تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب : ۴۲۵۳۸۴
یادداشت ارسالی:

خوش رقصی مدیران منتسب به زارعی و تاجگردون برای نمایندگان جدید

۶۹
۱۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
خوش رقصی مدیران منتسب به زارعی و تاجگردون برای نمایندگان جدید
کبنا ؛ فربد دادگر - این مطلب منطبق بر مستندات و واقعیت‌هایی هست که در صورت لزوم به افکار عمومی ارائه خواهد شد.
انتخابات مجلس دهم در استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی به پایان رسید که چهره شاخص و پرقدرتی بنام غلامرضا تاجگردون در سرتیتر رسانه‌های کشوری قرار گرفت و برخی از مدیران و معاونان و حتی کارکنان معمولی دستگاههای اجرایی که عمدتاً از دیگر حوزه‌های انتخابیه کهگیلویه و یا بویراحمد بودند اول صب در ستاد اداره کل حاضری خود را اعلام می‌کردند و آفتاب طلوع نکرده روی پروژه‌های اجرایی باباکلان، دیل، امام زاده جعفر، پیچاب و ... چنان خود را نشان می‌دادند که به قول امروزی‌ها مخ نمایندگان جدید را بقاپند.
متاسفانه یک تصوری از فضای سیاسی استان افکار عمومی را مشمئز و ناراحت می‌کرد و این تصور این بود که غلامرضا تاجگردون انحصار طلبانه و طمع کارانه همه اعتبارات و مدیران را به حوزه خود می‌برد و بنوعی این تصور به ذهن همه خطور می‌کرد و منجر به انتقادات جدی به رئیس کمیسون برنامه و بودجه کشور می‌شد.
اما در تیر ماه ۱۳۹۹ که اعتبارنامه منتخب مردم گچساران و باشت در یک روند ناعادلانه‌ای رد شد، رفتار برخی از مدیران استانی نشان داد که مشکل از تاجگردون و یا موحد و یا هدایتخواه و یا روشنفکر نیست و نخواهد بود.
این نوع مدیران حتی گوشی‌های جدید در دست گرفتند و پیچ‌های اینیستاگرامی خود را کاملاً پالایش نمودند! و تصاویر سید موسی خادمی، تاجگردون، زارعی، عدل هاشمی پور، حسن روحانی، علی احمدی و .... را حذف و تصاویری از نمایندگان جدید، استاندار و معاونینش در فضای مجازی به نمایش گذاشتند. سفرهای شهرستانی از گچساران و باباکلان، پیچاب، امام زاده جعفر، باشت، بوستان جای خود را به قلعه رئیسی، چیتاب، دیشموک و بهمئی، چرام، تسی، لنده، موگرمون، لوداب، مارگون، پاتاوه و... داد.
اینجاست که می‌توان به روشنی دریافت که همه مشکل از نمایندگان قبلی و جدید نبوده و نیست بلکه از مدیران فرصت طلبی است که خود با رفتارهای غیراخلاقی، غیرقانونی و تملق آمیز منجر به ناراحتی و بدبینی مردم می‌شوند.
و سئوال اصلی اینجاست مگر این مدیران که در طول این چند سال اخیر این مناطق و این مشکلات حوزه‌های بویراحمد و یا دهدشت را - که اتفاقاً زادگاه شون بوده - نمی‌دیدند؟
 مگر کسی مانع آنها بود که به سایر مناطق هم رسیدگی کنند؟
 و ده‌ها سئوال دیگر اطلاعات و دریافتی‌ها حکایت از آن دارد که حجه الاسلام موحد و دکتر روشنفکر هیچ فشار و یا توصیه‌ای برای عزل مدیران شهرستانی و معاونین ادارات کل به نفع خود ندارند، بلکه این همان مدیران و روسای هستند که برای تملق و جاه طلبی خوش رقصی نموده و نیروهای شهرستانی و معاونین و مدیران زیر مجموعه را به نفع نمایندگان جدید تغییر می‌دهند تا شاید چند صباحی بیشتر در قدرت باقی بمانند.
و بد عهدی و پیمان شکنی و بی اخلاقی چنان عادی شده است که تبدیل به هنجار گردیده و اینجاست که نماینده عالی دولت باید نظارت بیشتر داشته و مانع از این همه بی‌اخلاقی‌های سیاسی در ساختار اجرایی، آموزشی، فرهنگی، بهداشتی، زیربنایی و ... استان کهگیلویه و بویراحمد گردد.
