کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

جناب تاجگردون در صورت امکان عجالتا این موارد را هم گزارش دهید

8 آذر 1398 ساعت 17:42

حمایتهای بی سابقه از وزرای پر حاشیه و سلبریتی دولت در مجلس، از زنگنه و حجتی و ربیعی گرفته تا شاخ اینستای دولت، آذری جهرمی! جناب نماینده می تواند در همایشی که از کوچکترین تا بزرگترین طرفدارنش حضور دارند. از عدم احضار زنگنه در مجلس برای بازخواست کردنش به دلیل برباد رفتن هزاران میلیارد از سرمایه های کشور که نتیجه از بین بردن موقتی کارت های سوخت و برداشتن طرح سهمیه بندی بود، ارائه گزارش دهد. از عدم فراخواندن حجتی وزیر کشاورزی به مجلس برای ارائه گزارشی در جهت به خطر انداختن سلامتی مردم، در واردات بی سابقه محصولات تراریخته، بگوید.


ظواهر امر چنین است که در دوازدهماه سال در هر همایش انتخاباتی، گزارش عملکرد سالیانه داده شود. 
سنت عجیبی که دیگر تعجب برانگیز نیست.
بگذریم که نماینده ما از شاخ های تبلیغات اینستا در بین نمایندگان مجلس هستند و روزانه گزارش عملکرد خود را همراه با چاشنی شانتاژ و پوپولیسم به خورد عوام الناس می دهند.
حال به عنوان شهروندی که دغدغه مشکلات شهر و کشور را داریم، از آنجایی که میدانیم همایش فردای نماینده، حول جزئیات شهری و سیاسی، انتخاباتی می گذرد، کمکی به ایشان نماییم و سرتیترهایی کلی از عملکرد ایشان در مجلس را بازگو کنیم تا ایشان راحت تر به ارائه گزارش بپردازند، باشد که ثوابی ناچیز از این یادآوری توشه آخرت مان گردد.
از برجام شروع می کنیم و روزشمار جلساتی که آقای تاجگردون در مقام موافق در کمیسیون بررسی برجام حضور داشت و حتی کتابی هم در باب این روزها نوشتند.
جناب نماینده انشالله فردا در پشت تریبون در صورت عدم فراموشی، طبیعتا از فرجام برجام گزارشی ارائه می دهند که چرا با وجود عدم تخصص در زمینه هسته ای و دیپلماسی و با وجود تاکید موکد دیپلمات های سابق هسته ای مبنی بر مشکل دار بودن متن برجام، تنها به دلیل نزدیکی به دولت و در نهایت حضور در دولت، در این کمیسیون به عنوان موافق حاضر شدند؟
تا کشور خسارتی جبران ناپذیر، چه در بعد مادی و انسانی متحمل گردد؟ خساراتی از نوع بتون ریزی در سایت اراک و تعطیلی سایتهای هسته ای و بیکار شدن هزاران نفر!
حمایتهای بی سابقه از وزرای پر حاشیه و سلبریتی دولت در مجلس، از زنگنه و حجتی و ربیعی گرفته تا شاخ اینستای دولت، آذری جهرمی!
جناب نماینده می تواند در همایشی که از کوچکترین تا بزرگترین طرفدارنش حضور دارند. از عدم احضار زنگنه در مجلس برای بازخواست کردنش به دلیل برباد رفتن هزاران میلیارد از سرمایه های کشور که نتیجه از بین بردن موقتی کارت های سوخت و برداشتن طرح سهمیه بندی بود، ارائه گزارش دهد.
از عدم فراخواندن حجتی وزیر کشاورزی به مجلس برای ارائه گزارشی در جهت به خطر انداختن سلامتی مردم، در واردات بی سابقه محصولات تراریخته، بگوید.
از مخالفت با شفافیت آرا نمایندگان بگوید. طرحی که اگر به سرانجام مقصود برسد، دیگر نیازی به برگزاری همایش و ارائه گزارش نخواهد داشت.  چرا که در طرح شفافیت، عملکرد نمایندگان، خود به خود در  رسانه ها در معرض دید عموم قرار می گیرد و بهتر نمایندگان خود را خواهند شناخت.
و این مهم از بوجود آمدن نمایندگان دوپهلو جلوگیری نموده و عیار محکمی در سنجش و خلوص وکیل المله ها در برابر وکیل الدوله ها خواهد شد.
و در نهایت جناب اقای تاجگردون وکیل مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس، فردا در گزارش عملکرد خود باید از خالی شدن خزانه کشور تا موافقت با پر کردن آن بگوید و از  فرانخواندن مسئولین دولتی مرتبط با گرانی بنزین به مجلس بگوید! که چرا طرحی را که با هماهنگی و شسته و رفته جمع و جور کردند تا مردم را تحت فشار قرار دهند، در مسیر بازی با اعصاب مردم در شبی که  فکر نمی کردند، این طرح را اجرا کردند؟
البته موارد زیادی بود که می توانست به نماینده محترم شهرستان در ارائه گزارش کمک نماید، اما به دلیل کم بودن وقت، که قسمتی را صرف تبلیغات انتخاباتی می کند، از بیان آنها صرف نظر می کنیم.

----------------------------
روح الله کاظمی
---------------------------


کد مطلب: 415010

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/415010/جناب-تاجگردون-صورت-امکان-عجالتا-این-موارد-هم-گزارش-دهید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1