کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج مطرح شد

امام جمعه موقت یاسوج: امیدواریم استاندار با تدبیر خاص برای رفع مشکلات تلاش کند

6 مهر 1403 ساعت 14:45

امام جمعه موقت شهر یاسوج گفت: عزت و قدرت امروز کشور به برکت دفاع مقدس است.


امام جمعه موقت شهر یاسوج گفت: عزت و قدرت امروز کشور به برکت دفاع مقدس است.
حجت الاسلام موسوی اعظم با اشاره به اینکه در دفاع مقدس رزمندگان جان خود را در راه خدا هدیه دادند، افزود: این هفته را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، ملت ایران، سپاه و بسیج و ارتش و نیرو‌های نظامی و انتظامی تبریک می‌گوییم.
وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با همدیگر علیه ملت ایران متحد شدند، گفت: وحدت و‌ایمان و انسجام در دفاع مقدس موجب شد تا ایران اسلامی در برابر دشمنان خود‌ایستادگی کند و سربلند از این آزمون بیرون آید.
وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدا در شهریور ماه امسال در یاسوج، گفت: از عوامل برگزار‌کننده این برنامه تشکر می‌کنم چرا که این کنگره با کیفیت مطلوب برگزار شد.
امام جمعه موقت شهر یاسوج افزود: از مواضع خوب و مقتدر رئیس جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل تشکر می‌کنیم.
حجت الاسلام موسوی اعظم اضافه کرد: رئیس جمهور در این سفر بر آمادگی برای از سرگیری مذاکره هسته‌ای تأکید و اعلام کرد ما تحقیر را نمی‌پذیریم.
وی گفت: کارشناسان معتقد هستند نابودی رژیم صهیونیستی توسط ایران انجام می‌شود و همچنین امروز کشور یمن با بمب‌های خود به مقابله با رژیم صهیونیستی می‌رود.
وی به تغییرات مدیریتی در استان اشاره کرد و ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌های زیادی در بخش‌های مختلف است‌ امیدواریم استاندار با تدبیر خاص و دلسوزی برای رفع مشکلات این منطقه تلاش کند.

 


کد مطلب: 491093

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/491093/امام-جمعه-موقت-یاسوج-امیدواریم-استاندار-تدبیر-خاص-رفع-مشکلات-تلاش-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1