تاریخ انتشار
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۴۹۱۰۹۴
در خطبه های نماز جمعه دهدشت مطرح شد

امام‌جمعه دهدشت: نگاه سخیف سردسیری و گرمسیری را کنار بگذارید / انسان‌های ناتوانی که صرفاً به پشتوانه سیاسی و قومی مدیر می‌شوند، تکرار نشوند / کهگیلویه و بویراحمد سال‌هاست تاوان چنین انتصاب‌هایی را می‌دهد / کهگیلویه مظلوم از انتصاب‌های نا به جا و ناکارآمد زخم‌خورده است

۰
امام‌جمعه دهدشت: نگاه سخیف سردسیری و گرمسیری را کنار بگذارید / انسان‌های ناتوانی که صرفاً به پشتوانه سیاسی و قومی مدیر می‌شوند، تکرار نشوند / کهگیلویه و بویراحمد سال‌هاست تاوان چنین انتصاب‌هایی را می‌دهد / کهگیلویه مظلوم از انتصاب‌های نا به جا و ناکارآمد زخم‌خورده است
کبنا ؛نمازجمعه شهر دهدشت به امامت حجت‌الاسلام علی وحدانی فر اقامه شد.
به گزارش کبنا نیوز، حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در خطبه نمازجمعه (۶ مهر ۱۴۰۳)شهر دهدشت با اشاره به تغییر مدیر ارشد اجرایی استان ضمن آرزوی موفقیت برای استاندار جدید توصیه‌هایی به استاندار جدید استان کهگیلویه و بویراحمد داشت و گفت: توقع این است نگاه سخیف سردسیری و گرمسیری از استان رخت بربندد و انسان‌های ناتوانی که صرفاً به پشتوانه سیاسی و قومی و طایفه‌ای انتخاب شده‌اند، در انتخاب مدیران تکرار نشود. 
وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد سال‌هاست تاوان چنین انتصاب‌هایی را می‌دهد، افزود: این استان دیگر جای آزمون و خطای مدیریتی نیست. مخصوصاً کهگیلویه مظلوم از انتصاب‌های نا به جا و ناکارآمد زخم‌خورده است.
 خطیب نمازجمعه دهدشت گفت: این روزها بازار کت‌وشلوار داغ است و البته الحمدلله برای صنف خیاطان رونق دارد. هر کسی به زغم خود برای تصدی پستی آماده می‌شود انتظار می‌رود استاندار دست رد به سینه چاپلوسان بزند و از انسان‌های ضعیف و ناتوان استفاده نکند.
 حجت‌الاسلام وحدانی فر توجه به دانش‌بنیان و مراکز رشد و استفاده از ظرفیت جوانان را مهم خواند و تصریح کرد: از ظرفیت‌های خوب جوانان باید بهره گرفته شود.
 وی در بخش دیگری از سخنانش وضعیت برق را یادآور شد و با اشاره به قطعی چندساعته برق در روز گذشته گفت: توجیهی ندارد ساعت هفت غروب که وقت کاسبی برای بازاریان است بازار بی‌برق باشد این بی‌تدبیری‌ها جایی حل شود.
 حجت‌الاسلام وحدانی فر با بیان اینکه باید برای تقویت برق کهگیلویه تا قبل از پایان سال چاره‌اندیشی شود، گفت: اگر می‌خواهید دچار بحران در تابستان آینده نشوید سه دستگاه ترانس با ظرفیت حداقل 30 مگاولت آمپر در دهدشت و یک دستگاه در چرام باید اضافه و ایستگاه دژکوه به دائم ارتقا پیدا کند و مهم‌تر از اینها ایستگاه قلعه رئیسی به دیشموک اگر امسال به بهره‌برداری نرسد سال بعد به بحران می‌رسیم. 
خطیب نمازجمعه دهدشت عملیات حزب‌الله در مقابله با رژیم جعلی صهیونیست را یادآور شد و گفت: اسرائیل با ترورها دنبال این است که حزب‌الله از جبهه شمالی سرزمین اشغالی بردارد؛ اما جبهه مقاومت باحوصله و صبر هوشمندانه راهبرد خود را پیش می‌برد، این روزها با اقدامات حزب‌الله یک‌سوم از اراضی اشغالی امنیت برای ساکنان ندارد. تا عمق 50 کیلومتری سرزمین‌های اشغالی امنیت وجود ندارد به لطف خداوند رحمان حزب‌الله این موقعیت را تثبیت خواهد کرد.
 وی با بیان اینکه حزب‌الله یک قدرت مهم فرامنطقه‌ای است، ادامه داد: حزب‌الله در قلب جوان یمنی و عراقی است رژیم غاصب بداند اگر بنا بر ادامه جنگ باشد ما از کمک به مقاومت دریغ نخواهیم کرد. نایب امام‌زمان فتوای جهاد عمومی دادند اگر بنا به ورود جمهوری اسلامی باشد اربابانشان هم امنیت نخواهد داشت امروز جنگ اسلام و کفر است و ما برای مقابله با کافر ابایی نداریم.
 امام‌جمعه کهگیلویه گفت: جبهه مقاومت برای جنگ بلندمدت خود را آماده کرده است دلتان نلرزد خبرهایی می‌رسد، امروز همه حیثیت سیاسی اسرائیل از بین رفته است.
 وی اضافه کرد: جراحت‌های فراوان از این تفکر در طول تاریخ بر پیکر اسلام فرود آمده است همه در صحنه‌ایم و مقابله می‌کنیم از موضع حمایتی آیت‌الله سیستانی تشکر می‌کنیم شعار ما همراهی و همدلی و استقامت است و همچنان «هیهات من الذله» سر می‌دهیم.
 خطیب نمازجمعه دهدشت در تبیین دستاوردهای دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس جاذبه‌های فراوان برای دنیا و نعمت‌هایی برای ایران داشت؛ ایستادگی در برابر زورگویی از جاذبه‌های سیاسی است، جاذبه معنوی دفاع مقدس توجه به ایمان الهی و دینی است. الگوی دینی جوانان به برکت دفاع مقدس است.
حجت‌الاسلام وحدانی فر اظهار کرد: جنگ برای ما صرفاً دفاع و مرزبانی از وطن نبود جهاد فی‌سبیل‌الله بود امروز دفاع مقدس مهم‌ترین آزمون موفقیت ایران و نقشه راه جبهه مقاومت است باید قدر دانست. دفاع مقدس دانشگاه عظیم سیاسی، اجتماعی و معنوی بود.
 وی با اشاره به اظهارنظر مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی می‌خواهد با دنیا قهر باشد، گفت: اگر منظور این است که در مسائل سیاسی از دیگران تبعیت نمی‌کنیم ادعای درستی است فلسفه انقلاب اسلامی این بود که از سیطره بیگانگان رهایی پیدا کنیم. ما با دنیا ارتباط داریم با نظام سلطه مشکل داریم مقابل نظام سلطه ایستاده‌ایم و امروز ما در اوج اقتداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

روزنامه کیهان با انتقاد از انتصابات در دولت نوشت: در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی ...
برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

یک اقتصاددان، گفت: اگر دولت واقعا بخواهد تغییر اساسی در ریل‌گذاری اقتصادی کشور انجام ...
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
1