تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۴۳۵۵۶۵
یادداشت ارسالی؛

روز سرنوشت ساز هومان عسکری در باشت / آیا «تاجگردون» زیر میز می‌زند؟

۳
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
روز سرنوشت ساز هومان عسکری در باشت / آیا «تاجگردون» زیر میز می‌زند؟
کبنا ؛ یادداشت ارسالی؛ موتور انتخابات میاندوره 1400 گچساران  و باشت دور برداشته و گرم‌تر شده، نامزدهای انتخابات مجلس این حوزه انتخابیه دیدارهای مردمی و برنامه سخنرانی را به روستاها برده‌اند، کاندیداهای میاندوره نمی‌توانند، همانند غلامرضا تاجگردون به تبلیغات گرما، شور و کلاس بدهند، او در تبلیغات بی همتا و کار بَلد بود. نقطه عطف انتخابات میاندوره گچساران و باشت پیام صوتی «حاج غلام» بود، معادلات بهم خورد، پیوند ترک و لر و پاره کردن طناب پوسیده و منسوخ شده قومیت مهمترین دستاورد پیام صوتی تاجگردون بود. او در پیامش به صراحت از هوادارانش خواسته بود که قومیت را کنار بگذارند و با عقل و دلشان برگزینند. هومان عسکری و قشقایی‌ها تنها نام‌های بود که در پیام صوتی تاجگردون آمد.  کمپین اتحاد لر و ترک راه افتاده و رفته رفته نگاه قومیتی از روی نام هومان عسکری برداشته می‌شود. عسکری شوالیه تاجگردون و یاران جونی او برای نه به مخالفان اعتبارنامه است، کسانی که به تعبیر تاجگردونی ها به ناحق و ظالمانه «غلامرضا تاجگردون» را از مجلس بیرون کردند و 40 هزار رأی مردم را نادیده گرفتند. هومان خیلی زود پایگاه‌های رأی خود را تقویت کرد. او امروز در باشت باوی سخنرانی می‌کند. سبدهای آراء هومان عسکری پُر هستند، هواداران «لر» تاجگردون این امید را دارند که آراء قشقایی یکپارچه به سبد هومان ریخته شود، تا آنها هم کار را برای هومان تمام کنند.
هومان در باشت چه حرف‌های را می‌زند؟ باوی پایگاه رأی حائز اهمیت و مهم بشمار می‌رود، لیدرهای تاجگردون برای تقویت آراء عسکری تلاش می‌کنند. سخنرانی هومان در باشت را می‌توان خیز اول کمپین عسکری و تاجگردونی‌های جونی دانست. هومان در این چند روز پایگاه‌های خود را محکم تقویت کرده، او اگر بتوانند خطابه‌ای صریح، شفاف و روشنی داشته باشد، شاید بتواند جانشین خوبی برای غلامرضا تاجگردون باشد و خود را به عنوان شوالیه و پدیده انتخابات میاندوره 1400 معرفی کند. امروز روز سرنوشت ساز هومان عسکری در پایگاه تاجگردون و سید ناصر حسینی پور خواهد بود.
هومان روزهای سخت و حساسی را در پیش دارد، هومان به قلعه‌ی باشت نفوذه کرده و لیدرها و نیروهای ستادی تاجگردون را با خود همراه کرده او توانسته در «بوستان» رقیبش را مات کند. عسکری باید بتواند در باشت پایگاه رأیش را تقویت و خیال متحدان لر (باوی) را راحت کند. عسکری اگر خیز محکمی در باشت بردارد، می‌تواند کار را در گچساران به سرانجام برساند.
جلوی پای هومان سنگ اندازی زیادی می‌شود، او باید به کمک لیدرها و رسانه‌های همسوی خود، بازی را به دست بگیرد و سوار بر کار شود. کاری که تاجگردون آن را خوب بَلد بود. یاران جونی تاجگردون برای پیوستن به هومان به حرکت افتاده‌اند. هومان هنوز توقع بیشتری از غلامرضا تاجگردون دارد. حاج غلام در میدان سیاست کارکشته و سیاس است، او می‌تواند کار را برای هومان عسکری تمام کند و زیر میز رقیب سرسختش بزند، ساعت‌ها و روزهای آینده شاید بازی تغییر کند، منتظر باشیم.
---------------------------------------------------
محمدعلی سبزی‌پور
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کبنا بشدت طرفدار تاجگردون است کسی که نتوانست باز خود را از حقوق نجومی و مهره چینی فامیلی کنترل کند و باز خودش خودش را خراب کرد
قصه
Iran, Islamic Republic of
خداییش این متن قصه بود یا داستان

هومن بنده خدا را بازی گرفتن
جناب دشتی اول با جعفری جلسه گذاشته بعد رفته آنجا شده رییس ستاد!

واقعا که!!!
عالیشاهی
Iran, Islamic Republic of
جلسه گرفت ببینه ارزش داره آبرویی که این سالها کسب کرده برای شهر و آبادانی آن خرج جعفری،کند ؛دید جعفری ریاست مدرسه زیادشه،رفت با هومن،اصل انتخاب همینه تا اصلح بره مجلس
تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

سقوط دولت افغانستان و روی‌کار‌آمدن طالبان، شرایط این کشور را در همه زمینه‌ها در ابهام ...
اوین زیر ذره‌بین

اوین زیر ذره‌بین

انتشار فیلم‌های دوربین‌های زندان اوین و رفتارهای غیرانسانی منتشر‌شده سبب واکنش‌های بسیاری ...
جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، بعدازظهر یکشنبه ۳۱ مرداد با ...
1