تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۴
کد مطلب : ۴۰۰۸۳۰
جوابیه‌ای به مطالب «استاندار دهلرانی و فرجام بچه‌های کهگیلویه بزرگ»؛

سوء استفاده از نام «کهگیلویه»/ احمدی نگاه فرا منطقه‌ای دارد این را بفهمیم/ تمام نگاه‌های ویژه به کهگیلویه بزرگ

متن ارسالی
۲۲
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
سوء استفاده از نام «کهگیلویه»/ احمدی نگاه فرا منطقه‌ای دارد این را بفهمیم/ تمام نگاه‌های ویژه به کهگیلویه بزرگ
کبنا ؛ متن ارسالی

صدا چه از گلوی حاج عدل بلند شود، چه از افطاری سیدضیا باشد و چه از قلم آن اسم مستعاری که نام و نشانش مشخص نیست، بوی تفرقه می‌دهد. این «کهگیلویه، کهگیلویه کردن‌ها» هدفش نه مردم کهگیلویه بزرگ است و نه آن جوان نخبه‌ای که در کنج بی توجهی مانده است اتفاقاً هدفش روشن است، هدف این صداها باج است و باج خواهی، آن هم برای نیروهایی که خوب ستاد آقایان را جارو کشیده‌اند و چای دم کردنشان لب سوز و لب دوز بوده است و گر نه چرا هر چه فریاد می‌زنیم که احمدی استاندار فراجناحی و فرامنطقه ای کسی نمی‌شنود. البته دلیلش واضح است: «گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من/ البته آنچه به جایی نرسد، فریاد است».
 آقایانی که قلم به دست می‌گیرند و در بازاری که هر تهمتی خریدار دارد، مطلب به منصه انتشار می‌گذارند، از توجه به منطقه خاص می گویند، شاید منظورشان گچساران باشد که البته جالب است که مردم شریف کهگیلویه بدانند که اولین مدیر ستادی که توسط علی محمد احمدی عزل شد، داریوش مظفر از بچه‌های گچساران بود و به جای وی خدادوست موسوی بر منصب مدیرکلی دو اداره کل مهم استانداری یعنی امور روستایی و مدیریت بحران تکیه زد و شاید هم حوزه بویراحمد را بگویند، حوزه‌ای که دو معاون سیاسی و عمرانی در زمان موسی خادمی داشت و هر دوی آنها با آمدن احمدی رخت سفر به تن کردند و غزل خداحافظی خواندند اما معاون کهگیلویه‌ای استاندار سابق به عنوان مشاور ویژه استاندار فعلی منصوب شد و اتفاقاً امروز مجید محنایی عهده دار کارهای مهمی در عرصه اقتصاد استان است.
 این روزها عده‌ای صدایشان را بلند کرده‌اند و قلم‌هایشان را از قلمدان درآورده که با پیراهن عثمان کردن موسی خادمی، علی محمد احمدی را خلع سلاح کنند و حالا کسی نداند می‌گوید که موسی خادمی محبوب همگان بود و احمدی از پشت خنجر کشید و او را از صحنه بیرون کرد. اتفاقاً اینگونه نیست و تنها کسی که شاید بر اقدامات خوب خادمی صحه گذاشته باشد همین احمدی است نمونه‌اش فرماندار بهمئی که در دوران خادمی حکم سرپرستی گرفت و در دوران احمدی فرماندار شد وگرنه بزرگترین نقادان خادمی که همین رسانه‌های استان بودند، من از کاسه‌های داغ‌تر از آش این روزها می‌پرسم، لیست استخدام‌های طایفه‌ای را چه کسی منتشر کرد، احمدی بود یا همین رسانه‌های استان، چه کسی افشا کرد که برادر خادمی و همسر معاونش در ادارات به کار گرفته شده‌اند، رسانه‌های بومی بودند یا استاندار دهلرانی؛ کدامیک از ما بیشتر علیه خادمی شوریدیم، احمدی یا خود مردم کهگیلویه و بویراحمد.
 می‌گویند که ابراهیم کشاورز پس از یک دهه مدیریت بر عرصه اقتصادی استان، غزل خداخافظی سروده است اما با بی انصافی نمی‌گویند که جایگزین وی، غضنفر آرام اتفاقاً از نیروهای کهگیلویه است. می گویند کرامت کریمی عزل شد اما نمی‌گویند که علی پرواز بازهم از دیار مردم شریف کهگیلویه بزرگ بر صندلی او تکیه زد تا نظارت بر امور بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها باز در دستان یک کهگیلویه‌ای باشد.
