تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۷
کد مطلب : ۴۹۲۲۴۳

مهمانان اجلاسیه شهدای دانشجوی کهگیلویه و بویراحمد از چهره های مطرح کشوری هستند

۰
مهمانان اجلاسیه شهدای دانشجوی کهگیلویه و بویراحمد از چهره های مطرح کشوری هستند
کبنا ؛سخنران، مداح، شاعر و هنرمندانی که قرار است در اجلاسیه شهدای دانشجو کهگیلویه و بویراحمد به اجرای برنامه بپردازند همگی از چهره های مطرح کشوری هستند و برای اولین بار به این استان سفر می کنند.
به گزارش کبنا نیوز، سعادت صالحی نیا مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران در یاسوج بیان کرد: اجلاسیه شهدای دانشجوی استان ساعت ۱۹ روز سه شنبه، ۸ آبان ماه در گلزار شهدای یاسوج برگزار می شود.
صالحی نیا بیان کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد با تقدیم 90 شهید دانشجو از جمله شهید "هدایت الله طیب" به عنوان شهید شاخصی که حضور درجبهه جنگ را از تحصیل در فلوریدای آمریکا ارجح دانست سند افتخاری در دوران طلایی دفاع مقدس به یادگار گذاشت و به همین مناسبت و برای پاسداشت مقام این شهدا و آشنایی نسل جوان با نقش و رشادت های آنها اجلاسیه ای با محوریت دانشگاه علوم پزشکی در استان برگزار می شود.
وی ضمن دعوت از دانشجویان و عموم مردم استان برای شرکت در این اجلاسیه افزود: سخنران، مداح، شاعر و هنرمندِ خواننده ای که قرار است در اجلاسیه شهدای دانشجو کهگیلویه و بویراحمد به اجرای برنامه بپردازند همگی از چهره های مطرح کشوری هستند و برای اولین بار به این استان سفر می کنند.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان ضمن تقدیر از همت و پیگیری های دکتر جاودان سیرت رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به عنوان مسئول کارگروه برگزاری این اجلاسیه و تقدیر از همکاری دیگر دانشگاه های استان بیان کرد: به دلیل اهمیت این اجلاسیه و برنامه ریزی برای اجرای باکیفیت و هنری اجلاسیه شهدای دانشجو تلاش شد که چهره های کشوریِ ویژه ای به یاسوج دعوت شوند و به لطف خدا این کار انجام شد‌.
صالحی نیا گفت: مجری این برنامه حامد عسکری از هنرمندان و مجریان شاخصی است که بسیار مورد توجه نسل جوان بوده و اجرا ها و شعرخوانی های وی در فضای مجازی نیز بسیار معروف است.
وی بیان کرد: سخنران این برنامه حجت الاسلام ماندگاری از سخنرانان و واعظین معروف و محبوب کشور هستند که کلیپ سخنرانی ها او نیز در فضای مجازی نیز بسیار مورد توجه جوانان و خانواده ها است.
صالحی نیا  افزود: هنرمند ارزشمند دیگری که در این اجلاسیه شهدا به اجرای برنامه می پردازد غلامرضا صنعتگر است که اثر ماندگار وی(میشه ضامنم بشی) با موضوع امام رضا(ع) و همچنین اثر ( قاسم هنوز زنده است) با موضوع سردار سلیمانی را همگی به یاد داریم.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شاعر جوان و معروف دیگری که در این اجلاسیه شهدا حضور خواهد داشت محمد رسولی است که حتما همه ما شعرخوانی های بسیار زیبا و حماسی او را در محضر رهبر معظم انقلاب دیده ایم.
صالحی نیا گفت: سجاد محمدی، مداح جوان و خوش صدای معروف که در بین دانشجویان و نسل جوان هم بسیار مورد توجه نیز در این اجلاسیه حضور خواهد داشت. وی گفت: مسلم جهانبخش؛ هنرمندِ طراح و توانمند هم استانی نیز در این اجلاسیه هنرنمایی خواهد کرد.
صالحی نیا در پایان از همدلی، همت و همکاری روسای دانشگاه ها، مسئولین محترم نهاد رهبری، معاونین فرهنگی، دانشجویان، تشکل های دانشجویی در دانشگاه ها، دستگاه ها و اداراتی که در این راه کمک کردند و در برگزاری این اجلاسیه مشارکت داشتند تشکر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تحلیل نیویورک تایمز درباره حمله اسرائیل به ایران

تحلیل نیویورک تایمز درباره حمله اسرائیل به ایران

اسرائیل با آسیب رساندن به پدافند هوایی و سیستم راداری ایران، حمله جنگنده‌های خود به ایران ...
اسامی شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان

اسامی شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان

اسامی تعدادی از شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان منتشر شده است.
بقایای موشک‌های اسراییلی که در استان صلاح الدین عراق سقوط کرد (تصاویر)

بقایای موشک‌های اسراییلی که در استان صلاح الدین عراق سقوط کرد (تصاویر)

تصاویری از بوستر‌های موشک‌های اسراییلی که در استان صلاح الدین عراق سقوط کرده اند منتشر ...
1