کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

ذبح نیروهای متخصص جهادی برای بقای خود

20 مهر 1400 ساعت 0:39

کم نیستند چنین رفتارهایی با مدیران شایسته و جهادی در دستگاه‌هایی نظیر برخی دانشگاه‌ها، راهداری، بهداشتی، بهزیستی، میراث فرهنگی، آبفاضلاب، استانداری و فرمانداری‌ها و ... که قربانی جاه طلبی‌ها و قدرت افزایی بالا دستی‌ها شده‌اند.


تغییرات مدیریتی در هر دولتی امری رایج و پذیرفتنی است و هر دولت و جریانی جدید قاعدتاً از پتانسیل‌ها و نیروهای مورد نظر خود با رعایت قوانین و استعلام مراجع نظارتی و تعهد و تخصص این چرخه و گردش مدیریتی را انجام می‌دهد.
 متاسفانه در استان کهگیلویه و بویراحمد برخی مدیران ناتوان و لابی‌گر استانی و شهرستانی بجای اینکه خودشان مردانه کنار بروند و عرصه را برای سایر انسان‌های جهادی و توانمند خالی کنند اقدام به رفتارهای دونشان اخلاق و قانون و اصول صحیح مدیریتی می‌زنند.
برخی از مدیران کل دولت تدبیر و امید که خارج از اصول شایسته سالاری و با تملق و جاه طلبی چند سال اخیر در اوج قدرت بودند طی یک سال گذشته رنگ عوض کرده‌اند و خود را به نمایندگان جدید آویزان نموده و معاونین و مدیران بخش‌های داخلی و شهرستانی آن اداره کل و یا سازمان را عزل و نیروهایی سفارشی از نمایندگان جدید جایگزین می‌نمایند تا با این حربه شاید چند صباحی بیشتر در قدرت و صندلی ریاست باقی بمانند.
این در حالی است که نیروهایی که قربانی طمع و جاه طلبی این انسانهای ضعیف النفس قرار گرفته و می‌گیرند به مراتب از خود آنها توانمندتر. جهادی‌تر و تخصصی‌تر بوده‌اند.
حذف خیلی از نیروهای توانمند در بیمارستان شهید رجایی گچساران خود نمونه واضع از این قبیل اقدامات تقبیح شده است. بدون تردید شرایط خطرناک و بحران زای کرونایی طی دو سال گذشته صرفاً با اقدامات جهادی و تلاش شبانه روزی مدیر داخلی بیمارستان جناب دکتر کهزادی قشقایی و مدیر پرستاری سرکار خانم عوض زاده و سایر مدیران میانی بیمارستان مقدور بوده است.
و نماینده محترم گچساران حداقل برای پایبندی و تعهد به شعارهای انتخاباتی خویش و همچنین استاندار محترم برای عمل به وعده‌های خویش؛ نباید اجازه دهند برخی مدیران ضعیف و ضعیف النفس در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان‌ها برای بقا و دوام خویش، مدیران میانی خوشنام و کاربلد و متعهد و جهادی را ذبح امیال نفسانی پلید خویش گردانند.
کم نیستند چنین رفتارهایی با مدیران شایسته و جهادی در دستگاه‌هایی نظیر برخی دانشگاه‌ها، راهداری، بهداشتی، بهزیستی، میراث فرهنگی، آبفاضلاب، استانداری و فرمانداری‌ها و ... که قربانی جاه طلبی‌ها و قدرت افزایی بالا دستی‌ها شده‌اند.
لذا لازم است استاندار محترم که فردی انقلابی، ولایت مدار.، جهادی و علمی است؛ جلوی این قبیل رفتارهای قبیح و جاه طلبانه را هر چه زودتر بگیرند و اگر قرار بر عزل باشد از همان مدیر ل‌ها و بالادستی‌های مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد شروع بفرمایند.
 
 ------------------------------
فربد یزدان کیش
 


کد مطلب: 440049

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/440049/ذبح-نیروهای-متخصص-جهادی-بقای-خود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1