تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۴۳۸۰۱۷
طی بیانیه ای

انصراف اسماعیل رحمانی از گزینه های اصلی شهرداری چرام+متن پیام

شورای شهر عرصه خدمت است نه مسائل جناحی و قومی و‌محلی
۳
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
انصراف اسماعیل رحمانی از گزینه های اصلی شهرداری چرام+متن پیام
کبنا ؛انصراف یکی از کاندیداهای اصلی تصدی شهرداری چرام

به گزارش کبنا؛مهندس اسماعیل رحمانی از گزینه های جدی و اصلی شهرداری چرام طی بیانیه ای انصراف خود را برای تصدی منصب شهرداری اعلام کرد که عیناً منتشر می گردد:

با سلام و احترام
ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و تقدیر و تشکر از حسن نظر اعضای محترم شورای شهر چرام در خصوص دعوت از اینجانب جهت کاندیداتوری و ارائه ی برنامه ی تصدی سمت شهرداری و همچنین حوصله ای که در جلسه ارائه برنامه توسط حقیر مبذول نمودند، از آنجاییکه نیت حقیر و عهدم در پیشگاه حضرت باریتعالی همواره رشد و ارتقاء شهر چرام و خدمت بی منت و با افتخار به شهروندان شریف دیارم چرام بوده و بر همین اساس و رعایت ادب و احترام، به پیشنهاد اعضای شورای محترم ، مصمم به حضور در جلسه مربوطه گردیدم، لیکن اتفاقات و نقل قول های یک هفته اخیر برای این خادم کوچک مسجل ساخت که در حال حاضر زمینه تحقق اهداف و برنامه های توسعه ای مد نظر و بستر مناسب جهت انجام کار بدور از حواشی فراهم نیست، لذا بدینوسیله انصراف خود را به حضور اعلام می دارم. امید فراوان دارم شورای محترم با همدلی و انتخاب فردی توانمند در سربلندی و شکوفایی شهرمان چرام موفق باشد. در پایان بر خود فرض میدانم به همه ی عزیزان از باب ( فذکر ان الذکر تنفع المومنین) همچنان که توصیه همواره مقام معظم رهبری نیز بوده یاد آور گردم عرصه شورا تنها عرصه خدمت گذاری بی منت و به دور از حواشی و دسته بندی های جناحی، سیاسی، محلی و قومی برای نوکری احاد مردم شریف منطقه می باشد ولا غیر.
 
من الله توفیق اسماعیل رحمانی
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Romania
احسنت مهندس دوست داشتنی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
افتخار اشنایی با عالی جناب را نداشتم ولی همین ک دنبال حاشیه نرفتید و صادقانه با مردم سخن گفتید نشان از اصالت و بزرگی شما دارد که ریشه در خاک دارید. از یاسوج تا چرام دوست داشتنی و دنای سرفراز و ....
به کمال که برسید دیده خواهید شد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
با سلام
فکر نکنم شهرستان چرام ایقد کمبود کلمه مهندس داشته باشه. که هر کسی یه لیسانس گرفت دیگه همه چیز بلد میشه. از این مهندسا تا دلت بخاد هست. مهندس بجز کار بلدی باید پرستیژ یه شهردار رو داشته باشه
جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، بعدازظهر یکشنبه ۳۱ مرداد با ...
‌ یک بام‌ و دو هوای مجلس انقلابی

‌ یک بام‌ و دو هوای مجلس انقلابی

شرایط امروز انقلاب بسیار حساس و دارای فرصت‌های عظیم و در معرض تهدیدهای جدی است. جریان ...
ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

تورم مخرب‌ترین آثار را بر پیکره اقتصاد برجا می‌گذارد و اگر به این مسئله توجه نشود بدون ...
1