کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

متن ارسالی؛

خوی استکباری و لیبرالی در ذات دولت آمریکا است

اردوان بدخش

25 دی 1399 ساعت 21:17

سیاست‌های دولت آمریکا با گذشت زمان و با عوض شدن رئیس‌جمهور قابل تغییر نیستند و خوی استکباری و لیبرالی در ذات دولت آمریکا نهفته است.


امروز در میان همه خبرهایی که از آمریکا مخابره می‌شود یک خبر از همه رساتر و بیشتر مورد نظر است و آن خبر تلاش کنگره و سنا امریکا برای استیضاح رئیس جمهور کنونی آمریکا آقای ترامپ از ریاست جمهوری به جرم همراهی با آشوبگران و اغتشاشات گران است در حالی که چندین روز بیشتر از دوره ریاست جمهوری ایشان باقی نمانده است.
در واقع کنگره وسنا آمریکا هدف از این کار را شفاف کردن این موضوع می‌دانند که باید به همگان فهماند نه الان و نه درهیچ زمان دیگری هیچ فرد، کشور و حتی رئیس جمهوری حق شورش و اعتراض به سیاست‌های دولت آمریکا را ندارد این خبر حامل پیام مهمی برای مسئولین و سیاسیون کشور ما دارد.
آن پیام این است که سیاست‌های دولت آمریکا با گذشت زمان و با عوض شدن رئیس‌جمهور قابل تغییر نیستند و خوی استکباری و لیبرالی در ذات دولت آمریکا نهفته است.
اینکه تعدادی دموکرات‌ها را آرام‌تر و قابل اعتماد تر می‌دانند وبا روی کار آمدن بایدن امید به مذاکره مجدد دارند سرابی بیش نیست.
چون آمریکا نشان داده است که سیاست‌های آن ثابت است و این روش‌ها و افراد هستند که تغییر می‌کنند و دل خوش کردن به این موضوع که با عوض شدن رئیس جمهور آمریکا آقای ترامپ می‌شود با دولت جدید آمریکا با ریاست جمهوری بایدن ارتباط حسنه برقرار کرد و دوباره آنها را پای میز مذاکره کشاند و از آنها امتیاز گرفت و تحریم‌ها را رفع کرد دلخوشی بیش نیست.
 


کد مطلب: 429721

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/429721/خوی-استکباری-لیبرالی-ذات-دولت-آمریکا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1