تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۴۰۲۸۲۰
یادداشت:

لزوم تغییر مدیران ناکارآمد شهرستان چرام

متن ارسالی
۴
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
لزوم تغییر مدیران ناکارآمد شهرستان چرام
کبنا ؛متن ارسالی
دست‌اندرکاران بحث‌های مدیریتی، طول عمر مدیران منصوب را، تا ۴ سال بیشتر پیش‌بینی نمی‌کنند، با رفتن هر دولت و آمدن یک گروه جدید، تغییرات مدیریتی طبیعی است و در شهرستان چرام این تغییرات به مطالبه عمومی تبدیل شده است.
خانه تکانی مدیریتی در شهرستان چرام و آخرین تلاش‌های برای حفظ مدیران مردابی قطعاً راه به جایی نخواهد برد و جریان زلال چشمه سالار عقلانیت و کار و تلاش با تکیه بر افکار بلند جوانان شهرستان چرام جاری خواهد شد و پلشتی‌ها را خواهد شست.
متاسفانه آفتی که شاید بیش از نیمی از توان فرماندار چرام و مجموعه فرمانداری را گرفته است وجود تنی چند مدیر ضعیف و ناکار آمد است که باعث ایجاد چالشهای بسیاری در شهرستان چرام شده‌اند. و قطعاً در ادامه راه نیز بازهم مشکل آفرین می‌شوند. (در صورت لزوم آنها را معرفی می‌شوند)
قطعاً برای برآورد کردن مطالبات مردم این دیار لازم است مدیران ضعیف و ناکارآمد کنار گذاشته شوند و مدیران توانمند جایگزین شوند. در این مبحث قصد بر مطرح کردن مطالبات مردم نیست چون این مطالبات بارها و بارها مطرح شده است و تقریباً همگان بر آن واقفند. موضوع این یادداشت تاکید بر کنار گذاشتن مدیران ناکارآمد می‌باشد. که توان ایجاد هیچ تحول و اقدامی را برای شهرستان چرام و مردم این دیار ندارند.
بدون هیچ شک و گمانی فرماندار با تدبیر شهرستان چرام با تسلط و شناخت کاملی که تاکنون از شورای اداری خود دارد و ضعفها و ناتوانی مدیران خود را به وضوح می‌داند، دیگر می‌داند وقت آن رسیده است که تغییری اساسی در ترکیب شورای اداری شهرستان لازم و ضروری است. هرچند موانع بسیاری برای تغییر مدیران ضعیف متاسفانه در شهرستان و استان وجود دارد اما با این وجود باید اقدامی اساسی صورت بگیرید و مدیران ضعیف یا استعفاء دهند یا برکنار شوند.
انواع مدیر درشهرستان چرام و دیار چشمه بلقیس پیدا می‌شود دسته‌ای که بیخیال در مدت چند سال نتوانسته‌اند تغییری در شهرستان ایجاد کنند و باز خواهان ماندن در این پست هستند. دسته‌ای که با هزار رایزنی از جای دیگر آمده‌اند و به فکر ارتقا پست خود هستد و دسته‌ای که چنان حمایت می‌شوند که برداشتنشان عبور از هفت خان رستم را می‌خواهد.
اما دیگر دوران بده بستان‌ها در پستوهای سیاسی چرام و تکیه بر تمامیت خواهان منفعت طلب گذشته و تغییرات مدیریتی در مرداب به جامانده از تصمیم‌های محفلی خواست عموم مردم شریف و. نجیب شهرستان چرام می‌باشد.
تغییر مدیرانی که در ظاهر فریبنده و آرام فقط در فکر ماندن چندصباحی بیشتر بر صندلی مدیریت می‌باشد و در واقع فرمان مدیریتی بعضی از این مدیران در بیرون از ادارات و دست پدرخوانده‌های منفعت طلب شخصی می‌باشند.
مدیر ناکارآمد شهرستان چرام به‌ محض احساس خطر مبنی بر برکناری از پست مدیریتی به‌سرعت تدارک برقراری تماس‌های تلفنی و ملاقات‌های حضوری مسئولین محلی و افراد موثر در درون و برون سازمان را با رئیس خود فراهم می‌آورند و همچنان تلاش می‌کنند اما باید بدانند که تغییر و تحولات قطعی و ضروری می‌باشد.
مدیریت‌های قوم گرا که بدون حتی یک روز مدیریت یک پیش دبستانی که بعضی از آنها مصداق بارز مدیران دو نبشی هستند که با رواج قوم گرایی در مجموعه خود موجب اعتراضات زیادی شده که لازم است تیم مدیریتی استانداری و شهرستان با تدبیر لازم به دوران سیاه این مدیران قوم گرا پایان دهند.
هر چند در پایان لازم است که از محدود مدیران زحمتکش و پرتلاش شهرستان چرام تقدیر نماییم و امیدواریم با تغییرات مدیریتی و ورود مدیران کارآمد قطار توسعه شهرستان چرام شتاب بیشتری بگیرد.
امیدواریم مدیران شهرستان چرادر پایان مدیریت خود این شعر حافظ را در ذهن داشته باشند.
چگونه سر ز خجالت برآورم بر دوست
 که خدمتی به سزا برنیامد از دستم (حافظ)
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بی غرض
Iran, Islamic Republic of
سلام به یقین درهردستگاهی نقاط ضعف ومثبتی وجوددارداماآموزش وپرورش چرام یکی ازبهترین دوران طلایی خودرابامدیریت فعلی سپری می کندودراین راه موفقیت های بزرگی حاصل شدبه یقین دوستانی که این همه انتقادمی کنندخوددل به کارنمی بندندمی خواهندباشندامااحساس مسيولیتی درکاری که به آنهاواگذارمیشه نداشته باشندصداقت مدیریت فعلی قابل تحسین است وخودشخصاپیگیرکارهاست وانصافاجوخوب ودوستانه ای حاکم است امیدوارم دوستان کمی تامل کنندودنیای خودرابه آخرت نفروشند//
ک . ب
Iran, Islamic Republic of
جریان اصلاح طلب دیگه اوج توانایی هاشون همینه .نکنه فکر کردی رستم دستانهایی در چنته دارن ؟! خاطرمون جمع باشه که یلان بیشه شیرانشون همین هایی هستند که این پنج سال در. شدندو مملکت را به این.شاندد که همه میبینبم و میچشیم !!!
از بالا تا پایینش همینجورند و بهتر از اینها دیگه در چنته ندارند !! شهسوارشون جهانگیریه که دیدیم با دلار ش چه بلایی به روزکشور آورد ... باز هم منتظر فتوحات بعدی شان هستیم . " آش و کشک خاله مونه ...... !!! "
محمدی
Iran, Islamic Republic of
نمونه اش مدیریت ضعیف آموزش و پرورش چرام هست.
ناشناس
United States
کاملا موافقم....نه تنها در شهرستان بلکه در استان نیاز است که مدیران تغییر کنند.جناب آقای استاندار هرچه سریعتر می باید مدیران ومسئولین قومگرا وبالاتر از 4 سال سابقه مدیری را تغییر دهند....
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1