تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب : ۴۹۲۲۰۶
یادداشت؛

انقلاب مدیریتی در اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد در محاق / آیا دوره ضعیف احمدزاده تکرار خواهد شد؟

۱۹
۰
انقلاب مدیریتی در اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد در محاق / آیا دوره ضعیف احمدزاده تکرار خواهد شد؟
کبنا ؛چه بخواهیم و چه نخواهیم این تیتر قضاوت و مقایسه پیرامون انتصاب استانداران اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد است. ممکن است برخی قضاوت را زودهنگام و مقایسه را پیشینی و بدون مبنا بخوانند ولی واقعیت آن است که نه رحمانی ناشناخته بوده است و نه جمالی.
کارنامه هر دو درگذشته جلوی چشمان ماست و حالا برای رحمانی یک ماه زمان و برای جمالی کمتر از این فرصت خوبی برای محک بوده است تا تداوم تدبیر در اصفهان و بلاتکلیفی و محافظه‌کاری در کهگیلویه و بویراحمد را به‌وضوح مشاهده نماییم.
باوجود انتقادات شدید به انتصاب استانداران یزد، فارس و اصفهان به جهت سابقه اصولگرایی اما تاکنون هر سه و به‌ویژه پر انتقادترین آن‌ها یعنی استاندار اصفهان شروع به معرفی نیروهای توانمند و همسو با دولت نموده است اما در کهگیلویه و بویراحمد مشاور استاندار سابق برای استاندار فعلی تعیین تکلیف در حوزه سد و جاده می‌نماید. جالب‌تر دونیرویی جدیدی هم که بارحمانی آمده‌اند کمترین ادراک و شناخت را نسبت به کهگیلویه و بویراحمد مظلوم و ساختار و مناسبات سیاسی و اداری استان دارند و جز گذران روزها و هدر رفت فرصت‌ها هیچ خبری حول مقوله توسعه در استان دیده نمی‌شود.
هر سه استاندار فوق الذکر در بالا بعد از رحمانی انتصاب و معارفه شده‌اند ولی هم استاندار یزد و هم استاندار اصفهان هر دو معاون سیاسی و امنیتی خود را معرفی کرده‌اند.
در حالی که مراسم معارفه جمالی نژاد در ضلع شمالی دنا صحنه‌ای برای پیگیری و انجام نهایی سد ماندگان بود اما در ضلع جنوبی و در یاسوج حتی یک اظهار نظر ساده در مورد دنا و سایر مسائل تاکنون از رحمانی شنیده نشده است تا در این مورد نیز در مقایسه با احمدزاده فعلاً رحمانی نمره ضعیف‌تری دریافت کرده باشد.
قرار نیست هر استانداری مدت زمان زیادی را صرف بررسی و ارزیابی این و آن‌ نماید. امورات و افراد تقریباً مشخص هستند و تنها یک مدیر توسعه گرا می‌خواهند که به حرکت توسعه شتاب بخشد.
چگونه استاندار کهگیلویه و بویراحمد  در این مدت کوتاه متوجه ضرورت ابقا معاون اقتصادی خود شده است اما ضرورت بزرگ‌تر یعنی معاونت سیاسی و چندین دستگاه بزرگ همچون جهاد کشاورزی، مدیریت و برنامه‌ریزی، آموزش و پرورش، علوم‌پزشکی، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه یاسوج و... را بدون دست زدن باقی گذاشته است.
اگر قرار بر تداوم این وضعیت باشد باید منتظر تکرار یک دوره مدیریتی ضعیف دیگر بعد از احمدزاده باشیم که البته‌ امیدواریم این گونه نباشد و رحمانی که حاضر به مشورت‌گیری و جمع کردن‌نخبگان و شایستگان در اطراف خود تاکنون نبوده است به سمت یک مدیریت علمی و ماندگار و اساسی حرکت کند.
اگر قرار بر تغییر بعضی از مدیران ناکارآمد که اکثراً در همان دولت مرحوم رئیسی نیز دل همه را خون کرده بودند، نیست. پس فلسفه حضور خود رحمانی در استان کدام است و اگر قرار بر انجام تغییرات می‌باشد پس‌ ایشان معطل چیست آیا وقت و امکانات بیت المال در دست مدیران ناکارآمد بیش از این جایز است؟
شرط اول وفاق، توافق و رضایت حامیان مردمی دولت جدید است نه اینکه شاهد سکوت و گذران وقت مدیریت کلان استان در وفاق صوری و تحمیلی با برخی نیروهای وابسته به کانون‌های قدرت و ثروت باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Germany
چرند نگو قوی ترین و با سوادترین و با تجربه تریت و کارآمدترین استاندار استان در طول انقلاب احمدزاده بوده بس کنید این پرت و پلاها چیه هر آدم میاد خودش کارشناس معرفی میکن و نظر مسخره میده
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای استاندار
