تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : ۴۳۲۵۸۹
یادداشت ارسالی؛

سایه سنگین نستور درخشنده‌پور بر سر روشنفکر و تاجگردون

۱۰۷
۱۴
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
سایه سنگین نستور درخشنده‌پور بر سر روشنفکر و تاجگردون
کبنا ؛مطلب وارده؛ در حالی همگان شاهد و پیگیر اخبار ثبت‌نام شخصیت‌های متعدد و متنوع برای انتخابات میان دوره‌ای 1400 یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت می‌باشیم، شواهد نشان می‌دهد؛ رقابت سخت و نفس‌گیری در این حوزه انتخابیه رقم خواهد خورد. نستور درخشنده‌پور شهردار جوان سال‌های دور شهر گچساران و نامزد رد صلاحیت شده انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی سال ۹۸ بویراحمد، دنا و مارگون برای نام‌نویسی در فرمانداری گچساران حاضر گردید تا برای عده زیادی از مردم ابهامات و شبهاتی ایجاد نماید و تمام ذهن‌ها و نگاه‌ها را به سوی خود جلب نماید.
 
نستور درخشنده‌پور کیست؟
 نستور درخشنده‌پور فارغ‌التحصیل رشته مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی اصفهان و شهردار سال‌های دور شهر گچساران می‌باشد که در سن ۲۴ سالگی بر صندلی شهرداری این شهر نشست. یک سال بعد به عنوان شهردار نمونه کشوری معرفی گردید و براساس شنیده‌ها، آن زمان به نقل عده‌ای، در اقدامی شایسته با وسایل نقلیه شهرداری برای افزایش سهم گچساران از درآمدهای نفتی همراه عده‌ای دیگر تحصن نمود تا در نهایت سهم گچساران از درآمد حاصل از فروش نفت توسط دولت و مجلس افزایش یابد. بعد از دوران حضور درخشنده‌پور در شهرداری گچساران، می‌توان به مدیریت او در مسکن و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد که در آن دوره بخاطر مدیریت کم‌نظیر، تخصص و نبوغ بالا، کارنامه خوبی از خود در مهمترین سازمان فنی استان به جای گذاشت و کم کم از مسکن و شهرسازی کنار رفت اما تا به امروز به گفته بزرگان مسکن و شهرسازی استان، مدیری در تراز و با توانمندی درخشنده‌پور به مسکن و شهرسازی استان قدم نگذاشته است و لقب سردار سازندگی استان برازنده ایشان است. از مدیریت‌های بعدی درخشنده‌پور می‌توان به مدیریت وی بر بافت فرسوده سازمان مسکن و شهرسازی استان اصفهان اشاره کرد که همه می‌دانند مدیریت در استان اصفهان بویژه در بخش بافت فرسوده، کار هر مدیری در کشور نبود، در دو سال پیاپی از مدیران برتر این حوزه در کشور شد و امروز نیز به عنوان مدیر شهرک علوی بندرعباس به عنوان مدیر فعال و برتر کشوری ایشان را می‌شناسند.
رئیس ستاد حوادث غیر مترقبه استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی دانشگاه یاسوج و اولین مهندس پایه یک محاسبات استان کهگیلویه وبویراحمد، از دیگر سوابق و افتخارات وی می‌باشد.
 نستور درخشنده‌پور به عنوان مدیر و سیاستمداری مطرح می‌باشد که برعکس بسیاری از مدیران مطرح هم‌استانی در کشور از کوپن و رانت هیچ جریان و گروهی برای پیشرفت خویش استفاده نکرده است و عواطف مردم را نیز ابزار ترقی قرار نداده است و پله‌های ترقی علمی و مدیریتی خویش تا سطح ملی را تنها به پشتوانه نبوغ شخصی طی کرده است.
