کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فعال سیاسی اصلاح طلب کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به نامه احمد توکلی؛

آقای توکلی کارنامه خودشان را ببینند

31 خرداد 1399 ساعت 20:33

تاجگردون اهل عمل بود و در حوزه اقتصادی و عمرانی و آبادانی وبرنامه ریزی در دو دور گذشته خودش را کاملاً نشان داد و بری از نقدهم نیست اما بایدپرسید دراین سال‌ها طیف توکلی و زاکانی جز دشمن تراشی و اتهام بستن به این وآن برای ایران چه کرده‌اند؟


بعد از انتشار نامه‌ی احمد توکلی رئیس موسسه دیده بان و شفافیت در پایگاه خبری کبنانیوز  محمود منطقیان فعال سیاسی اصلاح طلب کهگیلویه و بویراحمد در مطلبی نوشت:
 یکی از ملاک‌های شناخت افراد، شناخت موافقان و مخالفین آنهاست. ببینیم مخالفین یک شخص چه کسانی و دارای چه تفکر و سوابقی هستند وبه چه گروهی وابسته‌اند و نقش خود وگروهش دراداره کشورچگونه وچه بوده است.
بنده در باره آقای تاجگردون هر چه یک محکمه صالح و غیر جناحی بررسی و داوری کرد، قبول دارم به شرط آنکه کاملاً مراحل دادرسی قانونی وشفاف و بی طرفانه باشد.
لیکن آنهایی که امروز دست به دست هم داده‌اند و دنبال زمین زدن تاجگردون هستند را باید شناخت و آن هم انتخاباتی که ازسوی شورای نگهبان تأیید شده و رأی ایشون سالم ورقابتی بوده وشعبه بر رسی هم صلاحیتش را تاییدکرده و نامه پاسخ شورای نگهبان هم نکته منفی وبه ضررایشون نداشته است بلکه دال برتاییداست ولی مخالفان دست بردار نیستند.
اما این افراد و گروه مخالف چه کسانی ودارای چه کارنامه‌ای هستند. هیچ کدام شان کارنامه درستی به نفع عدالت و آزادی ندارند. راه آنها با آزادی و عدالت همواره در تضاد بوده و تمامیت خواهی و انحصارگری آنها و حذف دلسوزان کشور درکارنامه آن‌ها ثبت وگویا است. فرار مغزها و مشکلات کشور از افکارو رفتاراین گروه که نمونه‌هایی مانند توکلی و زاکانی را دارد ناشی شده است. کارنامه آنها را درگزینش ها و رد صلاحیتها و بستن فله‌ای روزنامه‌ها وبر خورد با اصحاب اندیشه مرورکنید.
به نظربنده هرنقدی هم که برتاجگردون واردباشد، این یک نقطه قوت است که چنین مخالفان تنگ نظر و حذف گرا و انحصارگری دارد.
در مجلسی که تشکیل شده کمتر کسی است که مانند تاجگردون بتواند در مورد طرح یا لایحه‌ای نظربدهد چون اینها کاری به این چیزها ندارند بلکه مهم برای آنها شعار و شلوغ کردن و از آب آلوده ماهی گرفتن است.
تاجگردون اهل عمل بود و در حوزه اقتصادی و عمرانی و آبادانی وبرنامه ریزی در دو دور گذشته خودش را کاملاً نشان داد و بری از نقدهم نیست اما بایدپرسید دراین سال‌ها طیف توکلی و زاکانی جز دشمن تراشی و اتهام بستن به این وآن برای ایران چه کرده‌اند؟
این‌ها همانها هستندکه یک قانون را فقط برای خلع آقای مهندس افشانی ازشهرداری اجرا کردند. آری کارنامه آنهابیشترجنجال و حذف نخبگان است نه اهمیت دادن به حقوق ورای وانتخاب مردم.
خوش به حال تاجگردون که چنین مخالفینی دارد. که این برقدر وارج او می‌افزاید.....

 


کد مطلب: 422315

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/422315/آقای-توکلی-کارنامه-خودشان-ببینند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1