این نوع مدیران و روسا آگاه باشند که؛ تصاویر تعرفه‌های رأی آنها در باشت و گچساران بنام غلامرضا تاجگردون و تصاویر ابلاغ‌های سفارشی و ملتمسانه آنها در ستاد شیخ حسن روحانی موجود است.
آنان که به زارع، بزرگواری، هاشمی پور و تاجگردون، وفا نکردند، به روشنفکر و موحد، نیز وفا نخواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اون موقع که خوش رقص بودند خوب شپک ایزی الان که روزگار نه به کامته شپک نیزنی جریان خت هم دست کمی از اونها نداره
معلم دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
لطفا احتراما خواهشا شما را به خدا
از این نکته اصلی و تعیین کننده در شکل گیری همه این رفتارهای ناسالم نباید غفلت کرد و اون هم دخالت های منفعت طلبانه و خودخواهانه شخص تاجگردون که این مصائبی که بر شمردید نه تنها برای مدیران استانی بلکه وزارا و مدیران کشوری هم درست کرده بود که با ابزار برنده کمیسیون بودجه که در اختیار داشت قدرت بلامنازع شده بود و خبری از انصاف و قانون و عدالت . که نبود و نهایتا آن شد که همه دیدند(البته بخش کوچکی از پرونده تاجگردون رو شد).
Iran, Islamic Republic of
نمونه بارزش //
البته تبحر خاصی داره زمان انتخابات نظام مهندسی دهدشت به مهندس مهرجو قول داد رای بده اومد به مهندس جهان ارا رای داد
نادر
Iran, Islamic Republic of
درودخدا بر نگارنده عزیز کاملآ گل فرمودی مثل آقای/مگر نه بچه دهدشت بود هرروز گچساران باشت بود چون از دکتر تاجگردون می ترسید حالا تاجگردون نیست آمده بطرف دیشموک قلعه رئیسی یا مدیر / شهرستان بویراحمد را عوض می کند برای خود شرینی آقای دکتر روشنفکر شک نکن چند ماه دیگر باید بروی.
Iran, Islamic Republic of
درود بر نگاه واقع بین شما.مفید و اثر گذار نوشتین.
رضا
Iran, Islamic Republic of
مدیر نالایق باید عوض شه، وسلام
Iran, Islamic Republic of
نویسنده محترم
این تفکر شما بیشتر زشت است و خود همین تفکر هست که مدیران چاپلوس پرورش می دهد. محصول ای نوع تحلیل‌ها همان دخالت نمایندگان در چینش مدیران اجرایی می‌شود. و شما هم به نوعی این مسئله را تایید میکنید
امداد
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر این نوشته. درست مثل مدیرعامل // شهرستان بویراحمد. این روزها 24 ساعته در خانه نمایندگان بست نشینی می کنند که در این سازمان صندلی شون و حفظ کنند. / که دورهای بعد به نماینده رای میدن
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
دکتر روشنفکر باید تغییرات لازم را اعمال کند و تمام مدیران قبلی را عزل نماید.روشنفکر از / سیاستمدارتر است.عجله نکنید.جارو وجاشون ایکشه
یه همشهری
Iran, Islamic Republic of
شیر مادرت حلالت، با این متنی نوشتی. واقعیت رو گفتی . بخدا بیشتر این مدیران تا دیروز کارکنان زیر دستشون رو به سمت نماینده های قبلی هدایت می کردند. در حالی که خودشون تو گچساران برای نماینده اونجا خودشیرینی می کردند. جای تعجب اینجاست که الان خودشون رو دوستدار نماینده منتخب مردم معرفی می کنن. وای از میز ریاست که با انسانیت چه ها که نمی کنه.
و وای و صد وای بر نماینده ای که صلاح مردم رو به دوستی.
خدا ازشون نگذره...
جوزاری
Iran, Islamic Republic of
بله برادر

