کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سخنگوی کمیسیون تلفیق :

کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ در کمیسیون تلفیق مجلس تصویب شد

7 آبان 1403 ساعت 18:54

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ از تصویب کلیات این لایحه در این کمیسیون خبر داد.


سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ از تصویب کلیات این لایحه در این کمیسیون خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از خانه ملت، رحیم زارع گفت: جلسه رای گیری برای کلیات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ انجام شد و کلیات لایحه بودجه تصویب شد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ ادامه داد: در جریان این جلسه، رییس سازمان برنامه و بودجه گزارشی از ویژگی های بودجه ارائه و در ادامه نمایندگان موافق و مخالف بودجه، نقطه نظرات خود را درباره این لایحه مطرح کردند.
زارع با اشاره به حضور رییس کل دیوان محاسبات و رییس مرکز پژوهش های مجلس در این جلسه ادامه داد: رییس کل دیوان محاسبات دیدگاه های سازمانی خود درباره لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ را در این جلسه ارائه کرد.همچنین در جریان این جلسه رئیس مرکز پژوهش های مجلس نیز، از نقاط قوت و ضعف لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ گزارشی به نمایندگان داد.
نماینده مردم «گچساران» با بیان اینکه آرامش خوبی در جلسات بررسی کلیات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق حاکم بود، ادامه داد: همچنین دولت و ارکان مختلف اقتصادی نظیر سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و امور دارایی و وزیر نفت در جلسات کمیسیون تلفیق حاضر شده و اظهارات و گزارش های مناسبی را به نمایندگان ارائه کردند.
وی با با بیان اینکه نمایندگان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، دیوان محاسبات،اتاق بازرگانی و تعاون در جلسات کمیسیون تلفیق بودجه به بیان نقطه نظرات کارشناسی خود درباره بودجه پرداختند، بیان کرد: همچنین نمایندگان - چه موافق و چه مخالف-  در جلسات کمیسیون تلفیق نقطه نظرات دقیقی را در رابطه با بودجه سال آتی مطرح کردند که این خود نشان دهنده این است که هم به اظهارات مسئولین خوب توجه می کنند و هم مطالعات مناسبی در این بخش داشتند و در آخر هم جمع‌بندی خوبی در رابطه با این بودجه صورت گرفت.
تاجگردون با بیان اینکه نمایندگان عضو کمیسیون اهتمام دارند تا بودجه در جهت منافع کشور تنظیم شود، بیان کرد: جلسات کمیسیون تلفیق به شرط رای مثبت صحن علنی به کلیات این لایحه، ادامه خواهد یافت تا بتوانیم بودجه مناسبی را برای سال آینده تنظیم کنیم.







 


کد مطلب: 492239

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/492239/کلیات-لایحه-بودجه-سال-۱۴۰۴-کمیسیون-تلفیق-مجلس-تصویب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1