کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بر اساس منابع غیررسمی؛

چه کسی فرماندار گچساران می‌شود؟ / ایوب مقیمی بر کدام صندلی تکیه می‌زند؟ / گزینه‌های مطرح برای فرمانداری بویراحمد و معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد چه کسانی هستند؟

22 مهر 1403 ساعت 13:15

قطار تغییروتحول مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد شتاب گرفته و هر روز سرعت آن بیشتر می‌شود. 


قطار تغییروتحول مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد شتاب گرفته و هر روز سرعت آن بیشتر می‌شود. 
به گزارش کبنا، بر اساس شنیده‌ها و گشت و گذاری در فضای مجازی،  فرمانداری ایوب مقیمی در گچساران داغ‌ترین بحث فضای مجازی و پست‌های اینستاگرامی است. گفته می‌شود که ایوب مقیمی یکی از چهره‌های امین و نزدیک غلام‌رضا تاج‌گردون است. بر اساس اطلاعات رسیده ایوب مقیمی به‌عنوان فرماندار گچساران معرفی می‌شود. قبل‌ازاین نام ایوب مقیمی و سید مهدی جوکار برای معاونت سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شنیده شد.
همچنین در فضای مجازی از علی پارسایی به‌عنوان مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد نام‌برده می‌شود. محمد راستا مدیرکل فعلی راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنانیوز اظهار کرد: برای تغییر آمادگی داریم؛ اما هنوز هیچ‌چیزی به ما اعلام نکرده‌اند و هیچ‌چیزی مبنی بر لغو حکم بنده فعلاً به ما ابلاغ نشده است.
بااین‌وجود علی پارسایی به‌عنوان یکی از گزینه‌های جدی مدیرکلی راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح است. در کنار او نام‌های کرامت الله فرج‌زاده، نوید موسوی، رودشتیان، هوشنگ بهره‌مند و یکی از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد که خارج استان مدیریت می‌کند، شنیده می‌شود.
برای فرمانداری شهرستان بویراحمد نام‌های علی فتح میرمحمدی، شاهرخ کناری، عباس بهشتی، رضا آذرگون، فرزاد بابکان پور، کرامت الله فرج‌زاده، حجت عباسیان، هدایت اکبری، مجید علی‌پور و... شنیده می‌شود. در کنار این شنیده‌ها برخی منابع نزدیک به محمد بهرامی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون می‌گویند؛ فعلاً هیچ خبری نیست و افراد متعددی که در فضای مجازی و سطح جامعه مطرح می‌شوند، رسمیت ندارد و این موضوع فعلاً از نظر نماینده بویراحمد و دنا مسکوت مانده است.
برای معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز نام‌های محمدکاظم نظری، فتاح محمدی، علیرضا اتابک، عباس بهشتی، وحید محمدی تبار و... شنیده می‌شود.
البته همه این حرف و حدیث‌ها بر اساس شنیده‌ها است و قطعاً نظر نمایندگان و آینده سیاسی آنها نیز در این مسائل به‌طور ویژه دخالت داده می‌شود و باید ببین که چه اتفاقی خواهد افتاد.


کد مطلب: 491690

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/491690/کسی-فرماندار-گچساران-می-شود-ایوب-مقیمی-کدام-صندلی-تکیه-می-زند-گزینه-های-مطرح-فرمانداری-بویراحمد-معاون-سیاسی-استانداری-کهگیلویه-کسانی-هستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1