 کسانی که الفبای مدیریت را می‌دانند و با ایشان ارتباط داشته‌اند بر این باورند که درخشنده‌پور یک مدیر و شخصیت توانمند و کم نظیر در عرصه مدیریتی کشور می‌باشد که متاسفانه به دلیل برخی تخریب‌ها، بی‌عدالتی‌ها، تنگ‌نظری‌ها، سخت‌گیری‌ها و البته اندک انتخاب‌های اشتباه ایشان در بزنگاه‌های مدیریتی، مظلوم و مغفول مانده است.
 بعد از ثبت‌نام درخشنده‌پور در حوزه انتخابیه گچساران و باشت، حرف و حدیث‌ها پیرو ثبت‌نام او متعدد است و بیشتر از همه فعالان سیاسی اعتقاد دارند به دنبال تأیید صلاحیت و حضور در انتخابات ۱۴۰۲ بویراحمد و دنا و مارگون خواهد بود که در صورت تأیید صلاحیت و حضور در انتخابات ۱۴۰۲ بویراحمد، دنا و مارگون یکی از نامزدهای اصلی کسب کرسی مجلس می‌باشد و در صورت عبور از فیلترهای دستگاه‌های نظارتی و پیدا کردن فرصت می‌تواند به دلیل نبوغ کم‌نظیر و تخصص فوق‌العاده خود، بر نام غلامرضا تاجگردون، مهدی روشنفکر و محمد موحد و بسیاری از مدیران و سیاست‌مداران نامی استان سایه افکند و تلاش کند آنها را به حاشیه ببرد.
عده‌ای نیز بر این باورند شاید کتاب روزگار به سود وی ورق خورد و ناباورانه در گچساران و باشت اتفاقاتی معجزه گونه رقم بخورد که نتیجه آن موفقیت درخشنده‌پور با حمایت مردم شریف گچساران و باشت که از نظر فرهنگ سیاسی همیشه سرآمد مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بوده‌اند، باشد و به یک قطب در انتخابات گچساران و باشت تبدیل گردد. در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد و در گچساران موفقیتی کسب کند آنگاه به دو دلیل ایشان تلاش خواهد کرد، انقلابی در رشد و توسعه گچساران و باشت در تمام امور به وجود بیاورد:
  دلیل اول به دلیل رقابت و تقابل با هم طایفه‌ای خویش جناب مهدی روشنفکر در بویراحمد می‌باشد و دلیل دوم همانند شروع کار خویش در ۲۴ سالگی در شهرداری گچساران، برای بِرَند شدن در تاریخ سیاسی گچساران و باشت می‌باشد و یقیناً سعی خواهد کرد با نبوغ مدیریتی خویش، ارتباطات فوقالعاده، توان بالای  سیاست‌گذاری و تحلیل که از ویژگی‌های برجسته ایشان می‌باشند، سبب تغییر و تحول بزرگی در گچساران و باشت گردد و تمام ظرفیت خویش را به کار خواهد گرفت تا رقبای سیاسی و مدیریتی خویش در استان را به حاشیه سپهر سیاسی و مدیریتی استان ببرد و اقداماتی را در گچساران و باشت چه در انتصابات مدیران استانی و کشوری و چه در رشد و توسعه این منطقه انجام دهد تا موجب گردد مردم کم کم غلامرضا تاجگردون را فراموش و به بِرَند، برنامه‌ها و راهبردهای درخشنده‌پور توجه نمایند.
 همه چیز بستگی به زمان دارد تا همانند یک مسابقه فوتبال شاهد اتفاقات عجیب در حوزه باشت و گچساران باشیم. اما همه اعتقاد دارند اگر دکتر نستور درخشنده پور بتواند از فیلتر شورای نگهبان با موفقیت عبور کند و چه در بویراحمد و یا در گچساران و باشت فرصت خدمت پیدا نماید، سطح نوین و حرفه‌ای از خدمتگزاری و عملکرد در مجلس، در سطح ملی، استان و منطقه‌ای را به رخ نمایندگان پیشین خواهد کشید و کار را برای دیگر نمایندگان استان و انتظارات را از نامزدهای آینده منطقه بسیار سخت و دشوار خواهد کرد و تمام پتانسیل خویش را به کار گیرد با عملکردی درخور تقدیر، نام مهدی روشنفکر، غلامرضا تاجگردون و بسیاری از سیاستمداران دیگری را در سپهر سیاسی استان منزوی نماید.
