کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد با استاندار مطرح شد

عضو جبهه اصلاحات خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد: استانداران اصلاح‌طلب به‌اندازه یک ماه معاون استاندار قبلی نیرو جذب نکردند / واقعاً جای تأسف است

19 مهر 1403 ساعت 10:31

عضو جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استانداران اصلاح‌طلب استان کهگیلویه و بویراحمد به‌اندازه یک ماه معاون استاندار دولت سیزدهم نتوانستند نیرو جذب کنند و واقعاً جای تأسف است.


عضو جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استانداران اصلاح‌طلب استان کهگیلویه و بویراحمد به‌اندازه یک ماه معاون استاندار دولت سیزدهم نتوانستند نیرو جذب کنند و واقعاً جای تأسف است.
داریوش ارجمند در نشست اصلاح‌طلبان و اعضای ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد با یدالله رحمانی استاندار این استان، اظهار کرد: آقای رحمانی، اگر حرف بنده را قبول داشتید به‌عنوان دغدغه یادداشت بفرمایید، اگر قبول نداشتید یادداشت نکنید، خوشبختانه تکلیف مدیران مشخص شد، اگر در تعریف مدیریت با هم همدل باشیم که ساده‌ترین تعریف مدیریت فن و هنر کارکردن با و به‌وسیله دیگران است، هم در کلمه «با» و هم در کلمه «به‌وسیله»، همراهی و تعهد سازمانی و تخصص مستتر است. بنده سال ۹۲ و ۹۶ دبیر ستاد دکتر روحانی بودم و لیست ۱۱ نفره‌ای از اصلاح‌طلبان استخوان خردکرده استان برای اشتغال داشتم و مراجعه کردیم، اما الان همان لیست را اگر به من برگردانید برای اینکه به‌عنوان یادگاری بردارم، چون فقط دو نفر از آن لیست شاغل شدند.

 نشست اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد با استاندار
وی بیان کرد: لطف کنید یکبار دیگر بنویسید اشتغال جوانان اصلاح‌طلب استان. حداقل در این چند دوره استانداران اصلاح‌طلب استان کهگیلویه و بویراحمد، به‌اندازه یک ماه آقای معاون استاندار دولت سیزدهم نتوانستند نیرو جذب کنند و واقعاً جای تأسف است.
ارجمند گفت: حقابه کهگیلویه را اگر توانستید احیا کنید، تا زنان به بهبهان برای گوجه چینی نروند، اگر توانستید محیط‌زیست نابودشده استان را از دست سودجویان نجات دهید، اگر وقت شد به‌نظام حقوقی تقسیم حقابه سد تنگ سرخ و انحلال سد ماندگان و سد خرسان اهتمام بورزید تا باقیات و صالحات شما شود.
 


کد مطلب: 491572

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/491572/عضو-جبهه-اصلاحات-خطاب-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-استانداران-اصلاح-طلب-به-اندازه-یک-ماه-معاون-قبلی-نیرو-جذب-نکردند-واقعا-جای-تأسف

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1