کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جوابیه‌ای یکی از موکلین تاجگردون به نماینده بوشهر

30 شهريور 1395 ساعت 12:19


 سید سعادت الله حسین‌پور ده‌بزرگ
 
عرض سلام و احترام خدمت خوانندگان عزیز,بخصوص سلامی ویژه خدمت خواهران و برادرنم دینی و هموطن خودم در استان بوشهردارم.
حرف و سخنانی در مطالب خود اورده اید.که برای ما مردم حوزه انتخابیه اقای تاجگردون خیلی سالها نه بلکه دهه هاست که اشنا است.
نمیدانم درنقشه حغرافیایی اصلا نگاهی به نقطه سوق الجیشی کشور گچساران انداخته اید یا خیر؟hosini-2
نمیدانم از پتانسیل های بالقوه و بالافعل این منطقه جغرافیایی اشنایی دارید یا خیر؟
وقتی مطالب دوستانم را مطالعه نمودم.با خودم اندیشیدم که شاید دوستان گرمسار استان سمنان را که در چند ده کیلومتری تهران است را با گچساران استان ک.ب. اشتباه گرفته باشند.
اما بعد گفتم خیر  استان بوشهر همین بغل دست ما قرار گرفته است.اینهایی که تهرانی نیستند که ندانند گچساران کجاست.
سخنانی گفتید.مطالبی نوشتید که جنس انان برای مردم شهرستان های گچساران و باشت بسیار اشناست.
از گردو غبار گفتید  اماایا  با خود نیندیشیدید که منشاءاین گرد و غبار کشور عراق و استان خوزستان است که هردو اول در مجاورت گچساران قرار گرفته است و بعد از طی مسیری چندصدکیلومتری به بوشهر و پارس جنوبی میرسد.
ایا شما نسبت به این امر اگاهی ندارید که این گرد وخاک اول مهمان ما مردم گچساران است و ته مانده ان به بوشهر میرسد.
از دود و الاینده های نفت و.گاز نوشتید و بیان نمودید که به علت این الاینده هاخرج دوا و درمان شما نصف حقوق ماهانه شما است.
ایا شما مطلع نیستید که اگر شما کمتر از سه دهه است که این درد گریبانتان را گرفته است این دود و الاینده ها هشت دهه است که مهمان ماگچسارانی ها میباشد.و اگر این امر شما که الایندگی ها برایتان بیماری به ارمغان اورده است.ما باید بگوییم که چند نسل است که این الاینده ها را از طریق ژن از پدربزرگ و پدر به ارث برده ایم و الان هم ان را به فرزندان خود انتقال میدهیم.
از فقر و بیکاری دراستان بوشهر ومنطقه پارس جنوبی گفتید.
ایا شما مطلع نیستید که ما هشت دهه است که این درد را بردوش خسته خود میکشیم.و شرکت نفت گچساران بیش از انکه میزبان فرزندان خود باشد میزبان سایر اقوام ایرانی است. و تا به امروز با وجود اینکه بیکاری امانمان را بریده است  کوچکتر از گل به هموطنی نگفته ایم و گروه لیان شامپویی تشکیل نداده ایم که حتما باید از نیروی بومی گچساران استفاده نمایید.
به اقای تاجگردون گفته اید  که از کنار برج های تهران رد نشوید که پول ان را پارس جنوبی پرداخت نموده است.
اما ایا میدانید که با پول تولید۷۵۰هزار بشکه نفت  وگاز گچساران منطقه پارس جنوبی اباد گردیده است.
ایا میدانید که حوزه نفتی گچساران که فقط چند ده چاه نفتی ان در استان بوشهر قرارگرفته است تولید روزانه اش به اندازه کشور امارات متحده عربی است.