نام شما

آدرس ايميل شما

غضنفر
Iran, Islamic Republic of
اوفی چه سایه سنگینی!! نشکیمون بابا سایه دار.
Romania
بله بترس چون ایشکنیت
کاممی
Iran, Islamic Republic of
جونوم کمی شیروم قبولی
محسن
Korea, Republic of
خداوکیلی سیچه شعر ایگیت این چیزایی که میگیت ۲ درصدش همدم نستور نیسه اگر ما میشناسیمش ایشون بهتره همون به ساختمون سازیش ادامه بده ایشون سیاس نیست یه بچه هم میتونه گولش بزنه
سینا جهان
Iran, Islamic Republic of
حتما روشنفکر سیاسیه
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر کسی بود که هم اصولگرا و هم اصلاح طلبان رو ضربه فنی کرد به این میگن سیاس
هادی
Iran, Islamic Republic of
چته که هر بار با ی اسم میای نظر میدی...خخخ با ایمیل فیک کره
احمد
Korea, Republic of
کشی که بخاطر تایید صلاحیتش از اصلاح طلبی وارد خونه منتظریان و خونه هدایتخواه شد اعتباری نداره فردا همه رو میفروشه نستور و بزرگ نکنید جنبه نداره
اشنا
Korea, Republic of
نستور 😅😅😅😅
احمدی
Korea, Republic of
اقای درخشنده پور باتمام احترامی که برای شما قائل هستیم شاید در ساختمان سازی خوب عمل کرده باشید اما بدانید سیاست ساختنان سازی نیست شما ادمی احساسی و زود فریب میخورید شم سیاسی و یک ادم سیاست را ندارید بهتر است وارد سیاست نشوید چون به راحتی از اصلاح طلبی موسوی به اصولگرای هدایت خواه پریدین و این یعنی مرگ سیاسی شما
Iran, Islamic Republic of
این نوشته در عالم بیداری بود یا در خواب یا عالم رویا؟؟!!
امین
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر درخشنده
پراشکفت
Iran, Islamic Republic of
دکتردرخشنده قطعا اگر در گچساران معجزه گونه رای بیاورد تحولی بزرگ در گچساران و باشت ایجاد میکند
مجلس
Iran, Islamic Republic of
درخشنده پور با کسی تقابل نداره و نیتش عمران و ابادانیه
باوی
Iran, Islamic Republic of
خیلی دوست دارم همه نامزدها حذف بشن و ایشون قبول بشه!! خیلی باحال میشه
شجاعی عبدالحمید
Iran, Islamic Republic of
ایشون واقعا کم نظیر می باشند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
یادداشت پرمغزی بود/ معقولانه نوشته شده
نادری
Iran, Islamic Republic of
اگر تایید صلاحیت بشه و بیاد بویراحمد قطعا خروجی اصول گراها میشه و بعد از چهل سال یک ادم با سواد و اهل عمل در جریان اصول گرایی قبول میشه
هدایتخواه توهم داشت و داره
گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
اگه درخشنده تایید صلاحیت بشه اونوقت معادلات در گچساران و بویراحمد تغییر میکنه
پایان دوره
Iran, Islamic Republic of
آخ سی دانشگاه صنعتی اصفهان.
واقعا دانشگاه صنعتی اصفهان محل تجمع نخبگان است.
