تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب : ۴۹۱۰۶۹

در دیدار رئیس‌کل دادگستری و دادستان یاسوج با استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه گذشت؟

۱
۰
در دیدار رئیس‌کل دادگستری و دادستان یاسوج با استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه گذشت؟
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر فعال شدن کارگروه جذب سرمایه‌گذار با هدف رشد و توسعه استان تأکید کرد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، یدالله رحمانی روز پنجشنبه در جمع اعضای شورای قضایی استان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:‌ امیدوارم در هر جایگاه و مسئولیتی که هستیم بتوانیم اهدافی که شهدا جان خود را تقدیم کردند را دنبال کنیم و ماحصل زحمات رضای خداوند و بهبود زندگی مردم باشد.
استاندار با اشاره به اینکه در استان‌های کمتر برخوردار آنچه بیشتر از کار سیاسی لازم و ضروری است کار در حوزه اقتصادی، عمرانی و اجرایی است، افزود: ماحصل کار در این حوزه‌ها باید منجر به بهبود شاخص زندگی مردم شود.
وی با بیان اینکه اصلی‌ترین وظیفه دولت‌ها در کنار تأمین امنیت موضوع معیشت مردم و رفع دغدغه آن‌ها است، عنوان کرد: دولت چهاردهم دولت وفاق، همدلی و همراهی با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی و ظرفیت‌های طبیعی است و نیازمند حفظ محیط زیست و منابع طبیعی با کمک دستگاه قضایی هستیم اما باید راهکاری وجود داشته باشد که با حفظ محیط زیست بتوانیم فعالیت‌های اقتصادی برای مردم تعریف کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امکانات و ظرفیتی که کهگیلویه و بویراحمد دارد باید منجر به بهبود زندگی مردم شود.
رحمانی با تأکید بر کارآمدی شورای تأمین استان بیان کرد: امنیت و فراهم کردن بستر برای فعالیت بخش خصوصی و حوزه تولید از وظایف دولت است.
وی با اشاره به اینکه اصلی‌ترین وظیفه مدیران حمایت از تولید است، گفت: در کنار کارگروه تسهیل نیازمند حمایت دستگاه قضایی هستیم تا بتوانیم کار‌های بزرگی در سطح استان انجام دهیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: البته به معنایی که در گذشته کاری انجام نشده نیست و کار‌های زیادی صورت گرفته اما موقعیت جغرافیایی استان به نحوی است که همه زیرساخت‌ها باید فراهم شود.
وی بیان کرد: اتصال به شبکه ریلی، داشتن فرودگاه کارآمد، احداث آزاد راه و بزرگراه و کامل شدن راه‌ها زمینه‌ساز حضور و جذب سرمایه‌گذار است و تا زمانی که این زیرساخت‌ها را نداشته باشیم نمی‌توانیم در حوزه تولید به رقابت بپردازیم.
رحمانی بر فراهم شدن زمینه حضور سرمایه‌گذار در استان و همچنین تسهیل صدور مجوز‌ها تأکید کرد و گفت: کارگروه جذب سرمایه‌گذاری در استان فعال شود و دستگاه قضایی، سیستم مالیاتی و تأمین اجتماعی به کمک بخش تولید بیایند تا موانع پیش رو رفع شود.
رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار با بیان اینکه نرخ جرم با مسائل اقتصادی مرتبط است، گفت: با وجود پتانسیل‌ها نیازمند سرمایه‌گذاری در استان هستیم.
محبوب افراسیاب با تأکید بر اینکه توسعه استان مورد توجه باشد، افزود: نگاه جزیره‌ای کمکی به توسعه این استان نمی‌کند و کهگیلویه و بویراحمد باید یکپارچه شود.
وی بیان کرد: دستگاه قضایی در کنار مجموعه اجرایی استان قرار دارد و با تمام توان این مجموعه را کمک می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
به فریاد کیفیت آموزش در مدارس برسید بروید بررسی نماید ببینید جه خبر است آقای استاندار
حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

روزنامه کیهان با انتقاد از انتصابات در دولت نوشت: در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی ...
برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

یک اقتصاددان، گفت: اگر دولت واقعا بخواهد تغییر اساسی در ریل‌گذاری اقتصادی کشور انجام ...
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
1