 شنیده شده است که به زودی سکان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نیز به دستان یکی از نیروهای کهگیلویه بزرگ سپرده می‌شود تا مدیریت مهمترین بخش‌های اقتصادی استان به دستان نیروهای کهگیلویه بزرگ باشد و حالا قضاوت با شما خواننده هم استانی، با این همه نگاه ویژه به کل کهگیلویه و نه یک طایفه خاص از آن، آیا حق استاندار است که زیر نقدهای بی انصافانه برخی باشد؟
 این نقدها صدای تفرقه می‌دهد، تفرقه و جدال بین گرمسیر و سردسیر، کهگیلویه و گچساران، کهگیلویه و بویراحمد وگرنه این «تودیع شدن‌های نیروهای کهگیلویه» کجاست که «بی معارفه» مانده است. هدف چیز دیگری است، هدف باج خواهی است برای آبدارچی‌های ستادشان و نیروهای دست به سینه‌شان و گرنه نام «کهگیلویه بزرگ» یک سوء استفاده بزرگ است در کلامشان.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
پرواز بچه خیراباد گچساران است
ابراهیم کشاورز به خاطر تو روی استاندار واسادن عزل شد
احمد ج
Iran, Islamic Republic of
عزیزم حس هم ولایتی وتعصب نباید دلیلی بشه برای اینکه حق ومنطق را ندید،
هیچ وقت مدیر ارشد استان نمیتواند مطالب پنهان را بازگو کند..
همگان نباید ظاهر بین باشیم
احمد ج
Iran, Islamic Republic of
عزیزم حس هم ولایتی وتعصب نباید دلیلی بشه برای اینکه حق ومنطق را ندید،
هیچ وقت مدیر ارشد استان نمیتواند مطالب پنهان را بازگو کند..
همگان نباید ظاهر بین باشیم
چنش بر چه
Iran, Islamic Republic of
ک جون خت ای گپ تم چ ایره مردم هزار بدبختی دارن فرماندار معاون و فلان محنائی مگه بچه سوق نبود. . سی سوق و جاده سوق کند.
حق
Iran, Islamic Republic of
. هبچگاه اصلاح طلب نبود وچند ماه قبل از انتخابات عدل هاشمی را دعوت کرد.مدیر. که مدیر احمدی نژادی بودخادمی هردو رابخاطر فامیلی پست داد.استاندارمنطقی عمل می کند. ظریفی همیشه نیروی موحد واصولگرابود. و...اورا ابقا کرد.
Denmark
باسلام ، دقیقا حق مطلب را ادعا فرمودید ، شایسته سالاری به عنوان رکن اصلی انتصابات جناب آقای احمدی می باشد و از تیم استاندار محترم خواهشمندم از اهدافی که برای توسعه استان تدوین نمودند با این غوغاسالاری ها کوتاه نیایند و بدانند که در مسیر درست گام برداشتند . به امید آن روز که توسعه متوازن همه ی مناطق استان را شاهد باشیم .
Denmark
به امید آن روز که دکتر. از مسئولیت خود عزل گردد چون ایشان صرفا حوزه ی فرهنگ را به محلی ب. سیاسی خود با هماهنگی آقای منطقیان نموده است .
Iran, Islamic Republic of
این چه حرفیه استاندار باید تیم همراه خودش را خودش انتصاب کند و حق اوست همین الان مدیرانی هستن که شب و روز به استاندار قبلی گزارش میدن و سیستم را به روزمره گی رسونده اند . و دوست دارن عملکرد استاندار ضعیف نشون بده . استاندار در تغییرات گذشته عالی کار کرده و بقیه تغییرات را با قدرت تمام انجام دهید .
مسلم آزادی
Iran, Islamic Republic of
درودبرشرف نویسنده،ودرود براستاندار بزرگ وفراقومی وفرامنطقه ای
enekas
Iran, Islamic Republic of
جواب بی معنایی بود وبیشتر. ی نیازطلبی .کجای کاری که درک واقعیت رانداری فقط شخصی را ب.میکنی
Netherlands
اگه . این یکی دو انتصاب که اتفاقا هر دو از اول یک کهگیلویه ای بر مسند آن نشسته بودند بعد از اعتراض سردار کبیر سازندگی کهگیلویه بزرگ اتفاق افتاد و دوس دارم بدانم شما که .احمدی هستید بفرمایید دستاورد ایشان به شهرستان کهگیلویه بزرگ چ بوده و ایشان به جز افتتاح پل بشار چ خدماتی در استان داشته...