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
من چن تا از سخنرانی‌هاشو گوش دادم، خیلی فن بیان خوبی داره و سوادش خوبه.‌ مسائل رو خوب موشکافی میکنه
پرسش
Iran, Islamic Republic of
براستی چرا فرد توانمندی مثل درخشنده فرصت خدمتگزاری پیدا نمیکنه؟ کاش ب جای برخی افراد با مغزهای زنگ‌زده، مهندس درخشنده فرصت خدمتگزاری پیدا می‌کرد
پاندای مهربون
Iran, Islamic Republic of
رقابت روشنفکر و درخشنده‌پور یعنی رقابت تفکر سنتی و تفکر نوین
تشکر
Iran, Islamic Republic of
مهترین ویژگی ایشان خلاقیت و ایده پردازی میباشد
غلامی
Iran, Islamic Republic of
ایشون ور تخصص و علم قابل قیاس با دیگران نیست اما تشخیص صلاحیت داشتنش با شورای نگهبانه
عمران
Iran, Islamic Republic of
هر چیزی احتمال داره-من خودم لذت برم از سوابق ایشون؛بقیه مدیران استانی همش با رابطه پیشرفت کردن نه با توانایی
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
و خو وری ککا صبح وابی...داشتی خواب میدیدی😂😂😂😂
امان لله
Iran, Islamic Republic of
درود
ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
ایشونیکی از مفاخر مدیریتی استان در سطح کشور هستند و هیچ گونه تقابلی با دکتر روشنفکر نداره
Iran, Islamic Republic of
الکی این آقا درخشنده را بزرگ نکنیدهزار قسم &میخردبرای منتطریان تبلیغ میکرد خانواده اش رای و بهرامی دادند
Iran, Islamic Republic of
خوب تا الان کجا بود این همه سال از گچساران دور بوده حالا هم فقط واسه سکوی پرتابش میخاداز گچساران استفاده کنه
Iran, Islamic Republic of
خخخ
خدا زته
باوی
Iran, Islamic Republic of
واقعا که تامرادی ها رجال ونخبه ها وشخصیت های برجسته ای در استان دارد.
کاری به انتخابات ندارم ولی این نخبه ها از ایل تامرادی نشان میدهد که بزرگی برازنده انها است
سردار عظیمی فر معاون کل سپاه پاسداران ورئیس رزم فنی مهندسی سپاه
دکتر روشنفکر نماینده مجلس
دکتر درخشنده پور
دکتر گودرز بهادری مشاور پارلمانی تامین اجتماعی کشور ومدیرکل اسبق ااستان
دکتر پرویز یزدانپناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی
دکتر مقدم شهردار یاسوج
حاج کریم فرخیانی رئیس هیئت مدیره فولاد خوزستان
و....
Iran, Islamic Republic of
آقای بزرگوار .آقای دکتر خرامین شما نگفتین ..چون ایشان ی طراز از اینهای که اسمش ذکر کردی بقول ی سرگردن بالاست .آقای دکتر خرامین از شخصیت علمی بالایی برخورداره..
بهرام بیگی
Iran, Islamic Republic of
بعد از دکتر روشنفکر باید برویم سراغ چهره مردمی، علمی و خوشنام، سیاستمدار و پاک دست و متواضع و توانمند، صادق کاربلد، اندیشمند توانا دکتر خرامیییییین. ان شاالله
Iran, Islamic Republic of
جهنم بود
منصف
Iran, Islamic Republic of
واقعا" ، تو این ایل بزرگ افراد نخبه و صاحب نظری وجود داره که این افرادی که اسم بردی به گرد پای آنها نمی رسه
پژمان
United States
نصفشون نمیرزن.شهردار خخخ پرویز دوتا
Iran, Islamic Republic of
سلام جون خودتون . 8سال مدیر کل بود چه کرد الکی گپوش نکنین مالی نیستش
Iran, Islamic Republic of
چند سال برا گل اقا کار کرده ای عمو
امیر
Iran, Islamic Republic of
زهی خیال باطل
درخشنده پاکدست نبود به همین خاطر رد صلاحیت شد
هیچ وقت تایید نخواهد شد.
