کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

نظری: شهادت سید حسن نصرالله یک جنایت رذیلانه بود / زارع‌پور: مجامع بین‌المللی استانداردهای دوگانه را در قابل نسل‌کشی کنار بگذارد

8 مهر 1403 ساعت 20:58

محمد کاظم نظری معاون اسبق سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سید حسن نصرالله از مجاهدین رشید، دلاور اسلام و جبهه مقاومت بوده و شهادت وی یک جنایت رذیلانه بوده است.


شهادت سید حسن نصرالله اتفاق بزرگی بود که روز شنبه با حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی رقم خورد. کارشناسان و صاحب‌نظران واکنش‌های متعددی به این موضوع نشان دادند. محمد کاظم نظری معاون اسبق سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و هادی زارع‌پور مدیرکل اسبق آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنانیوز به این موضوع پرداخته‌اند.
محمد کاظم نظری معاون اسبق سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با فرارو اظهار کرد: سید حسن نصرالله از مجاهدین رشید، دلاور اسلام و جبهه مقاومت بوده و شهادت وی یک جنایت رذیلانه بوده است.
نظری عنوان کرد: شهادت سید حسن نصرالله یک ترور کور از طرف رژیم صهیونیستی بوده که ما به شدت محکوم می‌کنیم و امیدواریم اسرائیل پاسخ جنایاتش را با نابودی خود بگیرد.
وی ادامه داد: کابوس رژیم صهیونیستی‌ها از مقاومت، با ترور سید حسن نصرالله پایان نمی‌یابد و شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان اضمحلال رژیم صهیونیستی را سرعت می‌بخشد.
 هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در این‌باره می‌گوید: سید حسن نصرالله، عالمی عامل، وارسته، مهذب، ازخودگذشته که بیش از سه دهه هوشمندانه و با توانمندی کم‌نظیر حزب‌الله لبنان را رهبری کرد.
وی افزود: سید حسن در دوران عمر بابرکت خود همواره در مقابل رژیم جعلی، سفاک و ددمنش و اشغالگر صهیونیست بسان جبلی راسخ ایستاد و هیچگاه از مبارزه با این غده سرطانی خسته نشد و عاقبت در این راه شهد شیرین شهادت را نوشید و به آرزوی دیرینه خود که همانا وصال محبوب بود رسید.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: اینجانب ضمن محکوم نمودن این اقدام سبعانه و غیرانسانی از مجامع بین‌المللی و حقوق بشری می‌خواهیم که این استاندارد دوگانه را کنار گذاشته و دراسرع‌وقت بر اساس کنوانسیون نسل‌کشی و مبانی روشن حقوق بشری جلوی نسل‌کشی این رژیم بی‌رحم و خونریزی را در غزه و لبنان بگیرند و به این جنایات ضدبشری و ادامه تنش‌ها و درگیری‌ها در خاورمیانه پایان دهند.
زارع‌پور افزود: مطمئناً راه این شهید عزیز و سایر شهدای مقاومت توسط همه آزادی‌خواهان جهان و محور مقاومت باقدرت ادامه خواهد یافت و تا نابودی این رژیم جعلی و حاکمیت صلح و آرامش بر دنیا از پای نخواهند نشست.


کد مطلب: 491180

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/491180/نظری-شهادت-سید-حسن-نصرالله-یک-جنایت-رذیلانه-زارع-پور-مجامع-بین-المللی-استانداردهای-دوگانه-قابل-نسل-کشی-کنار-بگذارد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1