کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زریر حسن زاده:

امیدوارم اعتبارنامه تاجگردون تأیید و به مجلس برگردد

23 خرداد 1399 ساعت 16:10

بارهای بار در رسانه‌ها عملکرد تاجگردون را نقد کرده‌ام. و بیشرین آسیب از طرف دوستان ایشان بخاطر نقد عملکرد دکتر تاج گردون بر این جانب وارد شد.
اما وقتی مظلومیت و محرومیت استانم را می‌بینم، حاضرم زیر آوار تفکر غلط سیاسی بمانم. اما شرمنده شهدا نشوم، و استان کهگیلویه و بویراحمد به اندازه کافی محروم می‌باشد، دوست ندارم به مدت دو سال بخاطر نداشتن نماینده محرومیت ببیند.


 زریر حسن زاده فعال سیاسی و فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در مطلبی با اشاره به اعتبار نامه‌ی تاجگردون نوشت:
نمایندگان محترم در مقابل خون شهدا بخصوص خون شهید پاسدار احمد رضا تاجگردون مسئول هستند، اگر بخواهند با پرونده دکترغلامرضا تاجگردون سیاسی برخورد کنند. استان کهگیلویه و بویراحمد به اندازه کافی محروم می‌باشد، امیدوارم نمایندگان محترم تلاش نمایند تا این استان به مدت دو سال بخاطر نداشتن نماینده محرومیت نبیند.
امام صادق «سلام‌الله‌علیه» در روایتی از قول پیامبر اکرم «صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم» می‌فرمایند: «لَا تَطْلُبُوا عَثَرَاتِ الْمُؤْمِنِینَ فَإِنَّ مَنْ تَتَبَّعَ عَثَرَاتِ أَخِیهِ تَتَبَّعَ اللَّهُ عَثَرَاتِهِ وَ مَنْ تَتَبَّعَ اللَّهُ عَثَرَاتِهِ یَفْضَحْهُ وَ لَوْ فِی جَوْفِ بَیْتِهِ» لغزش‌های مؤمنان را دنبال نکنید. هر که به‌دنبال لغزش مؤمنی باشد، خداوند تمام لغزش‌های او را دنبال خواهد کرد و او را حتی در میان خانه‌اش رسوا می‌سازد.
حضرت امام (ره) مجلس خانه همه مردم و امید مستضعفین است، در شرایط کنونی نباید کسی انتظار داشته باشد که حتماً نمایندگان باید از گروه و صنف خاصی باشند. (صحیفه امام، ج ۲۱، ص: ۱۱)
جایگاه ویژه‌ای که مجلس شورای اسلامی به عنوان عصاره فضائل یک ملت از آن برخوردار است و نقش مهم این نهاد در انعکاس خواست‌ها و مطالبات مردم موجب شده تا نیروهای انقلابی بخصوص تعداد 9 نفر از نمایندگان فعلی از جمله علی‌اکبر کریمی منتخب اراک، علی خضریان و علیرضا زاکانی، سیدنظام‌الدین موسوی، احمد نادری، اقبال شاکری، مالک شریعتی، مجتبی رضاخواه، منتخبان تهران و دکتر روح‌الله نجابت منتخب شیراز در نامه‌ای مراتب اعتراض خود را به اعتبارنامه دکتر تاج گردون اعلام کنند. این جانب به عنوان یک ایثارگر جنگ و برادر شهید از این نمایندگان جوان که در ابتدایی راه احساس مسئولیت کرده‌اند مراتب تقدیر وتشکر خود را اعلام می‌کنم و دست آنها را بخاطر احساس مسئولیت می‌بوسم.
اما روی سخنم با نمایندگان اصول گرا و کهنه کارمجلس از جمله دکتر احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت است و یک سؤال ازایشان دارم، چرا شما که نماینده کهنه کار مجلس هستید در سال‌های قبل علیه تاجگردون رئیس سابق کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اعلام جرم نکردید؟ این جانب هدفم از نوشتن این یاداشت در دفاع از تاج گردون نیست.
زیرا هم شما و هم دکتر تاج گردون می‌داند که من از مخالفین سیاسی ایشان بوده و هستم. و بارهای بار در رسانه‌ها عملکرد ایشان را نقد کرده‌ام. و بیشرین آسیب از طرف دوستان ایشان بخاطر نقد عملکرد دکتر تاج گردون بر این جانب وارد شد.
 اما وقتی مظلومیت و محرومیت استانم را می‌بینم، حاضرم زیر آوار تفکر غلط سیاسی بمانم. اما اشک مادر و خواهر پاسدارشهید احمد رضا تاج گردون را نبینم. زیرا خوشحالی مادر و خواهر پاسدارشهید احمدرضا تاج گردون را خوشحالی مادر و خواهر خودم می دانم.
و استان کهگیلویه و بویراحمد به اندازه کافی محروم می‌باشد، دوست ندارم به مدت دو سال بخاطر نداشتن نماینده محرومیت ببیند. امیدوارم که اتهامات وارده از جمله احتمال جعلی بودن مدرک دکتری، ایجاد شبکه خانوادگی و فامیلی در دستگاه‌ها و شرکت‌های مختلف دولتی وغیر دولتی وهمچنین کسب منافع اقتصادی ویژه ازطریق رانت و سودجویی از طریق سوء استفاده از جایگاه نمایندگی به اعتبارنامه دکتر غلامرضا تاجگردون که قبلاً مورد بررسی شورای محترم نگهبان قرار گرفته صحت نداشته باشد و شبهه‌ای که در ذهن نیروهای انقلابی و تعداد 9 نفر از نمایندگان عزیز فعلی ایجاد شده برطرف شود.
ادامه دارد...
 
 


کد مطلب: 421986

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/421986/امیدوارم-اعتبارنامه-تاجگردون-تأیید-مجلس-برگردد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1