درست مثل .رئیس آموزش و پرورش گچساران
بارها در جمع های خصوصی و عمومی بیان کرد که اگه تاج گردون تایید نشه حتما استعفا میدم


اما تا حالا خبری نشده

ظاهرا چند روز پیش روابط عمومی که آمدنش به روابط عمومی بسیار سوال برانگیز بود


جوزاری
Iran, Islamic Republic of
بله برادر

درست مثل/ آموزش و پرورش گچساران
بارها در جمع های خصوصی و عمومی بیان کرد که اگه تاج گردون تایید نشه حتما استعفا میدم


اما تا حالا خبری نشده

ظاهرا چند روز پیش روابط عمومی که آمدنش به روابط عمومی بسیار سوال برانگیز بود


قهر کرده و رفته خووونه اش
سعید
Iran, Islamic Republic of
احسن بر نویسنده مقاله که حقیقت را بیان داشته است
ناشناس،
Iran, Islamic Republic of
عالی بیان کردی ،چند چهرهایی،که حتی بخاطر خوش خدمتی فلان نماینده از سرایدار هم رحم نکردند، حالا لنگ گرفتن دستشون،اینها خادم ملت نیستند، به ملتند،به خاطر پست و مقام دست به هر کاری میزنند ،خیالشون راحت که دیگر قابل اعتماد نستند،پدر مردم وجامعه،را دراوردن، مطمئن باشن برداشته خواهند شد،
حسین
Iran, Islamic Republic of
واقعا همینطوریه آقای تاجگردون اولین اشتباهش نبود و آخرینش هم نیست بعضی از مدیران هم به نمایندگان جدید قول دادن،
که پرسنل تحت امر خود خود را فارغ از توانایی افراد برابر میل نمایندگان تغییر بدن
امساک نکنید بعد از تغییر استاندار فورا خلع خواهند شد.
محمود
Iran, Islamic Republic of
درود برشما درست به نکات بسیار ارزشمندی اشاره کردید نمونه بارز آن جناب اقای // که با حمایت اقای تاجگردون به ویژه ساسان تاجگردون بر مسند مدیرکلی نشست و الان هرروز در دهدشت و بافت تاریخی دهدشت هست و سعی میکند حمایت اقای موحد را به دست آورد وخوش خدمتی اش رابه ایشان نشون دهد واقعا باید تاسف خورد .
اندیشه
Iran, Islamic Republic of
من کاری به این وآن نماینده ندارم ولی متاسفم از مدیر کل یا مدیر عاملی ک از ترس نماینده از اینکارا بکنه واقعا خجالت داره شماها نیروی دولت هستین و قانونآ باید با توجه به سیاست دولت واستانداری پیش برید نه ایکنه مثل موش مرده عمل کنید.مردن با ابهت بهتر از زنده بودن با ذلته.اف اف
باوی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون ازسرمآ عقب افتاده ها زیاد بود لایق نبودیم
دنا بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
خودت عقب افتاده هستی
درست صحبت کن توهین نکن
بویر
Iran, Islamic Republic of
ادب داشته باش ...
تاج بیست سال هم که باشد به اندازه یک هزارم باقر نه کار کرد ونه قدرت داشت ونه شم سیاسی .
تاج چند چهره بود وتمام شد اما باقر مرد روزگار بوده هست ......
رسول
Iran, Islamic Republic of
هر دوتاش سر و ته یه کرباسن
Iran, Islamic Republic of
فعل
مهدی آذربایجان ۵۹
Iran, Islamic Republic of
مشکل اصلی آقای تاجگردون مدیران و مسئولینی بود که در منسب های بزرگ گذاشته بود به خیال اینکه اینها جز طرفداران دو آتیشه تاجگردون هستن ولی اینطور نبوده و نخواهد بود چون بعد از دوره اول که آقای تاجگردون نماینده گچساران و باشت شدن و اتمام آن دوره و انتخابات دور بعدی آن مسئول و رئیس که تاجگردون در فلان اداره گذاشته بود دیگر آن رئیس، خیالش راحت بود از نماینده شدن دوباره تاجگردون ، پشت کردن ها و نق نق زدن ها شروع میشد.بنده با یکی از رئیس های اداره ای هم کلام شدم قبل از انتخابات همان نفری که دوره قبل روستا نمانده بود با تاجگردون نگشته بود ولی الان چنان با درشت گویی و مغروریت میگفت من برم با تاجگردون روستای فتح؟برم روستای تلچگاه؟ تاجگردون باید برای اینکه من تو جلسه ای باشم به من زنگ بزنه وگرنه من خودم رو کوچیک نمیکنم.