کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

سایه سنگین نستور درخشنده‌پور بر سر روشنفکر و تاجگردون

12 فروردين 1400 ساعت 16:56

عده‌ای نیز بر این باورند شاید کتاب روزگار به سود وی ورق خورد و ناباورانه در گچساران و باشت اتفاقاتی معجزه گونه رقم بخورد که نتیجه آن موفقیت درخشنده‌پور با حمایت مردم شریف گچساران و باشت که از نظر فرهنگ سیاسی همیشه سرآمد مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بوده‌اند، باشد و به یک قطب در انتخابات گچساران و باشت تبدیل گردد. در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد و در گچساران موفقیتی کسب کند آنگاه به دو دلیل ایشان تلاش خواهد کرد، انقلابی در رشد و توسعه گچساران و باشت در تمام امور به وجود بیاورد:


مطلب وارده؛ در حالی همگان شاهد و پیگیر اخبار ثبت‌نام شخصیت‌های متعدد و متنوع برای انتخابات میان دوره‌ای 1400 یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت می‌باشیم، شواهد نشان می‌دهد؛ رقابت سخت و نفس‌گیری در این حوزه انتخابیه رقم خواهد خورد. نستور درخشنده‌پور شهردار جوان سال‌های دور شهر گچساران و نامزد رد صلاحیت شده انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی سال ۹۸ بویراحمد، دنا و مارگون برای نام‌نویسی در فرمانداری گچساران حاضر گردید تا برای عده زیادی از مردم ابهامات و شبهاتی ایجاد نماید و تمام ذهن‌ها و نگاه‌ها را به سوی خود جلب نماید.
 