جهت استحضار؛
دانشگاهی دولتی در شهر یاسوج وجود دارد که رئیسش،روزی یک ساعت به محل کارش در دانشگاه نمی آید وحضور ندارد!
رای دادیم به نغییر
Iran, Islamic Republic of
تغییر رییس بیمه سلامت استان تغییر معاونان استاندار وفرمانداران تغییر اداره کار، شرکت برق وشرکت گاز ، رییس ریس دانشگاه علمی کاربردی استان امورمالیاتی؛ تامین اجتماعی،آموزش پرورش ،جهاد کشاورزی، راه وشهرسازی؛ بهزیستی، دانشکاه یاسوج، علوم پزشکی، و....خیلی زودتر باید انجام می شد!
Iran, Islamic Republic of
سلام .شک نکنید رحمانی از احمد زاده ضعیف تر است.پادنا و استاندار ؟
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
فعلا مدیران جز از خونه ی آقا هستند اگر کلی ازتاجگردون به بویراحمد رسد نیز آقا خواهد بود
حیا خوب چیزیه
Iran, Islamic Republic of
کبنا تنها رسانه ایی که سه سال چشم رو همه مسائل بست و از احمدزاده حمایت می‌کرد خودت بودی
شرم حیا کجا رفته
من جای تو خجالت میکشم
نون به نرخ ثانیه خور
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی اگر تحلیل ننویسید نمی گن فضایی،به خدا اگر ننویسید هم بهت میگن.
قهرمان ورزشی
Iran, Islamic Republic of
اولویت آقای دهقان معاونانش در حوزه ورزش است من که قهرمان کشور شدم دهقان و معاون ورزش من را نمی‌شناسند استاندار محترم چرا تا کنون قدمی برا عوض کردن آنها برنداشته ای
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
زیاد به بنده خدا آقای رحمانی سخت نگیرید ، نماینده کهگیلویه سخت پشت هاشمی ایستاده ،
کارمند
Iran, Islamic Republic of
پبش بسوی تغییرنگران نباشیدتغییرات درحال رایزنیه ابفاضلاب اموزش پرورش درحال تغییرا
Iran, Islamic Republic of
بعد عده ای بگن جای خبرنگار و سایت خبری دادگاه و زندان نیست
آنچه عیان است چه حاجت به بیان است
تغییر موضع ....‍
Iran, Islamic Republic of
استاندارهای قبلی حداقل یه سال اول رو پرانرژی کار کردن.این بنده خدا همین مدت که اومده معلومه خسته و پشت میز نشینه.بعدشم جناب کمایی فکر کردی مافیای آب اصفهان عاشق چشم و آبروی من و تو بود که یه استاندار اصفهانی رو دقیقا وسط چالش دنا گذاشته استاندار کهگیلویه بویراحمد؟بابا این فقط اومده که مدیریت کنه این مسئله رو
Iran, Islamic Republic of
تا بترکی از عدم تغییر معاون سیاسی
خون دل
Iran, Islamic Republic of
ما هم دقیقا مثل شما منتظر توسعه و پیشرفت استانیم. منتظر برکناری دزدان توسعه و پیشرفت استانیم. به گونه ای که از درس و زندگی خود زده و کماکان روزانه منتظر خبرهای جدید از انتصابهای جدید به امید رشد استان نونهالمان هستیم. به امید اینکه نام محروم و توسعه نیافتگی از این نهال سبز برداشته بشه و تبدیل به استان صنعتی و توسعه یافته در همه ی زمینه ها بشه. به امید آنروز
Belgium
استاندار نمایندگان است نه مردم
همشهری
United States
بخدا از احمد زاده ضعیفتر هستش
امام
Iran, Islamic Republic of
استاندار موفق نخواهد شد
آقایان‌شاهینی و عسکری مانده اند
گچساران
Iran, Islamic Republic of
در استان ما جا برای افراد سالم‌و متخصص نیست
علی
Iran, Islamic Republic of
کرمی رییس دانشگاه یاسوج در صدر تغییرات
تحلیل نیویورک تایمز درباره حمله اسرائیل به ایران

تحلیل نیویورک تایمز درباره حمله اسرائیل به ایران

اسرائیل با آسیب رساندن به پدافند هوایی و سیستم راداری ایران، حمله جنگنده‌های خود به ایران ...
اسامی شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان

اسامی شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان

اسامی تعدادی از شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان منتشر شده است.
بقایای موشک‌های اسراییلی که در استان صلاح الدین عراق سقوط کرد (تصاویر)

بقایای موشک‌های اسراییلی که در استان صلاح الدین عراق سقوط کرد (تصاویر)

تصاویری از بوستر‌های موشک‌های اسراییلی که در استان صلاح الدین عراق سقوط کرده اند منتشر ...
1