اگه فقط کمی منصف باشید قطعا خواهید دید بزرگترین. به گرمسیر را احمدی روا داشته اند
کم توقع
کسانی که این متن ها را مینویسند فقط دنبال این هستند که استان ما را روز به روز عقب تر ببر ند فقط دنبال پست ومقام خود هستند وبعد میگویند ما برای مردم کار میکنیم وگرنه خادمی بی حاشیه ترین استاندار استان ومردمی ترین وکارکن ترین بوده است من نه از جناح خادمی هستم نه احمدی اما واقع بین احمد ی از روزی اومد ه دربیارید چه کاری انجام داده هر کی را دراین جایگاه بگذارند فقط دنبال عوض کردن نیروهاست که دردی را دوا نمیکنه
لنده سرزمین من
Iran, Islamic Republic of
احسنت نباید دنبال تفرقه باشیم سایت خوب کبنا هم باید در درج مطالب دقت نکند ما همه استان یک پارچه و برادر هستیم
احمد ج
Iran, Islamic Republic of
سلام.ودرود بر نگارنده مطلب..
همواره فرصت سوزی نخبه سوزی دراستان های محروم بدلیل باج خواهی بوده وهست.که ماحصلش تداوم محرومیت هست.

دکتر احمدی جز نخبگان بزرگ کشوری هست،که نباید طعمه باج خواهان شود
کوه گیلو
Iran, Islamic Republic of
آن را که عیان است چه حاجت به بیان است همه میدانند که کهگیلویه بااین جمعیت بزرگ تقریبا نصف استان استاکثر نیروهاش از بالا تا پایین دارند حذف میشوند زمان بزن در رو تمام شده استاندار و اون نمایندهای که آوردش باید جوابگو باشند حرفها را حاج عدل و رضا توفیق زد حجت تمام شده است
ریاضی دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
متن ارسالی را چند بار بادقت خواندم متاسفم ازاینکه سایت کبنا با درج اینگونه مطالب گو اینکه خود مایل به کوک ساز جدایی بین سردسیر و گرمسیر است ، فکر نمیکنم اظهارنظرم را درج نمایید ولی اگر درج نمودید به صداقت رسانه ای آن سایت مشعوف میشوم.
قلی
Iran, Islamic Republic of
همه مدیران را استاندار عوض کند واینقدر گیر ندهد وخود ومردم را راحت کند از این همه حاشیه انگار مدیران همشون از یه کره دیگه اومدنو مطلقا نادان ونا آگاه وناکارن دعا میکنیم هرچه زودتر مدیران به سکل ۵۰۰ کیلو ۵۰۰ کیلو ور طول هفته عوض بشن تا روند توسعه استان سرعت پیدا کند علی برکت الله
United Arab Emirates
عزیزان اگر هدفتان توسعه است ، دست از این جنگ حیدری نعمتی بردارید . گرمسیر و سردسیر ، کهگیلیویه و بویراحمد و ... همگی یک استان هستیم و هیچ یک بدون دیگری به توسعه دست نخواهیم یافت .
Iran, Islamic Republic of
پرواز پرمحتوا ودر عین حال بی ریاست.
بویراحمد سرافراز
Iran, Islamic Republic of
همین نوشتار تفرقه انگیزانه است و بنظرم این رسانه نباید اقدام به انتشار چنین نوشتارهایی بکند
ناامید
Iran, Islamic Republic of
باید از سادات امامزاده علی باشد تا بگن کهگیلویه ای است
سجاد رستگار
Iran, Islamic Republic of
مگه قرار بود که استاندار طایفه گرایی داشته باشد؟ایشان که بومی این منطقه نیست بنابراین امکان طایفه گرایی برای ایشان میسور نیست اما فرا جناحی بودن ایشان که مدام مدافعین ایشان بر طبل آن می کوبند شبیه جک گفتن هست کدام مدیر را فرا جناحی منصوب کرد که ما از آن بی اطلاع هستیم؟!!برعکس هر مدیری که در زمان ایشان چه در استانداری و چه در سایر دستگاه های اجرایی منصوب نمود کاملا جناحی و بدور از لحاظ نمودن شایسته سالاری بوده بنابراین شعار مدافعین استاندار مبنی بر فرا جناحی به مثابه شیپور پر صدا و بدون محتوا است و اما در خصوص استاندار قبل که ما هم به نوبه خود منتقد ایشان بودیم و هستیم ولی بنظرم بر چسب طایفه گرایی به ایشان کار خوبی نیست چون مدیران منصوب به طایفه ایشان از بقیه طوایف کمتر هستند و صریح تر عرض کنم از مدیران هم طایفی بنده که از قدیم رقیب سیاسی و ایلی طایف استاندار سابق بوده کمتر هستند بنابراین اشکال مدیریتی دکتر خادمی تعامل بیش از حد با جریان اصلاحات و نمایندگان بوده و عملا حق حیات سایر احزاب و جریانات سیاسی را نادیده گرفت و متاسفانه این اشکال در سیستم مدیریتی جدید استان نه تنها رفع نشد بلکه بصورت اکمل تشدید گردید
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1