ار این دسته مدیر ها و رئیس ها خیلی تو سطح شهر داشتیم به این جماعت باید گفت نان به نرخ روز خوردن و الان بعد از رد شدن اعتبار نامه تاجگردون در مجلس همان مدیر و رئیس ها شروع کردن لابی گری با سید قدرت همان نفری که تو جمع های خودشان هزاران هزار بد وبیراه نسیب سیو قدرت میکردن حالا با لابی گری سعی دارن شاید با یک غلط کردم گفتن به سید قدرت دوباره برای اون خوش رقصی کنند.این جماعت مثلا مدیر باد از هر طرف بوزد به همان طرف سوق پیدا میکنند.آقای تاجگردون رد اعتبتر نامه شما از طرف آذر پیک ها و زاکانی ها صورت نگرفت بلکه از طرف آن خودی هایی که خیلی بهشان بها دادید و این سد آحر و عاقبت ماجرا.
United States
چه مقاله. بی محتوایی واقعا بیکار بودی و کبنا هم بیکارتذ
احمد
United States
اولا قبلا ناعادلانه همه توجه مدیران به باشت و گچساران بود و مخصوصا هیچ توجهی به کهگیلویه بزرگ نمی شد. ثانیا رد اعتبار تاجگردون کاملا قانونی و عادلانه بود. لطفا این اقدام کاملا صحیح را زیر سئوال نبرید.
رامین
Iran, Islamic Republic of
تمام مدیران تاجگردون باید در گچساران یاسوج و شیراز کاملا عزل بشن استاندار سنگ اندازی کنه اونهم عزل کنید
باشت
United States
چوب خدا صدا نداره .آقای تاجگردون
صادق
Russian Federation
ولی متاسفانه. بعضی مدیران کل با عزل معاونین خود . و جایگزینی معاونین جدید از هواداران موحد و روشنفکر . بازی جدیدی را در تئاتر ادارات کل شروع کرده اند.
Iran, Islamic Republic of
هنوزول کن‌نیستین واااای دارین‌میترکبن که ازپول وپست‌ مفت خبری نیستا
بیراحمد سرافراز
Iran, Islamic Republic of
مدیر اگه شایسته باشد هیچ مشکلی نیست ولی نون به نرخ روز خور نباشد باید بین کارمندان رای مخفی به عمل اید و مثل یک پرسشنامه کارشناسی ارشد بین انان سوال توزیع گردد تا شایستگی یا عدم شایستگی مدیر در دستگاه خودش به اثبات رسد نه گردو و عسل ثبات مدیرتیش را تداوم بخشد
Iran, Islamic Republic of
واقعا
مهدی
Iran, Islamic Republic of
جناب. این مدیران متملق و چاپلوس، گماشته همین نمایندگانی هستند که نام بردید. از آسمان نیامدن. همه مدیران توسط همین نمایندگان انتخاب شدند و دست پرورده خودشونن
Iran, Islamic Republic of
روحت شاد با نوشتنت
دقیقا مثل آموزش و پرورش عشایر
Iran, Islamic Republic of
والله رئیس اداره ایشناسم هر چهار کاندید بیراحمده دعوت کرد حونش.
البته الان و ای نتیجه رسیدم که واقعا کار خوبی کرد
حسین
Iran, Islamic Republic of
مردم این استان چه قدر بدبخت هست که هنوز دارن برا نماینده ها خوش رقصی می کنند شاید کوشه چشمی نگاهشان بشه از هر طایفه یکی را بفرستین تو یه استان بزرگ شاید اونا بیان تعریف کنند برا بقیه فامیل که این مردم رفتارشان را عوض کنند .نماینده کیه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اینا بنده پست و مقامند خیلیاش شبانه پیام میدن و واسطه می فرستن که این دور ما در خدمتتیم کارمون نداشته باش
Iran, Islamic Republic of
بسیارخوب نوشتی
Iran, Islamic Republic of
وقتی این نماینده ها هم همون کار راانجام بدن میشه همون اش وهمون کاسه اگه میخوان دم از عدالت بزنند هم خط وهم رای نکنن اونوقت میشه یه چیزی دیگ به دیگ میگه روت سیاه
Iran, Islamic Republic of
آقا ادارات رو علی الخصوص تامین اجتماعی گچساران بکشن ممنون میشیم
Super star
Iran, Islamic Republic of
درود
دقیقا مدیر کل اداره // نمونه بارز این کارهاست
مدیر آقای زارعی و تاجگردون بود
الان از خرد تا درشت اداره رو به وابسته های روشنفکر داده
حتی کوچکترین پست رو هم عوض کرده