بویراحمد باتلاق آدم های پرونده دار است این را مطمئن باشید.
در گچساران نیز تایید نخواهد شد
Iran, Islamic Republic of
چه اشکالی داره که رای داده باشه به بهرامی دختردرخشنده زن برادر بهرامی هست
وحدت
Iran, Islamic Republic of
درخشنده مربوط به تمام استانه نه یک گروه خاص
نخبه کشی
Iran, Islamic Republic of
جناب درخشنده از مدیران نخبه دوران هاشمی هستن
سیاست
Iran, Islamic Republic of
اقای درخشنده پور به دلیل ترس از رد صلاحیت رفت کنار اصول گراها-ایشان یک مدیر اصلاح طلب موفق هستن
راک
Iran, Islamic Republic of
اولین مرتبه‌ست اسمشو میشنوم ولی اینجوری نوشتند خیلی حالیش هست
خیراباد
Iran, Islamic Republic of
جر من گچساران بلنده نوبت درخشنده پور نمیشه
مردم سالاری
Iran, Islamic Republic of
اگر مردم فرهنگ سیاسی بالایی داشتند احتمال داشت بیان سمت ایشون و بیخیال دعوای سنتی و بی نتیجه تاج و قدرت بشن
البرز
Iran, Islamic Republic of
اگر این چیزایی نوشتین واقعیت باشه خودم بهش رای میدم که فکر نکنم اصلا ایشون جایی مدیر باشن
مهارجا
Iran, Islamic Republic of
معلومه زر بار مرویه
افسوس
Iran, Islamic Republic of
کاش این سرمایه ها قدر خودشونو میدونستن حالا که مردم قدرشونو نمیدونن
مهندس
Iran, Islamic Republic of
هیچ کدام از مدیران استانی سواد و استعداد ایشون رو نداره
من و تو و ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اینم بیاد ببینیم رای دهندگان بیشترن یا نامزدها
طهمورث
Iran, Islamic Republic of
همردم روز شب غر میزنن که نمایندگان و مدیران تخصص و علم ندارن::::::
اینم تخصص شما هم تخصص خودتون رو نشون بدین
محمدنبی ارامش
Iran, Islamic Republic of
قدر خودشو ندونست
پدرام
Iran, Islamic Republic of
خدا اگه بخواد هر اتفاقی میفته
ولایت
Iran, Islamic Republic of
ارزوی موفقیت دارم براشون
رمز
Iran, Islamic Republic of
هدفش معلوم نیست چیه
برنو
Iran, Islamic Republic of
نه دوره تخصص و سواده انگار...
ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر فقط عملکرد خودش و اطرافیانش رقیبشه نه کسی دیگه
انتخاب
Iran, Islamic Republic of
قطعا تایید صلاحیت میشه ایشون
رو گردنم شرط میبندم
سادات محمودی
Iran, Islamic Republic of
انشالله صلاحیتش تایید میشه و بعضیا رو لرز میگیره حالا تاجگردون باشه موحد باشه یا هر کسی
صبر
Iran, Islamic Republic of
بزار تایید صلاحیت بشی بعد
ریاست
Iran, Islamic Republic of
خطر بزرگیست برای هر کسی؛؛؛ از چشاش معلومه قدره
سعدی
Iran, Islamic Republic of
کاش تو خروجی اصول گراهای گچساران میشدی..شک ندارم تیم تاجگردون رو میترکوندی
طهماسب
Iran, Islamic Republic of
امدی اما دیر امدی
شورا
Iran, Islamic Republic of
ایشون باید میرفت شورای تهران ثبت نام میکرد
کریک
Iran, Islamic Republic of
