تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب : ۴۹۱۹۱۳
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار:

مدیران موظف به پاسخ گویی درخصوص مصوبات هستند / نقش جاده پاتاوه دهدشت در افزایش آمار تصادفات

۰
مدیران موظف به پاسخ گویی درخصوص مصوبات هستند / نقش جاده پاتاوه دهدشت در افزایش آمار تصادفات
کبنا ؛
جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل (کمیسیون ایمنی راهها) استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، نشست کمیسیون ایمنی راه‌ها صبح امروز به منظور بررسی و تجزیه و تحلیل تصادفات سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال ۱۴۰۱ و همچنین بررسی تصادفات شش ماهه اول ۱۴۰۳ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در سالن کنفرانس معاونت عمرانی استانداری استان برگزار گردید.
در این جلسه  عیسی شهامت معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، پیمانجو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، دانایار فرمانده پلیس راه استان، فرخی معاون حمل و نقل و دیگر مسئولین مربوطه حضور داشتند.
معاون استاندار در اولین مصوبه این جلسه، خطاب به برخی مدیران که حضور نداشتند گفت: قطعاً چنین مدیرانی توبیخ خواهند شد و به مسئولان بالا دست آنها گزارش می‌شود.
سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: همکاری همه دستگاه‌های اجرایی برای افزایش ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات از برنامه‌های جدی حوزه عمرانی است. 
شهامت گفت: طبق آمار راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سال گذشته عملکرد خوبی در کاهش تصادفات فوتی و جرحی داشتیم اما در شش ماهه امسال آمارها رشد محسوسی داشته است.
وی عنوان کرد: بهره‌برداری از جاده پاتاوه- دهدشت و یاسوج - اقلید بر افزایش ترددها و حوادث رانندگی نقش داشته است.

معاون عمرانی با بیان اینکه در تلاشیم تا نقاط حادثه‌خیز در این محورها رفع شود، اظهار داشت: به عنوان مسئول باید خود را در افزایش تصادفات و حوادث رانندگی مقصر بدانیم و باید پاسخگو باشیم هر چند کمبود اعتبارات دستمان را بسته است.
شهامت با بیان اینکه هنر یک مدیر این است که از حداقل امکانات بهترین استفاده برده شود، بر عدم مغایرت آمارهای فوتی‌ها و مصدومین حوادث رانندگی تاکید کرد.
سرپرست معاونت عمرانی افزود: ارائه آمارهای صحیح از وضعیت حوادث رانندگی در تصمیم‌گیری درست موثر است لذا آمارهای اورژانس ۱۱۵، هلال احمر، پلیس و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آمار واحد و یک دست باشد.
شهامت با اشاره به اینکه سه عامل خودرو، انسان و راه در افزایش تصادفات دخیل است، یادآور شد با توجه به توپوگرافی استان، جاده‌ها در افزایش تصادفات نقش دارند که زنگ خطر نقش راه‌ها در افزایش تصادفات به صدا درآمده است و این موضوع به وزارت راه انعکاس داده می شود.
وی عنوان کرد: جلسات آینده کمیسیون ایمنی راه ها به این شکل است که تا مصوبات قبلی به نتیجه نرسد وارد دستور کار جدیدی نمی‌شویم.
سرپرست معاون عمرانی استانداری تاکید کرد که مدیران موظف به پاسخ گویی درخصوص مصوبات هستند.
شهامت خاطرنشان کرد: مدیری که نتوانسته مصوبه کمیسیون ایمنی راه‌ها را اجرایی و عملیاتی کند لزومی ندارد در جلسات بعدی حضور داشته باشد چرا که جلسات و مصوبات این کمیسیون مهم بوده چون با جان مردم سر و کار دارد.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

واکنش عراقچی به اظهارات بایدن

واکنش عراقچی به اظهارات بایدن

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی نسبت به عواقب اظهارات اخیر ...
جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

مهدی میرزایی - کارشناس آب و توسعه - در یادداشتی در روزنامه همدلی نوشت: برخی از تصمیمات ...
خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

«سیمای لاریجانی خود را همچون کیهان شریعتمداری، نه رسانه‌ای پایبند به خواست‌ها و مطالبات ...
1