کارمند محیط زیست استان
Iran, Islamic Republic of
دقیق گفتی یکی از این مدیران مدیرکل / مثل سایه صبح و پسینه
باعرض سلام وخسته نباشی چرا کسی به داد ما مردم گچساران نمی رسد تمام قهوه خانه ها در گچساران باز هستن ودر قهوخانه ها قلیان سرو و پروتکلهای بهداشتی رعایت نمیگردد وبهداشت اصلا نظارتی بر این قهوه خانه ها ندارد خواهشمند است پیگری گردد.
رسول
Iran, Islamic Republic of
اینم لابد تقصیر آقای زاکانی هست
شهروند
Iran, Islamic Republic of
باید دید دلیل اصلی چیست ؟ ایا دخالت نمایندگان درانتصاب وعزل مدیران باعث چنین رفتارهایی نشده؟ درجامعه ای که شایسته سالاری جای خود رابه رابطه بازی میدهد انتظار بیش ازاین هم نباید داشت
S
Iran, Islamic Republic of
۸۰ درصد مدیران استان شبیه ابو مفلص هستن شخصی که کنار تخت مختار بود. هر حکومتی روی کار میومد ایشان همراهش بود.
Iran, Islamic Republic of
الانم همون جور اگه راست میگن ازهمه ی افراد استفاده کنند باتجربه
اصغری
Iran, Islamic Republic of
مدیرکل // نمونه بارز ومشهودی از مدیران خوش رقص و خوش خدمت به نمایندگان حال است از تاجگردون گذشت وبه دیگران هم هیچ اعتنایی نخواهد کرد فقط به دنبال حفظ پست خود است برای رسیدن به قدرت از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد حتی به ازدست دادن امثال آقایان تاجگردون و حسینی
سیاس
Iran, Islamic Republic of
سیاست یعنی همین. شما اشتباهتون اینه که از مسئولین انتظار کار دارید در صورتی که هر کسی اگر فعالیتی میکنه برای موقعیت خودش هست. بنابراین وقتی مسئولی نون و آب را در طرفداری از شخص دیگری ببینه حتما به اون سمت میره. حالا خیلی بخواد به خودش فشار بیاره منتظر دور بعد میشینه. بر همین اساس، این نوشته شما کاملا بی ربط هست. موضوع کاملا روشن است و شما نمیتونید انتظار طرفداری همیشگی از یک نفر را داشته باشید چون آدما و موقعیت هاشون در طول زمان تغییر می کنه بنابراین منافع هر شخصی هم به تبع اون تغییر می کنه. تو هم اگر داری این مطلب رو می نویسی نفع شخصی یا گروهیت در این مطلب هست شاید فردا این نوشته به تبع منافع تو تغییر کنه......
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
اولا یکی دو نفر در کامنتها از آقای حسینی نام برده اند که باید گفت احتمال رای حیسنی تفریبا صفر است .دوم اشاره به مسئولین دورو شد که باید گفت مردم را اینگونه پرورش داده اند اگر بنده و شما هم جای مسئولین کنونی بودیم ناهار را با نماینده و شام را با دیگری بودیم .همه چاپلوس بی محتوا و بت پرست شده ایم اعلام میکنیم فدایی هستیم ولی دروغ است .
...
Iran, Islamic Republic of
عالی نوشتی
قربون قلمت
احسنت برشما نویسنده خبر
Iran, Islamic Republic of
علی محمد نوروزی رییس بیمه ایران از بس رفت لیسار برا تاجکردون رای آورد رگ کمرش پوکید انا حالا به خواهر زن موحد امتیاز نمایندگی بیمه ایران تو دو روزه داده ایت
خخخخخخخ
احمد
Iran, Islamic Republic of
محمد نصیری راهداری این دیگه نوبره بخدا ابرو هر چه تاجگردونی بردشه
Iran, Islamic Republic of
/ واقعا کل مجموعه از عملکردضعیف ش در خصوص انتصابات جدید و اتی ناراضی هستند و مهندس هوشنگ بهرمند مدیر کل جدید می باشد و سلام
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
اقای ر الف
رییس فعلی دانشگاه ف ح مصداق بارز این مقاله است
در منطقه خودشون با هدایت خواه بود و با بزرگواری و زارع رییس شد
مجددا با زارع تمدید ریاست کرد و حالا با حمایت روشنفکر میخواد تثبیت بشه
بگذریم که ایشون فامیل عدل بوده
و داره خودشو به موحد نزدیک میکنه