ارزوی سربلندی داریم
همشهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام
ضمن احترام به جناب اقای درخشنده پور
اخه کاش نویسنده کمی بیشتر فکر می کرد و بعد شروع به نوشتن می کرد
اخه اقای درخشنده پور با چه پشتوانه مردمی در گچساران و باشت می خواد نماینده بشه
ان هم در جایی که رقابت در بین مردم چنان شدت داره که حاظر نیستند به هر شخصی رای دهند
ضمنا فکر نمی کنم کسی بتواند جای تاجگردون را در این دو شهرستان بگیرد
جناب درخشنده پور راه را گم کرده و به بیراهه می رود
مطمئن باشید رای ایشان سه رقمی هم نمی شود
باید در پایان گفت فکر نان باش که خربزه اب است
کاممی
Iran, Islamic Republic of
اول جنابعالی حاضر درست بنویس بعدنظربده کسی که نمیتون یه کامنت بزاروطورنظرسیاسی میدهدآخ سی مردم گچساران که سشیون تظرمیدن
محمد
Iran, Islamic Republic of
کم زیا نیاره
مش قنبر
Iran, Islamic Republic of
این نستور چه اعتماد بنفس بالایی دارد
Iran, Islamic Republic of
مردم گچساران و باشت از نظر فرهنگ سیاسی سرامد مردم استان هستند.این گزاره بی احترامی به مردم استان هست
جناب نویسنده.
چرا خودتون را معرفی نمیکنید وقتی وزن فرهنگ سیاسی مردم استان را می دانید.
خوابتان گوارا باد.
Iran, Islamic Republic of
ایشون برای شورای شهرهم رای نیاره چه برسه ومجلس .
دنا
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان مهندس اصالتا اهل فهلیان ممسنی هستند متخصصند و با هوش حتما باید تعهد و تخصص و مردمداری را تواما داشته باشند که در مسکن و شهرسازی که یادتون هست که امیدواریم اهالی روستایشان همراهیش نمایند.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر داره با عملکردش همه را به هم میریزه !

خخخخخ البته با مشاوران عجیبش
شنیدم یکی از مشاورانش
بقیه مشاوره اش هم که از خانه شجاعی میگذره !
بعدش روشنفکر هم استعلام هر کی را میگیره برای مدیریت جاهای مختلف رد میشه !
بقول خمو لرها حالا باز بیو جمش کن
مسعود
Iran, Islamic Republic of
واقعا حیفه این نخبه نماینده نشه خخخخخ🤣🤣🤣🤣🤣
Iran, Islamic Republic of
چطور انتطار داریت یکی و یاسوج بیا گچساران رای بیاره؟
دانشجو
Romania
با سلام
دکتر درخشنده پور خیلی دوسش دارم
واقعا با این رزومه کمک کنیم رای بیاره
یه سخنرانی ازش گوش دادم خیلی نترسه
از نزدیکانش شنیدم در انتخابات بعدی بویراحمد۱۴۰۲نمیاد
برای جایی دیگه کاندید میشه ...
میخان دوباره کمک منتظریان کنند ....که پیروز انتخابات بعدی بشه..
عدل
Iran, Islamic Republic of
هدفش گرفتن صلاحیت و برگشتن به بویراحمده

قطعا دور اینده اگر صلاحیتش تایید بشه خروجی جریان اصول گراییه
سرچنار
Iran, Islamic Republic of
درخشنده پور انسان قدریه در ساخت و ساز
تاج
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون سبک خاص خودش را داره حریف نداره.
