تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۴۳۰۰۱۱
یادداشت ارسالی؛

رمز معما / نعل وارونه تیم رسانه‌ای سید قدرت حسینی / سکوت اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد

۳۲
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
رمز معما / نعل وارونه تیم رسانه‌ای سید قدرت حسینی /  سکوت اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛ تغییر علی ‌خوانپایه فرماندار گچساران با واکنش‌های متعددی روبرو شد، پایگاه خبری کبنا نیوز صرفاً بر اساس رسالت خود، دیدگاه‌ها و نظرات مختلف در این باره را منتشر کرده است.
به گزارش کبنا، ایمان قویدل از فعالین سیاسی و اجتماعی شهرستان گچساران در این زمینه نوشت: اینروزها خیلی‌ها اسب خود را زین کرده‌اند تا کرسی گچساران و باشت را در بهارستان تهران نمایندگی کنند و فضا سرد آخرین زمستان قرن گرم گرم انتخاباتی شده است.
اعتبار نامه منتخب قانونی مردم علیرغم عبور از تمامی فیلترهای قانونی مراجع چهارگانه وزارت اطلاعات، قوه قضائیه، اطلاعات سپاه و شورای نگهبان و حتی فیلترهای قانونی همین مجلس انقلابی، مجدداً در روند لج بازی‌های سیاسی و لر ستیزی برخی نمایندگان رد شد و غلامرضا تاجگردون نماینده مردم از حضور در مجلس محروم گردید.
 اینکه بر عملکرد غلامرضا تاجگردون برخی ایرادات و انتقادات وارد است و در یک شرایط نرمال و عادلانه باید نقد شود هیچ تردیدی نیست. اما آنچه مهم است و اصل موضوع می‌باشد، ظلمی است که اول بر مردم حوزه انتخابیه گچساران و باشت و حتی کل استان وارد شده و دوم بر خود ایشان و سپس تبعات این رد اعتبارنامه بر روند توسعه منطقه و ساختار سیاسی اجتماعی فرهنگی و اقتصادی شهرستان‌های باشت و گچساران است.
 نکته اول:
 عزل و یا جابجایی مدیران در سطح استان و شهرستان یک روال عادی و طبیعی هست و جای توهین و تخریب نیست، اما یک نکته که منجر به نگرانی عمیق و (بی اعتمادی شدید مردم به دولت) مردم و خیرخواهان انقلاب و نظام و رهبری شده است و همه عقلا و دلسوزان توسعه استان بر آن متفق القول اند این نکات است؛
اینکه دقیقاً از تاریخ ۱۸ تیر ۱۳۹۹ یعنی روز رد اعتبارنامه نماینده گچساران در مجلس فرایند ناجوامردانه حذف فرزندان گچساران و باشت در مناسب کلیدی استانی و شهرستانی عین بی عدالتی و بی انصافی هست.
بر همگان واضع است در اوج قدرت بلامنازع غلامرضا تاجگردون و تقسیم قدرت بین حوزه‌های انتخابیه رعایت عدالت و انصاف می‌شد. در تمام سطوح استانی و شهرستانی ....
و تاجگردون در اوج قدرت، حداکثر ۲۰ درصد مناسب مدیریتی استان را به نیروهای خود می‌داد و بقیه ۸۰ درصد در اختیار نیروهای حوزه‌های انتخابیه بویراحمد و کهگیلویه و حتی غیره بومی‌ها بود.
ولی از تاریخ ۱۸ تیر ۹۹ یک ساعت پس از حذف تاجگردون در سایه سکوت و بعضاً پای کوبی آن نوع اصلاح طلبان؟! مدیر عامل آب منطقه استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون پژوهش برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیر کل مدیریت بحران استان، معاون اداره کار استان، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیر مالی و بودجه دانشگاه علوم پزشکی، مدیر حراست سازمان برنامه و بودجه استان، معاون طرح و برنامه شرکت آب و فاضلاب استان، و ...
یکی پس از دیگری عزل گردیدند. و توجهی به سهم حوزه انتخابیه گچساران و باشت نشد.
در دوره ۸ ساله نمایندگی تاجگردون برخی از اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد بیشترین حملات و انتقادات رسانه‌ای و سیاسی را با محور اینکه چرا تفکیک قوا رعایت نمی‌شود!! چرا نمایندگان در انتصابات و امور اجرایی دخالت می‌کنند؟ گوش فلک را کر کرده بود.
اما گویا این شعار و محور انتقادات این گروه از اصلاح طلبان فقط مختص غلامرضا تاجگردون، غلامحمد زارعی، حاج آقا بزرگواری و عدل هاشمی پور...  بود و نه سید محمد موحد و مهدی روشنفکر! که امروز اکثریت انتصابات با نظر مستقیم آنها انجام می‌پذیرد.
و همین نکته که اظهر و من الشمس است کافی است تا جنس و مفهموم تخریب‌ها و انتقادات چندین ساله روشن بماند.
نکته دوم: تغییرات مدیریتی در خود شهرستان باشت و گچساران که مهم‌ترین آن‌ها عزل علی خوانپایه فرماندار گچساران و نصب یکی از فرزندان دهدشت و بقیه انتصاب‌ها عمدتاً غیره سیاسی و با مکانیسیم و فرایند اداری و یا باز هم فشار مخالفین دولت انجام گرفته که البته برایند فشارهای مخالفین دولت عزل خود فرماندار بود آنچه در مصاحبه معاون محترم سیاسی استاندار هم کاملاً به کنایه گفته شد که .... فرماندار گذاشتیم که جانبداری از هیچ کاندیدایی نکند... و دقیقاً رمز معما همین است... یعنی تمکین دولت به فشارهای سید قدرت حسینی بحرینی در عزل خانپایه.
چیزی که طرفداران رسانه سید قدرت الله حسینی مهمترین حامی رد اعتبارنامه و از نظر خیلی‌ها متهم شماره یک رد اعتبارنامه منتخب مردم آنرا تاکتیک‌های تاجگردون برای آرایش بندی جدید انتخاباتی عنوان می‌کنند!!
یعنی سید قدرت حسینی و تیم رسانه‌اش اگر در این ۱۰ ماه گذشته سکوت کرده بودند شاید الان ۲۵ هزار رأی داشتند و نه اینکه با تحلیل‌های آبکی و جعلی و خبرپراکنی‌های غلط اینگونه خود را تخریب می‌کردند. و سطح رأی پیشین خود را هم به چالش می‌کشیدند....
جالب‌ترین تحلیل آنان عزل مهندس خانپایه پس از استقبال طایفه بابکانی از دکتر حسینی؟!
 یعنی خود سید قدرت هم به این تحلیل خواهد خندید...
یا تیتر زدنشان مثل: عزل مشکوک رئیس جهاد و یا بیمارستان بی بی حکیمه (س)
و نسبت دادن آنها به فرایند انتخاباتی تیم تاجگردون...

