کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون دادگستری خبر داد؛

کاهش سن جرایم سایبری در مناطقی مثل چاروسا، دیشموک، دنا و لنده!

26 مهر 1403 ساعت 16:06

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سن انجام جرایم سایبری در سه شهرستان استان کاهش چشمگیری داشته است.


معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سن انجام جرایم سایبری در سه شهرستان استان کاهش چشمگیری داشته است.
به گزارش کبنانیوز، عیسی حسنی با اشاره به خطرات سرمایه‌گذاری در فضای مجازی گفت: متأسفانه با وجود تأکید و تذکرهای زیادی که به‌صورت مداوم توسط مسئولان در خصوص کلاهبرداری های مجازی اما عده ای به این واسطه متحمل ضررهای مالی می شوند.
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد افزود: افراد زیادی از مردم به واسطه جرایم سایبری به دام افتاده‌اند و میلیون‌ها تومان ضرر کرده‌اند.
وی تاکید کرد: به‌طور کلی هر گونه اقدامی از جمله شرط‌بندی در فضای مجازی و اجاره‌دادن کارت می‌تواند افراد را به‌راحتی به دردسر می اندازد.
حسنی با اشاره به اینکه سن جرم در فضای مجازی در مناطقی مثل چاروسا، دیشموک، دنا و لنده کاهش پیدا کرده است گفت: جوانان و نوجوانان باید برای ورود به انجام کار‌های اقتصادی در فضای مجازی از کارشناسان مربوطه مشورت بگیرند.
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با ابراز نگرانی از برخی والدین اضافه کرد: پدر و مادر‌ها بچه‌های خود را ر‌ها کرده‌اند و هیچ نظارتی دراین‌خصوص بر فرزند خود ندارند.
عیسی حسنی تاکید کرد: آموزش و پرورش باید به این موضوع ورود کند و آموزش‌ها و آگاهی‌های لازم را به دانش‌آموزان بدهند.
 

 


کد مطلب: 491831

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/491831/کاهش-سن-جرایم-سایبری-مناطقی-مثل-چاروسا-دیشموک-دنا-لنده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1