تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۸
کد مطلب : ۴۹۱۱۸۰
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

نظری: شهادت سید حسن نصرالله یک جنایت رذیلانه بود / زارع‌پور: مجامع بین‌المللی استانداردهای دوگانه را در قابل نسل‌کشی کنار بگذارد

۱
نظری: شهادت سید حسن نصرالله یک جنایت رذیلانه بود / زارع‌پور: مجامع بین‌المللی استانداردهای دوگانه را در قابل نسل‌کشی کنار بگذارد
کبنا ؛شهادت سید حسن نصرالله اتفاق بزرگی بود که روز شنبه با حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی رقم خورد. کارشناسان و صاحب‌نظران واکنش‌های متعددی به این موضوع نشان دادند. محمد کاظم نظری معاون اسبق سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و هادی زارع‌پور مدیرکل اسبق آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا نیوز به این موضوع پرداخته‌اند.
محمد کاظم نظری معاون اسبق سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با فرارو اظهار کرد: سید حسن نصرالله از مجاهدین رشید، دلاور اسلام و جبهه مقاومت بوده و شهادت وی یک جنایت رذیلانه بوده است.
نظری عنوان کرد: شهادت سید حسن نصرالله یک ترور کور از طرف رژیم صهیونیستی بوده که ما به شدت محکوم می‌کنیم و امیدواریم اسرائیل پاسخ جنایاتش را با نابودی خود بگیرد.
وی ادامه داد: کابوس رژیم صهیونیستی‌ها از مقاومت، با ترور سید حسن نصرالله پایان نمی‌یابد و شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان اضمحلال رژیم صهیونیستی را سرعت می‌بخشد.
 هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در این‌باره می‌گوید: سید حسن نصرالله، عالمی عامل، وارسته، مهذب، ازخودگذشته که بیش از سه دهه هوشمندانه و با توانمندی کم‌نظیر حزب‌الله لبنان را رهبری کرد.
وی افزود: سید حسن در دوران عمر بابرکت خود همواره در مقابل رژیم جعلی، سفاک و ددمنش و اشغالگر صهیونیست بسان جبلی راسخ ایستاد و هیچگاه از مبارزه با این غده سرطانی خسته نشد و عاقبت در این راه شهد شیرین شهادت را نوشید و به آرزوی دیرینه خود که همانا وصال محبوب بود رسید.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: اینجانب ضمن محکوم نمودن این اقدام سبعانه و غیرانسانی از مجامع بین‌المللی و حقوق بشری می‌خواهیم که این استاندارد دوگانه را کنار گذاشته و دراسرع‌وقت بر اساس کنوانسیون نسل‌کشی و مبانی روشن حقوق بشری جلوی نسل‌کشی این رژیم بی‌رحم و خونریزی را در غزه و لبنان بگیرند و به این جنایات ضدبشری و ادامه تنش‌ها و درگیری‌ها در خاورمیانه پایان دهند.
زارع‌پور افزود: مطمئناً راه این شهید عزیز و سایر شهدای مقاومت توسط همه آزادی‌خواهان جهان و محور مقاومت باقدرت ادامه خواهد یافت و تا نابودی این رژیم جعلی و حاکمیت صلح و آرامش بر دنیا از پای نخواهند نشست.
نام شما

آدرس ايميل شما

پشت پرده ترور سیدحسن نصرالله

پشت پرده ترور سیدحسن نصرالله

پس از جنگ سال ۲۰۰۶ اسرائیل با حزب الله لبنان، تل آویو سرمایه گذاری‌های سنگینی را جهت ...
حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

روزنامه کیهان با انتقاد از انتصابات در دولت نوشت: در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی ...
برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

یک اقتصاددان، گفت: اگر دولت واقعا بخواهد تغییر اساسی در ریل‌گذاری اقتصادی کشور انجام ...
1