تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۲۷
کد مطلب : ۴۹۱۸۸۴
در خطبه های نماز جمعه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳ چیتاب مطرح شد

خطیب موقت کبگیان: سِنوارها کابوس رژیم روبه زوال اسرائیلند

۱
خطیب موقت کبگیان: سِنوارها کابوس رژیم روبه زوال اسرائیلند
کبنا ؛به گزارش " کِـبنا" از چیتاب حجت الاسلام عباس آبرومندنسب درخطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳ چیتاب ضمن توصیه رعایت تقوای الهی وپرهیز ازگناه، با اشاره به مسئلهٔ نَفس، و غلبه بر آن گفت: انسان در مسیر تکاملی خود به سوی خداوند، به جهت دارا بودن طبیعت مادّی (شهوانی)، با نَفْس امّاره که امرکننده به زشتی‌ها و پستی‌ها می‌باشد، همیشه در ستیز است. 
وی غلبه بر نفس، را منجر به فروتنی برشمرد و افزود: انسان اگر در زندگی مطیع نفسش نباشد. 
امام جمعه موقت کبگیان در فراز دوم از خطبه های این هفته با اشاره به ترورِ یَحـیی سِنـوار توسط رژیم غاصب اسرائیل گفت: وقتی امثال یحیی سِنوارها، برای رژیم نامشروع اسرائیل بسیار مهمند این نشان میدهد که دانه به دانه افراد مقاومت برای این رژیم کودک کش که ادعایش گوش فلک را پُر کرده بود کابوسی مرگبار است. 
عباس آبرومند نسب افزود؛ هر فلسطینی یک سنوار و سنوارها کابوس اسرائیلند. 
وی تصریح کرد: اندیشه پیروزی و اعتقادِ مستحکم مردمان فلسطین در اندیشه آن شهید والامقام مبنی بر نابودیِ اسرائیل و تأکید بر تمامیتِ فلسطین برای مردمانش و آزادی قدس در وهم خرد وکلانِ مردمان آن دیار مظلوم اما مستحکم وشجاع زنده ترشده و به حول قوه الهی زودتر از موعد برچیده خواهند شد واین نشان از توانائیِ پیروزیِ بر دشمن دارد. 
این خطیب موقت در ادامه با اشاره به سالروز قیام مختار ثقفی نیز گفت: وقتی خداوند در سرنوشتت تقدیر انتقام از خصم رقم بزند، مانند مختار می مانی تا کفار و خونریزان را مجازات کنی و امروز هم مختار منتقم قیام کرده و هرکسی به امید ترحم خصم از لشکرش جابماند شک نکنید خصم گردنش را خواهد زد و او هم دنیایش رافنا، و هم عقبایش را تباه کرده است. 
حجت الاسلام آبرومند نسب در پایان خروجی عملیاتِ وَعدَهِ صادق ۲ را منجر به فشارهای پی در پی و ترس مداوم اسرائیل با شکست متوالی در جبهه های جنگ و اقتصادی برشمرد و خاطرنشان کرد: ضربه وعده صادق ۲ آنچنان ابهت پوشالی امنیتی رژیم صهیونیستی را در هم شکست که، هرکسی از راه میرسد علاوه برتلنگر به او ضربه ای میزند و باعث فشارهای متعدد رسانه ای برگرده کبود شده و نبض ناآرام و متلاشی شده اش گردیده است.
آبرومند نسب، آشفتگیِ درونی، فشارهای بیرونی، و حملات چپ و راست جبهه های متعدد مقاومت از چند کشور بر هیبت رنگ پریده اسرائیل را نشان از اضمحلال این رژیم برشمرد و ادامه داد: اسرائیل مانند مار زخمی که میداند می میرد لکِن در نفسهای آخر زهرش را به هرکس یا چیزی می ریزد و این با چشم مسلح کاملا مشهود است. 


٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭ 

خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

مهدی میرزایی - کارشناس آب و توسعه - در یادداشتی در روزنامه همدلی نوشت: برخی از تصمیمات ...
خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

«سیمای لاریجانی خود را همچون کیهان شریعتمداری، نه رسانه‌ای پایبند به خواست‌ها و مطالبات ...
خشکسالی دشت‌های کهگیلویه وبویراحمد را می‌بلعد

خشکسالی دشت‌های کهگیلویه وبویراحمد را می‌بلعد

 کاهش نزولات آسمانی و برداشت بی‌رویه از سفره‌های آب زیرزمینی، زنگ خطر وقوع بحران در دشت‌های ...
1