بیشتر بخوانید:

( فیلم ) توضیحات معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص علت تغییر فرمانداران و انتخابات / آخرین خبر در باره تغییر فرماندار بویراحمد

جمالی: به آقای خوان‌پایه اطلاع‌رسانی کردیم / ماندن او در این مسئولیت غیر قانونی بود / خوان‌پایه: هیچ اطلاع‌رسانی به بنده نکرده بودند، مخفی‌کاری کردند / اگر مکاتبه یا نامه‌ای دارند، منتشر کنند

حقیقت ماجرا آن است که؛ تیم رسانه‌ای سید قدرت حسینی بیشترین فشارها را (در کنار گروه مخفی ایشان در حاشیه‌سازی برای مدیران منتسب به تاجگردون) انجام می‌دهند و وقتی که به نتیجه رسیدند بلافاصله سخنگوی مظلومیت! مدیر عزل شده می‌شوند .... به خیال آنکه مدیر عزل شده را شکار کنند و در این بین هم شاید آدم‌های پست طلب و ساده لوح پیدا شود که به دام می افتد.
اما عزل فرماندار خانپایه حکایت جالبی دارد. علی خانپایه برادر شهید که حتی یکبار این را عنوان نکرد و سوء استفاده از نام ایشان نکرد به اذن خیلی از مسئولین نظارتی و حتی مخالفین سیاسی دولت و ...یکی از پاک‌ترین و سالم‌ترین فرمانداران و مدیران استانی بوده، ولی خوانپایه یک مشکل داشت و آن اینکه اهل زد و بند و معامله با مخالفین دولت نبود و این موضوع در انتخابات ۲ اسفند ۹۸ و هم در نوع ندیریت مقتدر خود در گچساران به عمل نشان داد.
مهندس علی خوانپایه از تبار بزرگمردانی است که برای نجات عزت و جان یک سرباز، در کوه سیاه چرام، ۷۲ تن از مردان غیور ایل بابکانی جان دادند و در واقع در نبرد با امنیه‌های حکومت پهلوی شهید شدند تا از یک سرباز دفاع کنند. لذا بابکانی و خوانپایه ها، اهل معامله و کوتاه آمدن نبودند و زیر بار نمی‌روند. اما اینکه پس از استقبال بابکانی از سید قدرت!!!، تاجگردون خوانپایه را عزل کرد... اینقدر باز این تحلیل و دروغ آبکی و سطحی است که به نظر می‌آید خود آقای سید قدرت حسینی، از روی تعجب هم به آن خواهد خندید.
و قطعاً خود مهندس خانپایه می‌داند که چرا عزل شد و چه کسانی بیشتر فشارها را برای عزلش به وزارت کشور و استاندار وارد کردند و امروز چه کسانی برای عزلش پایکوبی نمودند.
  و قطعاً آرای ایل بابکانی در خرداد ۱۴۰۰، نشان خواهد داد که چه کسانی فرزند پاکدست شان را عزل کرده است.
سوم انتصاب فرماندار کهگیلویه‌ای به عنوان سرپرست فرمانداری گچساران قبل از پرداختن به سوابق و ویژگی‌های خاص علیرضا اتابک (در مطلب بعدی) چیز جدیدی نیست کما اینکه روزگاری، دکتر قادر لاهوتی هم فرماندار گچساران و یا مهندس مرتضی جلال منش نیز بخشدار مرکزی گچساران بودند رفتارها و منش‌های خوبی به یادگار گذاشتند، اما نکته اینجاست که آن روز قادر لاهوتی و مرتضی جلال منش به درخواست تاجگردون و یا تاجگردونی‌ها در این شهر مدیریت کردند. اما امروز علیرغم اینهمه نخبه و مدیر خوشنام و با تجربه گچسارانی، با رفتارهای شتاب زده و نامناسب، اینگونه تصور می‌شود که عزت و شعور مردم یک حوزه انتخابیه را نشانه رفتن و مثل شبیخون گچساران را «ده کوره‌ای» حساب کردن؛ بنوعی توهین به شعور و خدشه دار کردن اقتدار و عزت مردمان این حوزه انتخابیه است. اگر خوانپایه ماموریتش تمام است! مگر مأموریت دارا کریمی فرماندار جدید کهگیلویه نیز تمام نیست؟ مگر ایشان دو ماه دیگر بازنشسته نیستند؟
مردم گچساران معنی و پیام این نوع رفتارها را خوب می‌فهمند و پاسخ منطقی و مسالمت آمیز این تحقیر تاریخی را در انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره‌ای ۱۴۰۰ خواهند داد.
اما برخی کاسبکاران کاسه لیس و حامیان مفلوک اینگونه برخوردها قطعاً سهمی از خوشنامی نخواهند داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

