کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تأکید بازرس‌کل قضایی کهگیلویه و بویراحمد بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

7 آبان 1403 ساعت 20:22

بازرس کل قضایی کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در یاسوج بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تاکید کرد.


بازرس کل قضایی کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در یاسوج بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تاکید کرد.
به گزارش کبنانیوز به نقل از روابط عمومی بازرسی‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد، محمدمهدی صالحی بازرس کل قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: بانک‌های عامل باید در راستای تحقق اهداف برنامه‌های توسعه، تسهیلات ارزان قیمتی که به منظور فرزندآوری، ازدواج، رشد تولید، صنعت و اشتغال‌زایی ابلاغ می‌شود را در اختیار متقاضیان قرار دهند.
وی اظهار کرد: اعطای تسهیلات جهت حمایت از خانواده‌ها، رشد تولید و توسعه صنعت نباید بهانه‌ای باشد که بانک‌ها از از وظیفه اصلی خود که همان نظارت و کنترل دقیق بر چگونگی مصرف تسهیلات اعطایی است، غافل شوند.
صالحی تصریح کرد: عمده چالش‌های بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان در خصوص 2 فقره طرح تسهیلات پس انداز ویژه افراد حقیقی و طرح صلح می‌باشد که در هر دو آنها سپرده مشتری به مدت 3 الی 5 سال مسدود می‌شود که این امر خلاف بخشنامه بانک مرکزی است.
گفتنی است در این دیدار 5 مورد از مهمترین آسیب‌های شناسایی شده و چالش‌های بانک با ارائه راهکارهای قانونی به عنوان هدیه به مدیرعامل بانک ارائه گردید.


 

 


کد مطلب: 492244

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/492244/تأکید-بازرس-کل-قضایی-کهگیلویه-بویراحمد-تسریع-پرداخت-تسهیلات-ازدواج-فرزندآوری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1