نستور درخشنده‌پور کیست؟
 نستور درخشنده‌پور فارغ‌التحصیل رشته مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی اصفهان و شهردار سال‌های دور شهر گچساران می‌باشد که در سن ۲۴ سالگی بر صندلی شهرداری این شهر نشست. یک سال بعد به عنوان شهردار نمونه کشوری معرفی گردید و براساس شنیده‌ها، آن زمان به نقل عده‌ای، در اقدامی شایسته با وسایل نقلیه شهرداری برای افزایش سهم گچساران از درآمدهای نفتی همراه عده‌ای دیگر تحصن نمود تا در نهایت سهم گچساران از درآمد حاصل از فروش نفت توسط دولت و مجلس افزایش یابد. بعد از دوران حضور درخشنده‌پور در شهرداری گچساران، می‌توان به مدیریت او در مسکن و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد که در آن دوره بخاطر مدیریت کم‌نظیر، تخصص و نبوغ بالا، کارنامه خوبی از خود در مهمترین سازمان فنی استان به جای گذاشت و کم کم از مسکن و شهرسازی کنار رفت اما تا به امروز به گفته بزرگان مسکن و شهرسازی استان، مدیری در تراز و با توانمندی درخشنده‌پور به مسکن و شهرسازی استان قدم نگذاشته است و لقب سردار سازندگی استان برازنده ایشان است. از مدیریت‌های بعدی درخشنده‌پور می‌توان به مدیریت وی بر بافت فرسوده سازمان مسکن و شهرسازی استان اصفهان اشاره کرد که همه می‌دانند مدیریت در استان اصفهان بویژه در بخش بافت فرسوده، کار هر مدیری در کشور نبود، در دو سال پیاپی از مدیران برتر این حوزه در کشور شد و امروز نیز به عنوان مدیر شهرک علوی بندرعباس به عنوان مدیر فعال و برتر کشوری ایشان را می‌شناسند.
رئیس ستاد حوادث غیر مترقبه استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی دانشگاه یاسوج و اولین مهندس پایه یک محاسبات استان کهگیلویه وبویراحمد، از دیگر سوابق و افتخارات وی می‌باشد.
 نستور درخشنده‌پور به عنوان مدیر و سیاستمداری مطرح می‌باشد که برعکس بسیاری از مدیران مطرح هم‌استانی در کشور از کوپن و رانت هیچ جریان و گروهی برای پیشرفت خویش استفاده نکرده است و عواطف مردم را نیز ابزار ترقی قرار نداده است و پله‌های ترقی علمی و مدیریتی خویش تا سطح ملی را تنها به پشتوانه نبوغ شخصی طی کرده است.
 کسانی که الفبای مدیریت را می‌دانند و با ایشان ارتباط داشته‌اند بر این باورند که درخشنده‌پور یک مدیر و شخصیت توانمند و کم نظیر در عرصه مدیریتی کشور می‌باشد که متاسفانه به دلیل برخی تخریب‌ها، بی‌عدالتی‌ها، تنگ‌نظری‌ها، سخت‌گیری‌ها و البته اندک انتخاب‌های اشتباه ایشان در بزنگاه‌های مدیریتی، مظلوم و مغفول مانده است.
 بعد از ثبت‌نام درخشنده‌پور در حوزه انتخابیه گچساران و باشت، حرف و حدیث‌ها پیرو ثبت‌نام او متعدد است و بیشتر از همه فعالان سیاسی اعتقاد دارند به دنبال تأیید صلاحیت و حضور در انتخابات ۱۴۰۲ بویراحمد و دنا و مارگون خواهد بود که در صورت تأیید صلاحیت و حضور در انتخابات ۱۴۰۲ بویراحمد، دنا و مارگون یکی از نامزدهای اصلی کسب کرسی مجلس می‌باشد و در صورت عبور از فیلترهای دستگاه‌های نظارتی و پیدا کردن فرصت می‌تواند به دلیل نبوغ کم‌نظیر و تخصص فوق‌العاده خود، بر نام غلامرضا تاجگردون، مهدی روشنفکر و محمد موحد و بسیاری از مدیران و سیاست‌مداران نامی استان سایه افکند و تلاش کند آنها را به حاشیه ببرد.
عده‌ای نیز بر این باورند شاید کتاب روزگار به سود وی ورق خورد و ناباورانه در گچساران و باشت اتفاقاتی معجزه گونه رقم بخورد که نتیجه آن موفقیت درخشنده‌پور با حمایت مردم شریف گچساران و باشت که از نظر فرهنگ سیاسی همیشه سرآمد مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بوده‌اند، باشد و به یک قطب در انتخابات گچساران و باشت تبدیل گردد. در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد و در گچساران موفقیتی کسب کند آنگاه به دو دلیل ایشان تلاش خواهد کرد، انقلابی در رشد و توسعه گچساران و باشت در تمام امور به وجود بیاورد:
  دلیل اول به دلیل رقابت و تقابل با هم طایفه‌ای خویش جناب مهدی روشنفکر در بویراحمد می‌باشد و دلیل دوم همانند شروع کار خویش در ۲۴ سالگی در شهرداری گچساران، برای بِرَند شدن در تاریخ سیاسی گچساران و باشت می‌باشد و یقیناً سعی خواهد کرد با نبوغ مدیریتی خویش، ارتباطات فوقالعاده، توان بالای  سیاست‌گذاری و تحلیل که از ویژگی‌های برجسته ایشان می‌باشند، سبب تغییر و تحول بزرگی در گچساران و باشت گردد و تمام ظرفیت خویش را به کار خواهد گرفت تا رقبای سیاسی و مدیریتی خویش در استان را به حاشیه سپهر سیاسی و مدیریتی استان ببرد و اقداماتی را در گچساران و باشت چه در انتصابات مدیران استانی و کشوری و چه در رشد و توسعه این منطقه انجام دهد تا موجب گردد مردم کم کم غلامرضا تاجگردون را فراموش و به بِرَند، برنامه‌ها و راهبردهای درخشنده‌پور توجه نمایند.
 همه چیز بستگی به زمان دارد تا همانند یک مسابقه فوتبال شاهد اتفاقات عجیب در حوزه باشت و گچساران باشیم. اما همه اعتقاد دارند اگر دکتر نستور درخشنده پور بتواند از فیلتر شورای نگهبان با موفقیت عبور کند و چه در بویراحمد و یا در گچساران و باشت فرصت خدمت پیدا نماید، سطح نوین و حرفه‌ای از خدمتگزاری و عملکرد در مجلس، در سطح ملی، استان و منطقه‌ای را به رخ نمایندگان پیشین خواهد کشید و کار را برای دیگر نمایندگان استان و انتظارات را از نامزدهای آینده منطقه بسیار سخت و دشوار خواهد کرد و تمام پتانسیل خویش را به کار گیرد با عملکردی درخور تقدیر، نام مهدی روشنفکر، غلامرضا تاجگردون و بسیاری از سیاستمداران دیگری را در سپهر سیاسی استان منزوی نماید.


کد مطلب: 432589

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/432589/سایه-سنگین-نستور-درخشنده-پور-سر-روشنفکر-تاجگردون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1