همت
Iran, Islamic Republic of
واقعا دمت گرم👌
Iran, Islamic Republic of
اطلاعات ایشان کاملا ناصحیح است تاجگردون بیش از ۸۰ درصد مدیران را از میان وابستگان به خودش اعم از باشتی و گچسارانی و یا غیر بومی می گذاشت.
کجا تاجگردون عدالت را در عزل و نصب رعایت می کرد اصلا تاجگردون و عدالت؟!!!!
باید مدیران رانتی تاجگردون همچون خودش یکی پس از دیگری برکنار و به حسابشون رسیدگی قاطع قانونی و قضایی بشه.
روزبه
Iran, Islamic Republic of
عزل اقای خوان پایه از فرمانداری گچساران نتیجه زد و بندهای سیاسی در سطوح بالای جریان اصلاحات جهت امادگی برای رویارویی با انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ۱۴۰۰ میباشد.. اقای نویسنده اطلاعات شما از جریانهای سیاسی استان خیلی کم و در حد صفر میباشد..اگر حسینی در عزل اقای خوان پایه نقش داشت .چرا نتوانست جانشین وی را از طیف همسو با سیاستهای خود انتخاب نماید.. ؟؟در مورد بودجه هنگفتی که فرمودین اقای تاجگردون به استان وارد میکرد هم خدمتتان عرض کنم که ۸۰ درصد مردم استان عملا از این بودجه هنگفت سودی نبردند.. همه مردم استان میدانند و میبینند که چه کسانی از خان کرم اقای نماینده معزول سود سرشاری برده اند.. فرمودی که مردم گچساران و باشت در خرداد ۱۴۰۰ انتخاب خوبی خواهند کرد. ما هم با شما موافقیم و قول میدهیم که انتخاب مردم این بار اگاهانه و ازادانه و در جهت تغییر سرنوشت منطقه از اجحاف و تبعیض و بیعدالتی خواهد بود ..انشاا..‌
باوي
Iran, Islamic Republic of
سيد قدرت به باوي و گچساران .... خيلي زود وارد بازي هدايتخواه و خورشيدي و.... شد و قطعا دوباره تاوان خواهد داد....
بابکان
Iran, Islamic Republic of
.ه دار و دسته حسینی به این شهر کردند نابخشودنی و فراموش نشدنیه..خرداد ماه پرونده حسینی برای همیشه بسته خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
چرت نگوجان خودت بخوربخورتعطیل خخخخ
زنبور
اقدامات حذفی بر علیه نیروهای اجرائی طرفدار تاجگردون در استان وشهرستان درس عبرتی برای این طیف است که هم برای انتخاب نماینده وهم رئیس جمهوری وشورا با شور وشعور حضور پیدا کرده وحماسه بیا فرینند
رایان
Iran, Islamic Republic of
زنبور دوباره مهمل بافتی؟؟ تو زنبور قرمزی نه زنبور عسل .. نیشت برای مردم زهر الود است .. لطفا برای مردم دلسوزی نکن..‌
Iran, Islamic Republic of
چی نوشتی؟؟؟؟ وقتی تاجگردون غیر بومی میاورد خو خوب بود نه؟؟ خودت نوشته خودتو نقص کردی و معلومه . خودتی
استواراصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
مشکلت این بود زد بند نکردی و این را همه گچساران و اصلاح طلبان استان درک کردند.خسته نباشی مرد با اصالت.درود بر دکتر تاجگردون مایه فخر استان و لر تباران با اصالت.
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون سردسته اهل زد و بند بود و جز منفعت خودش و اطرافیانش هیچ مسلکی و سیاستی براش مهم نبود.
Iran, Islamic Republic of
با این ادبیات سخیف خود شما از همه ..
