تاریخ انتشار
شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب : ۴۲۸۰۱۱
یادداشت ارسالی؛

آقای هوشنگ صیدالی آزاده باشید

سیدمحمد قاضی نیا
۴۰
۳
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
آقای هوشنگ صیدالی آزاده باشید
کبنا ؛هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران در جلسه ستاد بحران این شرکت گفته که از هیچ کس واهمه ندارم و ما یک شرکت خدماتی هستیم، نه سیاسی. و برای مردم حرمت قائل هستم و هیچ امکاناتی را در این شهر بر مردم قطع نکرده‌ام.
  
فیلم صحبت‌های هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران

سید محمد قاضی نیا مدرس دانشگاه در مطلبی به اظهارات هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران واکنش نشان داد و نوشت:
«جناب آقای صیدالی
باسلام
لم تقولون ما لا تفلون.
چرا چیزی را می‌گویید که به آن عمل نمی‌کنید؟!
 بالاخره سکوت را شکستی و از لاک دفاعی بیرون آمدید و در مقابل هزاران نقد و اعتراض که بر شما وارد بود واکنشی نشان دادید که کاش نشان نمی‌دادید. چون اینگونه پرخاشگرانه و عصبانی و این همه صحبت‌های غیرواقعی ماهیت سیاسی شما را روشن تر کرد.
 فرمودید: ما را وارد سیاست نکنید!! عجبا شما که شیرجه وارد سیاست شده‌اید و همه چیزتان را با سیاست آنهم از نوع نکوهیده‌اش، گره زده‌اید. اسناد و مدارک زیاد هست ولی فقط بعنوان نمونه دو مورد را عرض می‌کنم: هیچ می‌دانید که شما اولین و شاید آخرین مدیر عاملی هستید که در صف اول میتینگ انتخاباتی کاندیدای مورد نظرتان نشسته‌اید و دستتان را هم به علامت پیروزی بالا برده‌اید؟ (عکس ۱)

      https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000428/nf00428011-2.jpg

فرموده‌اید: نفت را به حاشیه نبرید. یادتان هست بر خلاف عرف و بر خلاف آزادی همه مدیران و روسای ادارات نفت را به خط کردید تا همراه شما و در یک صندوق و به کاندیدای مورد نظرتان رأی دهند تا خوش خدمتی را به اوج برسانید؟ (عکس ۲) خیلی حرفها و اسناد هست ولی در این مجال نمی‌گنجد فقط بدانید که اصلاً شما نه تنها نفت را وارد حاشیه کردید بلکه کاری کردید که نفتی‌هایی که دنبال اصل و متن هستند و در حاشیه‌ای که شما ایجاد کرده‌اید نیستند، جایی در سیستم شما ندارند.

      https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000428/nf00428011-3.jpg

 فرموده‌اید: من از کسی نمی‌ترسم. آیا می‌دانید که همه می‌دانند که بدون اجازه خواهر، برادر، لیدرها، مسئول دفتر و خود نماینده سابق اجازه هیچ اقدامی را به خود نمی‌دهید؟ و این اوج ترس نیست؟ آیا می دانید کارکنان نفت برای خواسته قانونیشان باید مطیع جریان حاکم باشند و سر خم کنند و از مسئول دفتر یا خواهر فلانی نامه بیاورند یا سفارش شوند یا زنگ بزنند و به نوعی اجازه دهند؟ آیا اینکه علناً به برخی همکاران می گویید من دوست دارم از شما استفاده کنم ولی فلانی قبول نمی‌کند، آخر ترس و حتی اعتراف به ترسو بودن نیست؟
 فرموده‌اید: کسانی که اطلاعات ندارند مطالبی می گویند، بفرمائید خودتان که مطلعید و داعیه این را دارید که در خدمت مردمید، کی حقایق را گفته‌اید و کی اطلاع رسانی کرده‌اید؟ بعنوان نمونه چرا در خصوص نامه کمک چهار میلیاردی سال گذشته به ورزش که کاندیدای مورد نظرتان نهایت بهره‌برداری برای تبلیغات و گرفتن رأی جوانان را از آن کرد ولی یک ریال پول بابت آن نامه به ورزش تزریق نشد و باعث نابودی ورزش شد و برای پوشش آن مجبور شدید بودجه سال ۹۹ را خرج ۹۸ کنید و دوباره با یک  صحبت غیرواقعی امسال هم بحث یک نامه جدید را پیش کشیدید، به مردم تا امروز حقیقت را نگفته‌اید که شما و آن کاندیدا چه حرفی به آنها گفته‌اید؟

        https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000428/nf00428011-1.jpg

