کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست اعضای ستاد امید مسعود پزشکیان با استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

رحیمی فرماندار اسبق گچساران: بغض گلویم را گرفته، چرا این استان این‌گونه است؟ / آقای پزشکان کلمه وفاق ملی را آورد و شر درست کرد / ساختمان وزارت کشور ۲۰ طبقه است و ۱۰ نفر از کهگیلویه و بویراحمد در آن نیست

1 آبان 1403 ساعت 22:08

عبدالرحیم رحیمی فرماندار اسبق گچساران شامگاه (سه‌شنبه 1 آبان‌ماه 1403) در نشست اعضای ستاد انتخاباتی امید مسعود پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد با یدالله رحمانی استاندار این استان، گفت: افراد زیادی در این جا جمع شده‌اند که حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و دل‌ها پر است.


عبدالرحیم رحیمی فرماندار اسبق گچساران شامگاه (سه‌شنبه 1 آبان‌ماه 1403) در نشست اعضای ستاد انتخاباتی امید مسعود پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد با یدالله رحمانی استاندار این استان، گفت: افراد زیادی در این جا جمع شده‌اند که حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و دل‌ها پر است.
وی تأکید کرد: بغض گلویم را گرفته که چرا ما این‌قدر مظلوم هستیم و چرا این استان این‌گونه شده است.
رحیمی ادامه داد: سال آخر مسئولیتم فرماندار ویژه بروجرد بودم متوجه شدم باید به حال این استان گریه کرد.
رحیمی ابراز کرد: برای استاندار جدید آرزوی توفیق دارم، اعتقاد دارم هر مدیری در استان کهگیلویه و بویراحمد باید دو سه برابر کار کند.
فرماندار اسبق گچساران عنوان کرد: در استان ما از نمایندگی تعریف غلط شده است و ما نمایندگان را بت کرده‌ایم و توقعات ما هم درست نیست.
وی تأکید کرد: وقتی در بروجرد آقای عطاءالله بروجردی که نماینده مردم و وزیر خارجه دولت آقای رفسنجانی بوده و رئیس‌دفترش را می‌فرستد و از من وقت می‌خواهد و مقایسه می‌کنم با استان خودمان، نباید رویه این‌گونه باشد.
رحیمی ابراز کرد: در دولت اصلاحات اینکه طرف بازنشسته است، سابقه ندارد و غیره و نمی‌شود نصیب ما می‌شود، اما در دولت اصولگرایان طرف در ظرف سه ساعت به‌عنوان فرماندار انتخاب می‌شود.
رحیمی ابراز کرد: آقای پزشکان کلمه وفاق ملی را آورد و شر درست کرد، این که نشد دوباره التماس کنیم تا نیروهای حامی این دولت جایگاهی داشته باشند، ما افراطی نیستیم و چیز خاصی نمی‌خواهیم.
وی افزود: در شهرستان‌ها و استان ما مشکلات فراوان است در گچساران که می‌گویند شهر نفتی است چهل سال است که باوی، سردسیری گرمسیری، اصول‌گرا، چپ و راست مطرح است و هیچ آورده‌ای هم برای ما نداشته است و در وزارت‌خانه‌ها کسی را نداریم.
فرماندار اسبق گچساران عنوان کرد: ساختمان وزارت کشور ۲۰ طبقه است و ۱۰ نفر از این استان در آن نیست و حسودی و تنگ‌نظری و اینکه نیروی خودمان را قبول نداریم وجود دارد.
رحیمی افزود: پشت‌هم نیستیم، سرمایه‌گذار اصفهانی آوردم که او را کتک زدند که قرار بود کارخانه ایجاد کند.
وی ادامه تأکید کرد: همه خاله و خرزو هستند و مشکلات هم زیاد است. خواهش دارم جزیره‌ای فکرکردن را رها کنید و فراملی صحبت کنیم.


کد مطلب: 492042

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/492042/رحیمی-فرماندار-اسبق-گچساران-بغض-گلویم-گرفته-چرا-این-استان-این-گونه-آقای-پزشکان-کلمه-وفاق-ملی-آورد-شر-درست-ساختمان-وزارت-کشور-۲۰-طبقه-۱۰-نفر-کهگیلویه-بویراحمد-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1