ملوان
Iran, Islamic Republic of
مهدی روشنفکر ادم سیاستمداریه
رقابت با روشنفکر واقعا کار هر کس نیست حتی تاجگردون فهمیده طرف ادم سیاسیه
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
سلام ‌.دوستان ک تخریب میکنند جناب دکتر درخشنده پور را‌.سوابق و منش‌ جناب درخشنده‌ پور‌ معلوم‌ است‌.مسائل سیاسی باعث رد صلاحیت ایشان شد‌.هیچ تقابلی با آقای روشنفکر ندارند ‌.هر دو از ایل تامرادی و قابل احترام ند‌.بنظرم روشنفکر باید از ایشان حمایت کند و ترکیب درخشنده پور و موحد و روشنفکر کوه دنا را هم به زانو خواهد اورد‌.بیان درخشنده پور‌ چون گوش دادم کمتر کسی سخنوری ایشان را دارد‌.دوستانی ک با اسم کوچک ایشان را صدا زدند مشخص است که از آشناها ی ایشان هستند ک قصد تخریب دارند. روشنفکر و درخشنده‌ پور برادر هستند و هر دو از نخبگان ایل تامرادی هستند ‌.جریان ندای وحدت‌ با تمام قدرت ار حضور ایشان در گچساران حمایت میکند و آرزوی پیروزی برای ایشان دارد ‌..حیف ک استان‌ از حضور ایشان محروم است‌.ب تنهایی یک دولت است ‌.چون از نزدیک میشناسم ‌.مدیر برتر اجرایی و اقتصادی سال ۹۷ وزارت راه شدند‌.درخشنده پور در هر سه شهرستان استان جایگاه ویژه دارد ‌.و طرفداران خاص خود را دارد‌.امیدوارم شورای نگهبان بدور از مسائل سیاسی پشت پرده مردم استان را از حضور و مدیریت و خدمت ایشان محروم نکند‌. خداوند پشت و پناه باشد
Iran, Islamic Republic of
به اسم ندای وحدت حرف نزن
علی
Iran, Islamic Republic of
اگه تا آخر وایساد که ببینیم چندتا رأی میاره خو حرفای جنابعالی هم درسته
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
این شورای نگهبانی که ما می بینیم هیچ چیزی را نمی شود ازش پنهان نمود ، حوادت زمان مدیریت جناب درخشنده پور در مسن و شهر سازی سابق که در وقت خودش مثال زدنی و حتی در کشور هم سر و صدا ایجاد کرد و هنوز بعضی پرونده ها هم در دادگاه مفتوح است .
Iran, Islamic Republic of
باتوجه به مشکلی که داشت تایید نمیشه
دنا
Iran, Islamic Republic of
سلام کمایی حیفم چرا همه کامنت ها را نمی زنی
Romania
در استان ما برای قبول شدن در انتخابات شرط .استعداد و تحصیل نیست.شرط پشتوانه ایلی است .اگر روشنفکر پشتوانه ایلی نداشت یک درصد هم با این همه نخبه در استان شانسی برای قبولی نداشت.ماها خیلی مانده تا به بلوغ سیاسی برسیم.تا اون موقع هم عقب مانده ایم و محروم ترین استان
رضا
Iran, Islamic Republic of
برای متن نگاشته متاسف شدم چرا باید خاطرات خوب و عملکرد تاجگردون از ذهن مردم پاک شود؟ بهتر نبود بنویسی که عملکرد آقای درخشنده میتواند یادآور مدیریت منحصر به فرد جناب تاجگردون شود. و همچنین میتواند به دو نماینده حوزه های مجاور کمک کند. نگارنده چنان ذوق زده شده که در رویا سیر میکند قابل توجه نماینده مجلس حکایت دیگریست
احمد پیره
Iran, Islamic Republic of
تو ول میکنی میری گچ ثبت نام میکنی فکر میکنی شورای نگهبان گمت میکنه؟؟؟
خودت اینجوری هستی یا داری شکلک در میاری؟
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بله کبنا نیوز درست فرمودی واقعا پرونده خوبی از خود به جا گذاشت در مسکن و شهر سازی که تا قیامت فراموش نخواهد شد و همه به اسم اون پرونده می شناسنش در گچساران تایید هم بشه ۵۰۰ رای نمیاره گچساران یعنی تاجگردون
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
هوووووی اخووبخت بیراحمد وانمایندش خخخخخخخخخخ
United States
عزیزمن تا بزرگ مردی مثل تاج گردون درگچساران است توخودت راالکی الاف میکنی موحد سناتورهست حریف نخواهد داشت فقط میتونی با برادرت رقابت کنی اگر ازدرز شورای نگهبان بگذری
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه .نستور همین حالا تاییده را گرفته شما نگران نباشید. همان های که با درخشنده برخورد کردن در مجامع عمومی به اشتباه خود رسمآ اعتراف کردند.
