تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب : ۴۹۱۷۹۹
بیوگرافی و سوابق علیرضا رشیدیان گزینه نهایی استانداری تهران؛

گزینه استانداری تهران مشخص شد + سوابق

۰
گزینه استانداری تهران مشخص شد + سوابق
کبنا ؛پس از کش و قوس فراوان و مدت‌ها بحث و گمانه‌زنی پیرامون استاندار تهران، براساس شنیده‌ها علیرضا رشیدیان برای سکانداری استانداری تهران قطعی شده است.
به گزارش کبنا، براساس شنیده‌ها علیرضا رشیدیان برای سکانداری استانداری تهران قطعی شده است. گزینه‌ای که پیش از این تابناک در گزارش خود در رابطه با معرفی استانداران دولت چهارهم به عنوان گزینه اصلی استان تهران معرفی کرده بود.
رشیدیان متولد ۱۳۳۹ در تهران و تحصیلکرده دکترای حقوق کیفری و جرم‌شناسی است و رئیس سابق سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه خود دارد.
 وی دارای تجربه استاندار استان خراسان رضوی در دولت یازدهم و دولت دوازدهم را نیز دارد. 
وی پیش از استانداری خراسان رضوی، مسئول نظارت و بازرسی حوزه نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت بودو در زمان ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی و خاتمی، مدیر کل اطلاعات استان خراسان بزرگ بود و در دولت دوم خاتمی و دو سال در دولت اول احمدی‌نژاد معاون وزیر اطلاعات و مدتی نیز در بیت رهبری بوده‌است.
بر اساس آخرین گمانه زنی‌ها و اطلاعات بدست آمده در میان گزینه‌های استاندار تهران گفته می‌شود به طور قطع علیرضا رشیدیان هفته آینده سکان استانداری تهران را بدست می‌گیرد. در سوابق رشیدیان، معاونت وزارت اطلاعات، ریاست سازمان حج و زیارت کشور، مشاور دبیر شورای عالی امنیت ملی و استانداری خراسان رضوی به چشم می‌خورد.
 گزینه استانداری تهران مشخص شد

یک منبع آگاه گفت: با توجه به اهمیت استاندار تهران طبیعی است که زمان بیشتری جهت انتخاب استاندار نسبت به سایر استان‌های کشور در نظر گرفته شد و طبق آخرین اطلاعات بدست آمده علیرضا رشیدیان به عنوان استاندار تهران انتخاب و هفته آینده طی مراسمی از سوی وزارت کشور معرفی خواهد شد. 
بیوگرافی علیرضا رشیدیان
علیرضا رشیدیان متولد سال ۱۳۳۹ در تهران، تحصیلکرده دکترای حقوق کیفری و جرم‌شناسی است.
سوابق و فعالیت‌ها
رشیدیان از ابتدای پیروزی انقلاب، عضو سپاه پاسداران شد و از فرماندهان آن بود و بیش از ۶۰ ماه در جنگ ایران و عراق حضور داشت و جانباز شد.
او سابقه استانداری خراسان رضوی در دولت یازدهم و دوازدهم را در کارنامه دارد و از سال ۹۲ تا ۹۷ در این سمت فعالیت کرد.
این سیاستمدار ۶۱ ساله پیش از استانداری خراسان رضوی، مسئول نظارت و بازرسی حوزه نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت بود. همچنین او در زمان ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی و خاتمی، مدیر کل اطلاعات استان خراسان بزرگ بود و در دولت دوم خاتمی و دو سال در دولت اول احمدی‌نژاد معاون وزیر اطلاعات و مدتی نیز در بیت رهبری بوده‌است.
از دیگر سوابق وی می‌توان به تدریس در دانشگاه، مدیریت در معاونت‌های بررسی و بازرسی دفتر رهبری، مسئول کمیسیون مقابله با تهدیدات علیه آسایش عمومی، معاونت پیشگیری از جرم قوه قضائیه و مشاور دبیر شورای عالی امنیت ملی اشاره کرد.

 گزینه استانداری تهران مشخص شد

 گزینه استانداری تهران مشخص شد
نام شما

آدرس ايميل شما

جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

مهدی میرزایی - کارشناس آب و توسعه - در یادداشتی در روزنامه همدلی نوشت: برخی از تصمیمات ...
خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

«سیمای لاریجانی خود را همچون کیهان شریعتمداری، نه رسانه‌ای پایبند به خواست‌ها و مطالبات ...
خشکسالی دشت‌های کهگیلویه وبویراحمد را می‌بلعد

خشکسالی دشت‌های کهگیلویه وبویراحمد را می‌بلعد

 کاهش نزولات آسمانی و برداشت بی‌رویه از سفره‌های آب زیرزمینی، زنگ خطر وقوع بحران در دشت‌های ...
1