ولی اقای ر الف
بزودی رنگ هزار چهره شما نمایان و طبل بی تدبیری تان خواهد نواخت و عزل خواهی شد

بعد از عزل برایتان آرزوی توفیق دارم



منتشر کن جناب کمایی عزیز

سپاس
Iran, Islamic Republic of
از چنین مدیرانی می توان به &&&&رییس دانشگاه &استان نام برد که پس از قبولی زارعی ازدکترهدایت خواه فرمان را به سمت زارعی چرخاند وباوجود دعوت زارعی یک شب قبل از انتخابات برای خوش خدمتی ابلاغ دکترموحدپور را درحالی که درمرخصی به سر می برد لغو وکارشناس قراردادی منتسب به دکتر روشنفکر را به جای او معرفی کرد.آقای روشنفکر دور بعد فرمان امین زاده ۱۸۰ درجه به سمت دکتر بهرامی وبویراحمد بالا که در انتسابات شما بی بهره اند خواهد چرخید!
من هم به شما رای دادم ولی اگر چنین مدیرانی را حمایت کنی دور بعد ما در خیل شما نخواهیم بود!؟
به تامرادی ها میگه عمو وبه بادلانی ها میگه ککا!
حتی طایفه اش را هم به مصلحت روزش تغییر میده ونان به نرخ روز خوردن خیلی بهش مزه داده
Iran, Islamic Republic of
هیچ استان وهیچ شهرستانی تو کشور مث شماها نیس اینها نشانه بدبخت
شدن و شروع به عقب ماندن از همه میشه بیشیند وببینید
پرسنل
Iran, Islamic Republic of
به نکته خیلی خوبی اشاره فرمودین
نمونه بارز این خوش خدمتی ها اقای /بودن که تا دیروز برای زارع و تاجگردون دست به سینه و فرمان بود و حالا با ب. نماینده های جدید رو میکنه