United States
طوری گفته سایه افکنده که آدم شوکه میشه تاج خودش سایه بالاسرهمه است استان یعنی تاج نستوراگرسایه بود نمیرفت درآفتاب ستار نادر بسوزه
United States
طوری گفته سایه افکنده که آدم شوکه میشه تاج خودش سایه بالاسرهمه است استان یعنی تاج نستوراگرسایه بود نمیرفت درآفتاب ستار نادر بسوزه
قطعی
Iran, Islamic Republic of
رد صلاحیت درخشنده قطعی‌ست
نظام هستی
Iran, Islamic Republic of
و مکرو مکرالله و الله خیر الماکرین

ان‌هایی که به خیال خودشان زیرکند بدانند در مقابل نظام هستی صفرتر از صفرین!! صد حیله به کار گرفتین روشنفکر زمین بخوره !!چی شد اخرش؟ شیر مادرتون چی شد؟ نتیجش اینه امروز منفورترین ادم‌ها در بویراحمدین.!! اه و ناله جوانان نخبه اصول گرایی و پاک و صادق اصلاح طلبی شما و خانوادهاتون رو میگیره!!!منتظر باشید و ببینید!!
دارمکافات
Iran, Islamic Republic of
شورای اصول گرایی و حتی سران اصلاح طلبی که در حق مردم فقیر و نخبگان و درس خوانده ها خیانتی کردند باید تاوان بدن،،
ظلم و ستمی که به جوانان این استان شده تا به امروز تاوان سنگینی داره ؛؛؛ در چند سال اینده روزهای سیاهی منتظر شماست
امیرسام
Iran, Islamic Republic of
یقینا روزهای سختی در انتظار افرادیست که در سال‌های گذشته در حق جوانانا این استان و به خصوص بویراحمد خیانتی کردند و ضربه اصلی رو متاسفانه فرزندان و اطرافیان این جماعت میخورن که شاید گناهکار نباشند.
سید
Iran, Islamic Republic of
ما از شورای نگهبان درخواست داریم چرا کسی که یکبار ثبت نام کرده و به دلایلی رد صلاحیت شده باز دوباره ثبت نام میکنه باید شورای نگهبان نظارت بیشتری داشته باشه
Iran, Islamic Republic of
جمع کن این اگرسایه داشت نمی رفت توگرمای ستار نادر تاج گردون چهره ملی است بی رقیب است بی مثال
Iran, Islamic Republic of
واقعا درخشنده و سهیلی خیلی توانمندند در همه زمینه ها
یارا
Iran, Islamic Republic of
نستور درخشنده باکسی تقابل نداره،هدفشم تخریب بقیه چهره های سیاسی استان نیست...لطفا این حرفهای به ظاهر خوب و در باطن تخریبی رو نزنید
Az:kh
Iran, Islamic Republic of
بی شک بی رقیبی دکتردرخشنده پورفهیم وتوانمند
چشم بدخواهانت کور
تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

سقوط دولت افغانستان و روی‌کار‌آمدن طالبان، شرایط این کشور را در همه زمینه‌ها در ابهام ...
اوین زیر ذره‌بین

اوین زیر ذره‌بین

انتشار فیلم‌های دوربین‌های زندان اوین و رفتارهای غیرانسانی منتشر‌شده سبب واکنش‌های بسیاری ...
جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، بعدازظهر یکشنبه ۳۱ مرداد با ...
1