Iran, Islamic Republic of
حیف ایل بابکان که نمایش ایشون باشه ؟
جهان
Iran, Islamic Republic of
. فرمانبر یک نفر باشد همان به که تعویض شود😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
Iran, Islamic Republic of
همان چند خط اول را که بخوانید یک سو نگری شما در گفتار موج میزند. چه کسی به جز شما باور دارد که تاجگردون فقط بیست درصد پستهای استان را توزیع میکرد.
اولا مگه خیرات بوده پست های استان که توسط نماینده توزیع شود. ثانیا دخالت در واگداری پست ها توسط تاجگردون ۱۲۰ درصد بوده به گونه ای که نه تنها در گچساران بلکه در کهگیلویه و بویراحمد هم دخالت میکرد.
سلامی
Iran, Islamic Republic of
فرماندار کوچه 14 شمالی
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
خرداد ۱۴۰۰ انتقام سخت .
سعید
Iran, Islamic Republic of
تحلیلت خیلی آبکی بود دوست عزیز(تنها جمله ای که میتوان در پاسخ به این مطلب گفت)
Iran, Islamic Republic of
این تغییرات تاثیری ندارد وقتی مردم ربختند دصتددق ها را پرکردند هیچ کس به داد کاندید شکست خورده نمیرسه باوجودیکه پیش بینی میشود ساسان تاجگردون گزینه اول پیروزی هست ولی آرای محمدپور هم شگفتی این دوره خواهد بود وبرای بعضی حضور آقای جعفری هم معادلاتشان را بهم زده است
Iran, Islamic Republic of
اگر قراره انتخابات سالم برکزار بشه تغییر فرماندار اثر چندان بر رای طایفه ای نداره عده ای جناحی رای میدن وعده ای هم ازطریق وابستگی قومی ارای بابکانی هرچه هم باشه همش به سبد کاندید خاصی نمیره چه خوانپایه باشه چه نباشه.مثلا شما فکر میکنید با تغییر فرماندارباشت سادات عنا تغییری در آرایشان لیجاد میشود قطعا خیر چون مواضع حدود ۹۰درصد مردم مشخص شده .چینش نیروها ردی صندوق هم برای کاندیدها مشخصه قطعا آقای جعفری ومحمدپور از حسبنی روی صتدوق حمایت نمیکنند وشاید یک هماهنگی هم علیه حسبنی توسط نیروهای جعفری وتاجگردون درآینده ایجاد شومعادلات با این تحلیل های بچه کانه تغییر نمیکند
گچ
Iran, Islamic Republic of
من موندم شما به چی فکر میکنید بابا بیان از کوته فکری خارج بشین .تنها چیز یکه می تونه به یک شهر کمک کنه بودجه است به طور واضح و کاملا اثبات شده تنها نماینده که می توانست تاجگردون بودجه بیاره تو استان و گچساران بقه هیچ .اگه باور ندارید یه سر به استانداری بزنید
گچساران
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون حذف شد و دیگر قابل برگشت نیست قابل توجه اونایکه غرو پر براش جلسه میگرن تایید نمیشه زور زیادی نزنین
گچساران
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون حذف شد و دیگر قابل برگشت نیست قابل توجه اونایکه غرو پر براش جلسه میگرن تایید نمیشه زور زیادی نزنین
گچساران
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون حذف شد و دیگر قابل برگشت نیست قابل توجه اونایکه غرو پر براش جلسه میگرن تایید نمیشه زور زیادی نزنین
شفافیت
Iran, Islamic Republic of
مطلب شما فقط بازی با احساسات بابکانی ها بود برادر

