کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی خبر داد ؛

استخدام ۵۰۰ نفر در نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد

14 مهر 1403 ساعت 8:35

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون جرم سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد کاهش داشته است.


فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون جرم سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد کاهش داشته است.
به گزارش کبنانیوز، سردار مصطفایی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه یاسوج افزود: در همین مدت سرقت مسلحانه ۴۵، سرقت به عنف ۴۴ و سرقت از مغازه ۲۱ درصد کاهش داشته است.
وی اضافه کرد: از تماس‌های ثبت شده در سامانه پلیس بیش از هفت هزار مورد منجر به عملیات پلیسی شد.
سردار مصطفایی با اشاره به تلاش برای بهبود عملکرد پلیس تصریح کرد: آمار رسمی دستگاه‌های نظارتی نشان می‌دهد که در این زمینه موفق و شاهد کاهش ۱۲ درصدی انتقادات از پلیس بوده ایم.
وی به عملکرد حوزه پلیس راهور نیز اشاره کرد و گفت: در شش ماه سال جاری بیش از ۷ هزار گواهینامه صادر و تحویل شد و بیش از ۱۶ هزار تعویض پلاک هم صورت گرفت.
سردار مصطفایی به اقدامات پلیس در خصوص اربعین اشاره کرد و بیان داشت: با وجود درخواست‌های زیاد، توانستیم ۴ هزار و دویست گذرنامه صادر و تحویل متقاضیان دهیم.
وی به فعالیت‌های نیروی انتظامی در حوزه اشتغالزایی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته بیش از ۵۰۰ نفر جذب نیرو داشته ایم و امسال هم آزمون جذب نیرو به زودی برگزار می‌شود.
 در حاشیه برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه و به مناسبت هفته فراجا از طرف شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و جماعات، نماینده ولی فقیه، استاندار و فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از سرگرد "امیر عباسی" به عنوان پلیس نمونه استان تقدیر شد.
از ۱۳ تا ۱۹ مهر به نام هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.


کد مطلب: 491372

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/491372/استخدام-۵۰۰-نفر-نیروی-انتظامی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1