تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب : ۴۹۱۳۲۰
کبنا گزارش می‌دهد

برگشت اقتدار به استانداری کهگیلویه و بویراحمد / رحمانی از ورود دو فرماندار و یک مدیرکل به جلسه شورای مسکن جلوگیری کرد

۳
۳
برگشت اقتدار به استانداری کهگیلویه و بویراحمد / رحمانی از ورود دو فرماندار و یک مدیرکل به جلسه شورای مسکن جلوگیری کرد
کبنا ؛یدالله رحمانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای مسکن که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد از دو نفر از فرمانداران، مدیرکل حوزه زیرساخت و یکی از شهرداران استان که قصد داشتند با تأخیر وارد جلسه شوند، جلوگیری کرد.
به گزارش کبنا، جلسات استانداری کهگیلویه و بویراحمد خیلی وقت بود که از نظم و کارآیی افتاده بود و بعضی مواقع دیده می‌شد که فلان مدیرکل 10 دقیقه آخر و یا با تأخیر زیادی به جلسه‌ای که ریاست آن را استاندار بر عهده داشت، حضور پیدا می‌کردند و نهایتاً آن جلسه هم با کمترین خروجی به اتمام می‌رسید و در واقع اغلب جلسات استانداری کهگیلویه و بویراحمد از نظم و انضباط‌کاری خاصی برخوردار نبودند.
سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی سیاست‌ها و مقرراتی را وضع می‌کنند تا مطمئن شوند که همه چیز طبق نظم پیش می‌رود. انضباط سازمانی می‌تواند رویکردی باشد که در آن بر اساس انصاف و عدالت با مردم، کارکنان و مسئولان رفتار شود تا آنها نیز با احترام گذاشتن به قوانین بتوانند سازمان را به سوی موفقیت حرکت دهند. انضباط تنها به سر موقع آمدن به محل کار یا به سرانجام رساندن وظایف در ددلاین‌های مشخص شده مربوط نمی‌شود، بلکه انضباط سازمانی به معنای برقراری محیط پویا برای رسیدن به تعالی است، اصل و یا مسئله‌ای که در سازمان‌ها و ادارات کهگیلویه و بویراحمد گم شده و یا کمرنگ است.
در سال‌های گذشته بارها دیده شده جلساتی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شد و برخی از مدیران با تأخیر زیاد و یا 10 دقیقه آخر در جلسات حضور پیدا می‌کردند و اتفاقاً به‌کرات هم دیده شد که در جلسات مهمی مثل جلسه شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد و یا شورای فرهنگ عمومی دبیران جلسات از غیبت مدیران گلایه می‌کردند، این وضعیت تا روز آخر مدیریت استانداری سابق کهگیلویه و بویراحمد ادامه داشت. اما امروز اتفاقی خوبی در سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد افتاد و یدالله رحمانی از ورود مدیرانی که با تأخیر به جلسه آمده بودند، جلوگیری کرد.
دو نفر از فرمانداران، یک مدیرکل و یکی از شهرداران استان کهگیلویه و بویراحمد که قصد داشتند با تأخیر وارد جلسه شوند با ممانعت استاندار مواجه شدند.
به گزارش کبنا، در ادامه هنگامی که نیاز به ارائه گزارش این دو فرماندار در جلسه بود، یدالله رحمانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اجازه ورود به آن‌ها داد و گفت: اولین و آخرین بار است که اجازه می‌دهم، مدیری که با تأخیر آمده، وارد جلسه شود.
این حرکت استاندار کهگیلویه و بویراحمد این امید را ایجاد کرده که مدیران در قبال مسئولیتی که دارند، تعهدکاری و نظم داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
یا اقتدار برو بابا
Iran, Islamic Republic of
عالی بود
عبدالله واقع گو
درودتان باد، استاندار خرد ورز استان
خشکسالی دشت‌های کهگیلویه وبویراحمد را می‌بلعد

خشکسالی دشت‌های کهگیلویه وبویراحمد را می‌بلعد

 کاهش نزولات آسمانی و برداشت بی‌رویه از سفره‌های آب زیرزمینی، زنگ خطر وقوع بحران در دشت‌های ...
پشت پرده ترور سیدحسن نصرالله

پشت پرده ترور سیدحسن نصرالله

پس از جنگ سال ۲۰۰۶ اسرائیل با حزب الله لبنان، تل آویو سرمایه گذاری‌های سنگینی را جهت ...
حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

روزنامه کیهان با انتقاد از انتصابات در دولت نوشت: در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی ...
1