تاریخ انتشار
جمعه ۶ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۰۵
کد مطلب : ۴۳۲۴۱۴
متن ارسالی؛

برسد به دست استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیرکل ورزش و جوانان را از خواب بیدار کنید

۵
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
برسد به دست استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیرکل ورزش و جوانان را از خواب بیدار کنید
کبنا ؛متن ارسالی؛ جناب آقای دکتر کلانتری، استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد.
سلام علیکم؛
همانطور که مستحضرید کشور ما  با توجه به ترکیب جمعیتی آن  یکی از جوانترین کشورهای دنیامحسوب می‌شود، به تبع آن استان کهگیلویه و بویراحمد نیز جمعیت قابل توجهی از جوانان را در خود جای داده است بنابراین و با وجود منابع عظیم خدادادی در این استان بهترین و مناسب‌ترین شرایط برای رسیدن به توسعه و پیشرفت در تمامی حوزه‌های علمی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را دارد.
 در استان کهگیلویه و بویراحمد سرمایه گذاری در امر آموزش و پرورش نسل جوان می‌تواند پیشتاز توسعه همه جانبه این استان باشد. جوانان این استان  فعال، پرتلاش و بااستعداد بوده و می‌توانند نقش موثری در پیشرفت استان ایفانمایند.
یقیناً دستیابی به این امر مهم جز با تکیه بر عزم، اراده، توانایی، دانش علمی و پتانسیل‌های بالقوه جوانان مستعد استان و تلاش برای رفع نیازها و تأمین خواسته‌های معقول به حق آنها، و برنامه ریزی هدفمند در جهت رشد و شکوفایی استعدادها و توانمندی‌های این قشر فعال و مستعد ممکن نیست.
مسئولین استان ما خصوصاً مسئولین مربوطه و در رأس آن‌ها اداره کل ورزش و جوانان باید از این بی تحرکی مشهود و نامهربانی و بی توجهی بیش از حد به جوانان بیرون بیایند.
جناب آقای استاندار چندین سال است که رهبر معظم انقلاب مکرراً مسئولین را به توجه به جوانان و اعتماد به آنها فرا می‌خواند اما متاسفانه در استان ما هر روز جوانان نادیده گرفته می‌شوند.
آقای علوی، مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد که بازی کردن با کلمات را خوب بلد هستند در این روز مبارک که به روز جوان نامگذاری شده است گزارش بدهد در امور جوانان چه کاری انجام داده است؟
متاسفانه اداره کل ورزش و جوانان در شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در امور مربوط به جوانان صرفاً نام آن را یدک می‌کشد و تاکنون نمره بسیار ضعیفی در این رابطه کسب کرده اگر غیر از این است پاسخ بدهند چه کرده‌اند؟
جوانان این مرز و بوم از این بی توجهی‌ها و دهن کجی‌ها به جوانان گله مند هستند و انتظار دارند هر چه سریعتر در این خصوص فکری کنید.
 البته منکر تکلیف جوانان  نیز نیستیم جوانان نیز در مقابل وظیفه دارند با وحدت، درایت، پشتکار، تلاش مضاعف و سختکوشی آگاهانه علیرغم موانع و مشکلات موجود به وظایف خود در جهت اعتلا، پیشرفت و توسعه استان و حتی کشور گام‌های اساسی و اثرگذار بردارند.
جناب آقای استاندار امیدوارم مسئولین ورزش و جوانان در استان را از خواب بیدارکنید.
__________________
با احترام، ناهید کشاورز
 
نام شما

آدرس ايميل شما

عطارد
Iran, Islamic Republic of
ناهید خانم
فعلا کل ایران درگیر کرونا هستند که جان جوانان را نجات بدن؛ بفرمایید بنده خدا چکار باید برای شما انجام بدن توی این همه گرفتاری؟ ؟؟؟؟؟
مجید
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا یکی از مدیران توانمند استان جناب عاوی می باشد
دانیال اورمزدی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا مدیر کل ورزش و جوانان استان جناب مهندس علوی فردی پیگیر و پرتلاش و خستگی‌ناپذیر هستند
در کارنامه ی جناب علوی همین بس که ورزش استان در بعد قهرمانی در طی این چند سال حضور ایشان روزهای خوبی را سپری می کند و نام استان بیش از هر دورانی مطرح است
Iran, Islamic Republic of
درود عالی بود جناب مدیرکل جواب دهید
Iran, Islamic Republic of
این خبر باید سرخط خبرهات باشه جناب کمایی
نفت؛ مسئله ناتمام ما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

دشمنان مصدق اصلاً طاقت آن را ندارند که از هنرهای او چیزی بشنوند و دوستانش هم مطلقاً تحمل ...
بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

آخرین روز کاری سال 99 همراه با اتفاقات بسیاری بود؛ اما شاید مهم‌ترین یا عجیب‌ترین رویداد ...
مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

در جنایت فجیعی مردی سه عضو خانواده‌ای را قربانی کرد تا بتواند سرقت کند. در این جنایت ...
1