ایا میدانید که استان کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ شاخص بیکاری رتبه اول را در کشور داراست.
و ایا میدانید شهر گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ امار بیکاری در رده اول قرار دارد.این یعنی ما در نفت رتبه اول را در کشور داریم و در کنار ان رتبه اول بیکار را از ان خود نموده ایم.
فرمودید :نیمی از سرمایه کشور را استان بوشهر میدهد. ایا میدانید از لحاظ تولید ناخالص ملی استان کهگیلویه و بویراحمد استان دوم کشور میباشد. و ایا میدانید وقتی گچساران را از بقیه نقاط استان  ک.ب. تفکیک کنیم استان کهگیلویه. بویراحمد  به جایگاه دوم از اخر جدول سقوط میکند.وگچساران به تنهایی به اندازه هشتاد درصد کشورهای افریقایی تولید ناخالص دارد.
اقای تاجگردون را به واقعه کربلا بردید و درصف مخالفین امام.ع. قرار دادید.و چند بار از صفت نامتعارف (اب گردون استفاده نمودید)   که این امر دور از شان و ادب دانشجویان میباشد.
اقای تاجگردون که برادر شهید وجانباز هشت سال دفاع مقدس میباشد و اگر سخنی درمورد اب گفتند. بیشتربراساس این حدیث از پیامبر عظیم الشأن اسلام صدق میکند.
که پیامبر فرمودند: چراغی که به خانه رواست بر مسجد حرام است.
ایا شما مطلع هستید که برای ساختن سدکوثر درگچساران وکهگیلویه چندصدهکتار از زمین کشاورزان دربالا دست سدبه زیر اب رفته است.
ایا اندیشیده اید ان کارگر کهگیلویه و بویراحمدی را که شما میخواهید مانع از سرکار رفتنش در پارس جنوبی شوید فرزند هم کشاورزی است که یا بالا دست این صد زمینش به زیر اب رفته است و یا در پایین دست سدکوثر  برای زمین دیم کشاورزی اش نمیتواند ابی از سد برداشت کند.بخاطراینکه مردم بوشهر و خوزستان و چند کشور عربی از این سد برای مایحتاج روزانشان به شکل حیاتی به این اب نیاز دارند.
اگرانسانهای ازاده ای باشید.که هستید قطعا به بزرگواری ما مردم گچساران بیشتر از قبل الان واقف شده اید.
پس اگاه باشید که این چاقویی است که دست شماست.باید ببینیم که چگونه از ان استفاده میکنید. اگر شما مانع از کار فرزندان این استان در منطقه پارس جنوبی گردید و مسوولی در این رابطه بخش نامه ای امضاء نماید.قطعا اینده قابل پیش بینی نیست که چه اتفاقاتی در ابستن خود خواهد داشت.
ما مردم گچساران و باشت از لحاظ اب/برق/گاز/نفت/جنگل خود مختار هستیم
تیم و کمتر نقطه ای درایران را میتوانید پیدا کنید که اینگونه باشد.
اگر دولت پول یک سال اب و نفت و گاز ما را به خودمان بدهد بدون شک برای نسل های اینده خود هم هیچگونه دغدغه ای نخواهیم داشت.
درپایان خدمت شما دوستان و سرورانم عرض کنم که کوچک شما سال۱۳۷۳افتخار شاگردی دکتر تاجگردون را داشته ام و در طول۲۲__۲۳گذشته فقط یک مرتبه  افتخار مصاحبت با ایشان را داشته ام. و از لحاظ خط و مشی سیاسی,خطوط ما از هم سوا میباشد.ولی وقتی شرایطی اینچنینی که برای احقاق حقوق مردم استان کهگیلویه  و بویراحمد و شهرستانهای باشت وگچساران در میان باشد مثل کوه پشت هم ایستاده‌ ایم.شما ان چند ده نفر را که دراین استان بدلیل خط,و مشی سیاسی هرانچه اقای تاجگردون بگوید.در مقابلش موضع مخالفت مینگرند را نبینید.حرف و سخن دکتر تاجگردون  حرف و سخن اکثریت مردم حوزه انتخابیه اش در این مورد میباشد.
درپایان از حاج اقاخدری توقع داریم که بجای چونه زدن برسر این چند ریالی که مجلس و دولت تصویب نموده اند,انتظارمیرود در کنار دکتر تاجگردون و دیگر نمایندگان استان های نفت خیز برای احقاق حقوق این مردم دست بدست هم بدهند و انشاالله در اینده نه چندان دور خواهان سهم بیشتری از درآمدهای نفت وگاز کشور باشند.به امید موفقیت هر دوعزیز  که موفقیت انان موفقیت مردم استانهای بوشهر وکهگیلویه و بویر احمدو سایر استانهای نفت خیز خواهد بود.
کوچک شما بخصوص مردم خونگرم و مهمان نواز استان بوشهر.


کد مطلب: 199302

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/199302/جوابیه-ای-یکی-موکلین-تاجگردون-نماینده-بوشهر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1