کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

خطاب به تاجگردون: امروز مردم به جای خان سالاری نوکران مردم را مشاهده خواهند کرد! / الان زنگ حساب است، نه انشاء

البرز یاوری

16 تير 1400 ساعت 13:13

جناب تاج به شما عرض کنیم که، دوره ی «بزن در رو»، تمام شده است. الان وقت پاسخگویی شما است و نه سخنرانی. الان زنگ حساب است و نه انشا. دست پیش گرفته اید، تا پس نیفتید؟ اما باید بدانید که روزگار رسیدگی به پرونده ی جنابعالی و قبیله ی سیاسیتان تازه شروع شده است. چند صباحی نخواهد گذشت و عملکرد شما و دوستانتان در محکمه حق طلبی ایران اسلامی بازگشایی خواهد شد و عمق خیانت ها آشکار خواهد شد.


بعد از انتشار صحبت‌های ستار هدایت‌خواه [کلیک کنید] در مراسم تجلیل از اعضای ستادهای مردمی «سید ابراهیم رئیسی» در استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم گچساران و باشت و سید قدرت حسینی‌بحرینی برگزار شد، غلامرضا تاجگردون [کلیک کنید] به آن واکنش نشان داد. در ادامه البرز یاوری یکی از مخاطبان کبنانیوز به اظهارات تاجگردون نیز پاسخی داده که از نظر خوانندگان می‌گذرد.
سلام میرشکار. نمی‌دانم با چه رویی، شمایی که در دولت خودتان، پرونده‌ی حقوق نجومیت افشا می‌شود و توسط همپالگیهایتان هم با حقارت عزل می‌شوید، چگونه اکنون ژست حق طلبانه به خود می‌گیرید؟ آوازه‌ی شما، لکه ننگی، حتی برای جریان اصلاح طلبی شده است و به دنبال برائت و فاصله جویی از شما هستند.
جناب تاج به شما عرض کنیم که، دوره‌ی «بزن در رو»، تمام شده است. الان وقت پاسخگویی شما است و نه سخنرانی. الان زنگ حساب است و نه انشا. دست پیش گرفته‌اید، تا پس نیفتید؟ اما باید بدانید که روزگار رسیدگی به پرونده‌ی جنابعالی و قبیله‌ی سیاسیتان تازه شروع شده است. چند صباحی نخواهد گذشت و عملکرد شما و دوستانتان در محکمه حق طلبی ایران اسلامی بازگشایی خواهد شد و عمق خیانت‌ها آشکار خواهد شد.
البته شنیده‌ایم که چمدان را بسته‌اید و آماده سفر به سرزمین رویاهایتان هستید تا در کنار غربگدایان داخلی چند صباحی را هم با زندگی دومتان خوش گذرانید، اما بدانید که باید روزی برگردید و پاسخ بسیاری از کژیهایتان را بدهید.
بله، امروز خرمشهر گچساران آزاد شده است. چون فرزندی از نسل فاطمه (س)، آمده است. شخصیتی ملی، یکی از چهره‌های جریان مقاومت در منطقه‌ی خاورمیانه، اندیشمندی توانمند و مجاهدی که به جریان انقلابی در این شهرستان حیات مجدد خواهد داد. از امروز مردم گچساران امپراتوری تاج را به فراموشی خواهند سپرد و به جای خان سالاری طاغوتی خانوادگی، نوکران مردم را مشاهده خواهند کرد. سید ناصر حسینی فردی است که افتخارش به توان و مجاهدت خودش می‌باشد و نه اینکه بر اساس پول پاشی و دست کردن در کیسه‌ی بیت المال به نام و نوایی رسیده باشد. امروز اگر نام تو تنها در میان برخی پیمانکاران و بازماندگان فرهنگ اشرافی و همچنین برخی نهادهای منتفع از «کمیسیون تلفیق» پرآوازه است، نام سیدناصر در قلب و دل رهبر ایران و همه‌ی آزادگان جهان می‌درخشد و قطعاً ثمرات این خوش نامی عاید سرزمین دلاورخیز گچساران و باشت خواهد شد.
لذا به جای رخ کشیدن چند عکس یادگاری، ماشین حساب خود را تنظیم کنید که به همین زودی‌ها فصل حسابرسی آغاز خواهد شد.
البرز یاوری
 


کد مطلب: 436582

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/436582/خطاب-تاجگردون-امروز-مردم-جای-خان-سالاری-نوکران-مشاهده-خواهند-الان-زنگ-حساب-نه-انشاء

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1