فرموده‌اید در مقابل قانون گردنتان از مو باریکتر است. آیا دخالتتان در آن حد در انتخابات قانونی بود؟ آیا نابودی شایسته سالاری و دادن حق و حقوق سایرین به نزدیکان نماینده مانند رئیس دفتر مدیر عامل، مدیر مهندسی و ساختمان، مدیران اسبق و سابق و معذول منابع انسانی، رئیس امور حقوقی و قرار دادها، رئیس ترابری، رئیس اداره آموزش، رئیس روابط عمومی و ... مطابق قوانین و اصول شایسته سالاری و رعایت حقوق دیگران بود؟ آیا در خصوص واگذاری امتیاز خودروهای استیجاری توجهی به این شعارهایی که داده‌اید داشتید؟ آیا در جذب نیروی پیمانکاری که حق همین مردمی است که اظهار خدمتگزاری به آن‌ها می‌کنید، ذره‌ای انصاف، عدالت و قانون را اعمال کردید؟ چرا اجازه دادید فرزندان مسئولین نفت که فامیل نماینده هستند بدون یک روز سابقه کاری جایگزین برخی افراد با سابقه و مظلوم حراست شوند؟ اصلاً در این چهار سال یک آزمون برگزار کردید؟ جرأت اظهار نظر و شفاف سازی در موارد فوق و لااقل اعلام اسامی کسانی که در دوره شما جذب شده‌اند با اطلاعات کامل و نحوه جذبشان را دارید؟
پس لطفاً به فرموده سالار شهیدان، اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید.»
نام شما

آدرس ايميل شما

بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
البته گفته شما هرچند در پاره ای موادر درست به نظر میرسد ولی از آنجایی که به وضعیت نفت در زمان آقای پاکدل و استخدام های فله ای و ماشینهای استیجاری هیچ اشاره ای نکرده اید که لابد از نظر شما گل و بلبل بوده و از آنجایی که متن شما نه به خاطر دفاع از آزادگی بلکه به خاطر منافع گروهی خاصتر که چند سالی از این خان بی در و پیکر دور مانده اند لذا هر نوشته ای که در این راستا باشد ارزش مطالعه ندارد .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
احسن برسیدعزیزواقعیات راگفتی بنازم قلمت را
Iran, Islamic Republic of
کنارهم نشستن.صیدالی و طهماسب کاکا سه
Iran, Islamic Republic of
صیدالی شرکت نفت را به خاک و طهماسب هم دارایی رو
Iran, Islamic Republic of
گردنت جناب از مو باریکتر .حرف از قانون و عدالت و خدمات نزن لطفاً
Iran, Islamic Republic of
این صیدالی که با پای خودش نیومده بشه مدیر عامل که الان هم رو پای خودش وایسه و بگه من مستقلم.از روز اول با سیاست اومد وارد شد الان هم نماینده سابق هست
لیشتر من
Iran, Islamic Republic of
هیچ گونه قدرت تصمیم گیری درنفت گچساران نداشته وندارید.هیچ خدمتی به مردم گچساران نکردی و ورزش گچساران که روزی چند تیم درلیگ۱داشت رو به نابودی کشاندی.
نفت سیاسی
Iran, Islamic Republic of