به عنوان تنها طایفه بویراحمدی که هیچ گاه سلطه پذیر نبودن و تحت نظام ارباب بردگی قرار نگرفتند قطعا کنار تاجگردون نباید قرار بگیرند و البته کنار سید قدرت نیز قرار گرفتن اشتباه محضه.. .حال و روز گچساران نشون میده تاجگردون قهرمان بوده یا نه....
دیل
United Kingdom
تاجگردون به تاریخ پیوست ولی هنوز عده ای حاضرنیستند بپذیرند. الفاتحه
مطلع
Iran, Islamic Republic of
جوری حرف میزنی انگار خوانپایه گچسارانی بود
x
Iran, Islamic Republic of
من کاری ندارم تاجگردون به تاریخ پیوست یا نه ولی دوستمون درست می گوید من در استانداری شاهد بودم چه بودجه های وارد استان میکرد تاجگردون .بقه نمایندگان فقط نگاه می کردن .حالا به کسی رای بدید که توان کار داشته باشه نه تا دیرور یا گچ بوده یا هنر کرد ه شیراز بوده
محمد.
Iran, Islamic Republic of
آقای قلندری عزیز شما ویا هرکس دیگری که اقدام به نشر چنین اخباری موافق تاجگردون وخوانپایه که و به صراحت برعلیه سیدقدرت حرف میزنید فقط بخاطر این هست که آقای کمایی پسرخاله تاجگردون هست و تا قبل از د اعتبارنامه تاجگردون دراین 8سال همه جوره آقای کمابی برعلیه تاج انتقادنمودچونکه باهم اختلاف سلیقه واختلاف خانوادگی داشتند ومعتقدبود تاجگردون کاروبارمناسب برایش درنظر نگرفته والان که رد شده و زمان ردنامه اعتبارتاجگر دون شک ندارم یک جوری خوب جیب کمایی پرشده چونکه 180درجه ازموضعش برگشت وآن دشمن خونین یکباره دایه مهربانترازمادرشده است.اینها چونکه سایت کبنا متعلق به خودشان هست هرجوری بخواهند خبروگزارش می نویسند وبد به حال خوانندگان سیاه روز که به اجبار آن چیزکه خودشان بخواهندبه آنها تلقین می کنند.رسانه بایدبدون غرض ومرض اقدام به چاپ مطلب نماید اما چیزی که ازرسانه کبنا وخبرنگارانش دیدم این است که هرچیز که به مصلحت کمایی وپسرخاله اش تاجگر ون است همان مطالب بایدبه رشته تحریر درآید واگر راست می گویید مطالب بنده رابدون اصلاح وخط زدن به تصویربکشیدخداعاقبت همه ماها رو بخیر بکنه.
نامجو
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون..مرد بزرگ
فساد تعطیل
Iran, Islamic Republic of
سلام.خب کاملا اشتباه.خدایی دیگه بس نیست این همه دزدی!؟بس نیست این همه ظلم!!چرا تا دیروز این آقا برای پیاده روی نمیامد!!!ای خداااا کمی تفکرررر مردم عزیز.چرا همه ی ادارات و پست ها پر شده از اقوام این آقا!!!
خودش
Iran, Islamic Republic of
میدونی چرا چون طرفدار داره. تاجگردون عشقه.تاکور شود
تغییر شاکله بودجه را نمی‌پذیریم

تغییر شاکله بودجه را نمی‌پذیریم

در سال‌های اخیر درآمدهای ارزی دولت به‌واسطه محدودیت‌های تحریم و همچنین شیوع کرونا افت ...
بازی مجلس با «معیشت» مردم

بازی مجلس با «معیشت» مردم

«معیشت مردم»؛ این اسم رمز اختلافات این روزهای پاستور و بهارستان بر سر لایحه بودجه 1400 ...
(ویدئو) عنابستانی از مردم و سرباز راهور عذرخواهی کرد

(ویدئو) عنابستانی از مردم و سرباز راهور عذرخواهی کرد

نماینده سبزوار در مجلس با انتشار یک ویدئوی دو دقیقه‌ای از سربازی که مانع ورود بدون مجوز ...
1