردمند خانواده شهدا نبودند و تنها هدف خود از بازدیدهای خانواده‌های شهدا فقط به گرفتن یک عکس برای عملکردشان و انتشار در فضای مجازی بسنده می‌شد. 
 
این اتفاقات تلخ نشان از افتضاح مدیریتی در بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد بود که حالا با تدبیر جناب قاضی زاده هاشمی و تغییر تحول در این نهاد، بارقه امید به ادامه کار در دل فرزندان شهدا دمیده شده، ضمن تبریک به جناب فتاحیان آرزوی خدمت صادقانه برای وی در خدمتگزاری به جامعه ایثارگری هستیم. ان شالله با حضور ایشون مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران به حداقل برسد.
 
گیر خواهد کرد روزی روزیت/در گلوی مال مردم خوارها
من به در گفتم ولیکن بشنوند/نکته‌ها را مو به مو دیوارها
--------****
 سید م​​حسن نیک محمدی 
نام شما

آدرس ايميل شما

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1