به قران قسم یه حرف درست نیست. .ما نفتی ها همه چی رو داریم میبینیم حتی یه گرید که حق مسلم نیروهای نفت هست و نفتی ها اطلاع کامل دارند بدون اجازه داده نمیشه . ضعیف ترین مدیر عامل تاریخ نفت گچساران بدون شک صیدالی هست.
نفتی منطقی
Iran, Islamic Republic of
با سلام.
. از نویسنده این متن تا الان ندیدم.
کارکنان نفت هم مثل بقیه ی مردم باید در انتخابات شرکت کنند.
مطلب مغرضانه و فارغ از عدالت است.
مهندس صیدالی بهترین مدیرعامل تاریخ نفت گچساران بوده و نام اش ماندگار است.
صیدالی مرد عمل در شرایط تحریم ها و مدیر روزهای سخت کشور بود.
رضا
Iran, Islamic Republic of
احتمالا شما جیره خوار هستی که اینطور طرفشو میگیری
کارمند نفت
Iran, Islamic Republic of
بله درست می فرمایید برادر داماد آقای پاکدل
ما نفتی ها خوب میدانیم کدام مدیرعامل خوب بوده کدام بد
عملکرد پدرزن داداشت رو باید از نفتی ها بپرسی خصوصا ...
که بعدش هم از مدیرعاملی عزل شد
حسین موسوی
Iran, Islamic Republic of
واقعا در طول تاريخ شرکت نفت گچساران صیدالی به خود ندیده حتی از محمدی و باورساد هم صعیف تر بوده.
طاها
Iran, Islamic Republic of
هرکی با نماینده بود مث خودشه
سید
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای مهندس صیدالی مدیری توانمندومتخصص ومتعهدو ولایت مدار و ایثارگر میباشند...مهندس صیدالی مدیری مصلح و خداترس و اهل حرام و حلال میباشند...ولی تاجایی که بنده حقیر کم و بیش سیاست را رصد میکنم جایی ندیدم که مهندس صیدالی به شخص یاگروه خاصی امتیازی بدهدویا درگیر رانت وپارتی بازی شده باشد...تراخدا بگذارید مدیرانی همچون مهندس صیدالی که نیاز جامعه واستان میباشند در استان خدمت کنند با نوشتن چنین متنهایی به جای خدمت خیانت نکنید...ومدیران انقلابی را دلسرد ازخدمت انقلابی نکنید
قاسم
Iran, Islamic Republic of
جونم من نفست حق گفتی
کارمند نفت
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت جناب مهندس ، در خصوص مواردی که فرمودید بنده واقعا از شرایط موجود گله مند بوده و اصلا این وضعیت زیبنده مردم نیست
امیدوارم این شرایط که عین سیاست زدگی هست تغییر پیدا کند
شرافتی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید عزیز و شجاع
کارشناس نفت
Iran, Islamic Republic of
بدون شک در زمان تحریم های ظالمانه مهندس صیدالی اوج هنر مدیریتی خود را نشان داد.مشکلات عدیده مالی که بر پیکره اقتصاد کشور وارد می آمد نتوانست خالی در مدیریت شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران وارد آورد.مهندس صیدالی که از سرمایه های نظام است با طی نمودن سلسله مراتب و داشتن تجارب گرانقدر نقش مهمی در اقتصاد نفت و به تبع آن کشور ایفا نمود.