انشالله که رسوا بشه هرررررکه در او غش باشد
Iran, Islamic Republic of
یکی از این مدیران،
مدیر // گچساران است ک در روز ۱۱ اردیبهشت و معارفه اش در فرمانداری گفت : هر نماینده حق دارد کابینه خود را عوض کند و ما کابینه تاجگردون هستیم اما بعد از ۱۸ تیر اولین کاری که کرد ، حذف کلیپ ها و عکس های تاجگردون در پیجش بود !!!
Iran, Islamic Republic of
با سلام .کبنا نیوز عزیز دقیقا زدی به هدف نمونه ی از این دست مدیران چاپلوس که نون را به نرخ روز میخورند اقای//که در گچساران به جناب تاجگردون رای داد و تمان ااعتبارات استان را به گچساران اختصاص میداد اما امروز ورق برگشته و همان اعتبارات را به حوزه دهدشت میبرد واما ایشان برای حفظ صندلی خود حاضر است همه روسای شهرستانها و ستادی وحتی مهاونین خود را فدا کند اما خودشدن یک ساعت بیشتر بر کرسی مدیریت تکیه دهد و بدانید که نیرو هایی که به انها جایگاه داده حتی از سواد کافی هم برخوردار نیستند فقط برای خوش رقصی اقدام به این .....
رضا توکلی
Iran, Islamic Republic of
واقعبت این است نه تاجگردون و دورهمی هاش و عمو و پسر عموهایش براین استان که سال هاست ارث پدری شان بوده برای ما شهروندان گچساران و حومه نفعی جز ضرر در پی داشته و نه باند موحد و غیره مدیران لایقی که نه با سو استفاده غیره می توانند در این کرسی بنشینند و باعث روند ذو به رشد و توسعه و آبادانی شوند مانند نامبردگان متأسفانه نه توان آورده برای نمایش های شخصی در اذهان عمومی دارنند و نه اهل نمایش های سیاسی چون اینان هستند اما تردید نکنید که هردو گروه یعنی به غارت رفتن بخشی دیگر از اموال این آب و خاک و ضرر کشور خدا رحمت کند پدر و مادر آن نماینده ای که در کنار گذاشتن تاجگردون و امثالهم از مجلس قدم جلو گذاشت و بخشی از مدرک سازی ، اقتصادی را نشان داد تشکر می کنبم از قدم خیر آن نماینده برای استان بویر احمد و حومه
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوب
مهندس ناظر آب وفاضلاب
Iran, Islamic Republic of
پاسره و آرمین از همین گروه مدیرانند
اول اصلاح طلبان را دعوت کردند بعدها زارعی را دعوت کردند حالا هم روشنفکر را !
آیا ارزش دارد این همه چرخش ودو رنگی ؟!
به چه قیمتی ؟
آیا اداره کردن اداره فاضلاب باید به قیمت شخصیت انسان تمام شود؟
آیا هویت وشخصیت انسان باید اینگونه باشد!
واما برای نمایندگان طیف دوم وسوم هم متاسفم !
شما ها چرا ؟
این آقایان اگر مردان وفاداری بودند به همان گروه اول وفا میکردند.
ص ف
Iran, Islamic Republic of
خوب گفتید
یکی مثل آقای //منابع طبیعی ..تا یک ماه قبل از انتخابات گوش بفرمان آقای زارعی بود دو دور قبلی هم از آقای زارعی حمایت می‌کرد . چندین زمین منابع طبیعی در شهرستان دنا را به خانواده های تیر تاجی ها واگذاری می کرد فقط برای اینکه از پست ریاست منابع طبیعی برکنارش نکن . اواخر رای ریزی دید سکه بنفع آقای روشنفکر می باشد جهتشو عوض کرد با حالی که روشنفکر از برادرانش بود و دور قبل باهاش نبود باید آقای روشنفکر چنین اشخاصی رو از صندلی ریاست برکنار کند تا خود رو خیلی زرنگ جلوه ندهد
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
کبنا جون خوت خبری از وکیل مردم بیراحمد ودنا ومارگون نیاری.نیسوش...
Iran, Islamic Republic of
بعضيشون از ستاد حاج غلام به اتفاق معاون شبانه عكسي بااقاي زينل زاده ميگرفتند وداخل ماشين حاج زارع قسم وبيعت داشتن وبعد در جشن پيروزي اقاي روشنفكر حضورپيداكردند تاالان فقط نتونستن كلاه سر اقاي موحد بذارن البته درتلاشن متوسل به برخي علما هم شدند البته لايواحتياطي هم براي روز مباداباحاج غلام دارند درود بر اي ن مدير ومعاون خستگي ناپذير و بادبان سوغات وزارتشون هم براهه
Iran, Islamic Republic of
دراداره كار ازاين مسايل نيست كبنا بهتر ميدونه مگردين كه نيست مدير معاون مثل كوه
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اقای سکوت در 4 ساله عمرش تو مجلس اگه یه حرف ازش شنیدی از بس پسر و خوب و مودبیه حرف هم نمیزنه مطمعن باش
باغیرت
Iran, Islamic Republic of
باسلام
متاسفانه کار اصلی مدیران ارشد شده معامله،که نیروهایشان رو دارند معامله میکنند،خیلی زشت و زننده است این تحرکات.واقعا لذت نشستن بر این صندلی ها بهتر از ننگ خفت و خواری و خیانت هست.
اهای مدیرعامل شرکت ...
ح ع
Iran, Islamic Republic of
مدیری که معنی شأن و عزتِ خود و خدمتِ متعهدانه به مردم و اصالت و ثباتِ فکری و سیاسی را نمی داند، دغدغه اش حفظ موقعیت شخصی و به زعم خود اجتماعی خود با رنگ عوض کردن و به تعبیر صریح شما خوش رقصی برای نمایندگان و استاندار و وزراست!

چنین مسئولینی دو دو تا چهارتاست که بیشتر از خدمت، دنبال منافع هستند و باید در تعهد و امانتداری شان تردید کرد...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1