کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

راه خدمت، فقط از مجلس نمی‌گذرد

آرش کنارکوهی

3 آبان 1399 ساعت 18:00

 حتماً نمی‌بایست نماینده و یا مسئول باشی تا دنبال حل مشکلات بروید...حتماً نمی‌بایست برای در چشم بودن کاری کرد. همین‌که به عده‌ای در راه هدف مثبتشان کمک کنی از چندین نماینده برای مردم عزیزتر خواهی ماند و البته راه عزیز بودن و خدمت کردن از مجلس نمی‌گذرد. راه برای خدمت به مردم فراوان است حتی اگر در وسط گود نباشی و مسئولیت رسمی نداشته باشی، با مردم که باشی عزیز خواهی ماند و همه قدردانتان خواهند بود.


چندی پیش در پاسخ به یکی از دوستان محترم در جناح سیاسی رقیب در خصوص تیم فوتبال نفت و گاز گچساران عرض کردم که حتماً نمی‌بایست نماینده بود و برای این دیار قدمی برداشت.
این روزها فارغ از همه مشکلات معیشتی و اقتصادی، یکی از دغدغه‌های جوانان این دیار، جلوگیری از حذف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از لیگ دسته دو فوتبال کشور است. تیمی که در گذشته و در موقعیت فعلی نیز به دید گوشت قربانی به آن نگاه می‌شود. در هنگامه موفقیت‌ها، صاحبان زیادی پیدا می‌کند و در مواقع خطر کسی نیست که به داد آن برسد. البته گاهی فقط موفقیت‌ها یادآوری می‌شود که در فلان زمان و در دوره فلان شخص این تیم به لیگ یک آمد و به همین بسنده و به تلاش‌های دیگران اشاره‌ای نمی‌شود و به موفقیت‌های این تیم در لیگ یک و حتی یک‌قدمی لیگ برتر را از حافظه‌مان حذف می‌کنیم. افتخار صعود آن را از خود می‌دانیم و استمرار موفقیت‌هایش را به فراموشی می‌سپاریم و فقط سقوط آن را به لیگ دو گردن این‌وآن می‌اندازیم.
اما این روزها همانند یکی دو سال گذشته، مجدد اعلام شد که تیم فوتبال نفت و گاز گچساران قادر به حضور در لیگ دسته دو فوتبال کشور نبوده و با توجه به مشکلات اقتصادی و بودجه‌ای در اولویت‌های وزارت نفت نیست. این خبر کافی بود تا بسیاری از جوانان علاقه‌مند، دست به دامان مدیران و مسئولین مربوطه بشوند تا دل‌خوشی‌شان به یاس تبدیل نگردد که البته در ابتدا راه به‌جایی نبردند...در این میان برخی به حاشیه رفتند و برخی نیز دلسوزانه دنبال کمک کردن و حل این مشکل... برخی زخم‌زبان زدند و برخی با قلم و رایزنی به دنبال حل مشکل...برخی به دنبال سیاست و برخی صادقانه به دنبال خواسته جوانان.
هرچه بود، برخی جوانان و با حمایت منتخب مردم گچساران و باشت به دنبال خواسته‌شان رفتند و آن را دنبال کردند تا به هدفشان رسیدند و خود بهتر از هرکسی می‌دانند که چه کسی و چه کسانی صادقانه کمک کردند و ما که نظاره‌گر موضوع بوده‌ایم، برایشان حاشیه درست نکنیم... اما در این میان آنچه جای تأمل دارد این موضوع است که حتماً نمی‌بایست نماینده و یا مسئول باشی تا دنبال حل مشکلات بروید...حتماً نمی‌بایست برای در چشم بودن کاری کرد. همین‌که به عده‌ای در راه هدف مثبتشان کمک کنی از چندین نماینده برای مردم عزیزتر خواهی ماند و البته راه عزیز بودن و خدمت کردن از مجلس نمی‌گذرد... اکنون‌که باری دیگر مشکلی حل‌شده و این تیم در لیگ دو ماندگار شده است، خطاب به مسئولین شورای شهر تا شهرداری، از استانداری تا فرمانداری، از اداره کل ورزش تا شهرستان، از وزارت نفت تا منطقه، از نمایندگان اسبق تا نماینده سابق و از کاندیداهای شورا تا مجلس و.... عرض می‌شود که راه برای خدمت به مردم فراوان است حتی اگر در وسط گود نباشی و مسئولیت رسمی نداشته باشی، با مردم که باشی عزیز خواهی ماند و همه قدردانتان خواهند بود.

آرش کنارکوهی- فعال رسانه‌ای
 


کد مطلب: 426864

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/426864/راه-خدمت-فقط-مجلس-نمی-گذرد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1