خسته نباشید به این مدیر توانمند و ما به ایشان افتخارمی کنیم.
حسودان بدانند که زحمات مهندس صیدالی با چنین تبلیغات منفی و فتنه انگیزانه از بین نخواهد رفت.
باشت وطنم
Iran, Islamic Republic of
در طول تاریخ شرکت نفت ضعیف ترین مدیرعامل آقای صیدالی بودند. ایشون صلاحیت جابجایی هیچ نیرویی، حتی آبدارچی را بدون نظر د. وضعیت مالی شرکت نفت اسفبار. نفت که یک تخصص هست تبدیل شده به بی اعتبارت ین اداره
Iran, Islamic Republic of
کاش افراد مثل ایشان از صحنه سیاست کنار گذاشته شوند
آزاده باشید
Iran, Islamic Republic of
درودبرشما،که روشنگری درست و منطقی داشتید
عسکری
Iran, Islamic Republic of
در این مدت همه ش غیر بومی بر نفت گچساران مدیریت کردن و که جای تاسف داره اون هم مدیر حال
امین
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر مهندس
اهورامزدا
Iran, Islamic Republic of
اقای صیدالی به دستورشخص تو۲۷مربی بیکارشدن کدوم امکانات روب مردم غیرنفتی دادی
گرجی
Iran, Islamic Republic of
شرکت نفت حیاط خلوت تاجگردون و اطرافیانش شده
Iran, Islamic Republic of
صیدالی مصداق واقعی
Iran, Islamic Republic of
صیدالی خیلی خیلی ضعیف و سیاست رو وارد نفت کرد متاسفم برای همچه مدیریتی
حاضر جواب
Iran, Islamic Republic of
دوازده نفر هستند را قاطی ۳۸۰ نفر ورودی بدون ازمون کردید و حق این عزیزان را پایمال کردید یکی از اونهایی که جز همین دسته است هنوز پوتینهای سقوط از ارتفاع و جمجه ترک خوردش خوب نشده بعد ۱۰ سال
Iran, Islamic Republic of
شما ها منافعتان را مدیران قبلی از همه بیشتر آقای پاک دل که همچون مومی دردستتان بود باید الان که انطور به مقصد و مقصود نمی رسید هو جنجال راه بندازید آقای صیدالی مدیر مدبر و کار کشته و کار بلد است نمی تواند که هر مورچه خواری که احساس کرد لاغرشد پاسخگوی آن باشد
مسعود
Iran, Islamic Republic of
تحمل یه غیره گچسارانی را ندارید
بی طرف
United States
مهندس صیدالی اصلح ترین مدیریست که ناکنون شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به خود دیده است.انسانی مردم دار و فروتن.
نفتی
United States
مهندس صیدالی منشا خدمات زیادی برای شهرستان بوده و هست.حیف است امثال این نویسنده خدمات بی شمار ایشان را نادیده بگیرند.ما خودمون تو بدنه نفت هستیم.همچنین چیزی صحت نداده.هر کس حقی داشته باشه به حقش رسیده.
زنبور
آقای صیدالی راآن زمان که رئیس شرکت گاز استان بود شناختم بعضی از ویزگیهایی که نویسنده مطرح کرده اند در عملکرد ایشان وجود دارد اما این سوال را از منتقد محترم می پرسم وجدانتان قاضی: آیا خصوصیات ایشان در عملکرد مدیران قبلی شرکت نفت نبود،ایا خوش
خدمتیهای ایشان به دفتر ووابستگان نماینده در عملکرد مدیران قبلی نسبت به دفتر ووابستگان نماینده وقت نبود ،همه قبول کنیم که این اعمال خلاف قانون وعرف عقل در همه ادوار قبلی مدیران وجود داشته است واگر واقعا معتقدیم که امور باید اصلاح شود اول نیت خودمان را در اعمالمون خالص وخدایی کنیم ومردم را هم به این مسیر دعوت کنیم وبا اعمال نظر ورای خود در جهت ومسیر خداپسندانه قدم بر داریم
گچساران
Iran, Islamic Republic of
ای خدا نمیدونم کی این شد مدرس دانشگاه بابا این ی نیروی حق التدریس تو اموزش وپرورش بود که تا تو اداره بود اقای پورالحسینی و ....رو میکرد حالا که کردنش بیرون داره رجز خوانی میکنه
محمدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما استاد فرهیخته اگر جناب صیدالی پاسخ شما رو داد میزان عیار حرفهاش برا ما مشخص خواهد شد.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
لطفا دم از قانون نزن که خنده ام میگیره شما از خودتون ندارید وکلا بر اساس نقطه ضعف هایی که دارید در دست گروهی افتاده اید که مثل خمیر باهاتون شکل در می اورند وبازی میکنند...امیدوارم هر کس وجدان خو وخدای خود را قاضی بگذارد وگیرم در دادگاه گچساران ویاسوج وتهران واهواز.....بادادن....تبرعه بشی دادگاه خداوند را چکار میکنی.......
تاج ایران آبی
Germany
سلام و درود بر قلم نویسانی که قلمشان در آن فخر فروشی نیست ،قلم را با وجدان زد که تا الان هرچه قلم از آقای قاضی نیا دیدم قلم حق بوده ،واقعا چرا یه عده /حرف شنوی داره چه برسه به تاجگردون خودش
بیت المال
Iran, Islamic Republic of
احیونا اگر از 5400 متر لوله به ارزش 50 میلیاردتومن که به سرقت رفته خبری دستتون رسید مردم را مطلع کنید.
آخه مسلمون 5 کیلومتر لوله نفتی باارزش در بیخ گوش صیدالی و اداره عریض و طویل حراست به سرقت رفته نباید آقای صیدالی هم یه کفی (سرفه) بکنه.
روح الله سعیدی
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس صیدالی عزیز به حق چه در زمان مدیریت شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمد و چه در زمانیکه در شرکت نفت شهرستان گچساران مشغول خدمت می باشند هم از دیدگاه همه ی هم استانیهای بزرگوار وهم اکنون نیز از نظر بچه های شریف گچساران به دلیل پاکدستی و خدمات ارزنده ای که مردم به خصوص نواحی محروم نموده‌اند دارای جایگاهی بلند و قابل احترام می باشند،،، خداوند انشاالله وجود نازنینش را محفوط بدارد....
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس صیدالی
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1