تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۴۹۱۰۵۲

نامه سرگشاده جمعی از جامعه دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد

۸
۰
نامه سرگشاده جامعه دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد به ظفرقندی وزیر بهداشت و درمان
کبنا ؛جمعی از فعالین ستاد سلامت و جامعه دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نامه سرگشاده نوشتند. 
به گزارش کبنا، متن این نامه به شرح زیر است.
با سلام و احترام
جناب آقای دکتر ظفرقندی
وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی
ضمن عرض تبریک به جهت انتخاب حضرتعالی به عنوان وزیر بهداشت و آرزوی موفقیت در مسیر پیشرو
به استحضار می‌رسانیم به عنوان بخشی از جامعه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که نگران آینده این مرز و بوم و وضعیت بهداشت و درمان مردم این دیار غیور می‌باشیم‌امیدواریم نگاه ویژه‌ای به درخواست اینجانبان داشته باشید
به‌روزرسانی وضعیت نگران‌کننده دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، نیازمند توجه و حضور فعال جناب آقای وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور می‌باشد.
با انتخاب حضرتعالی به عنوان وزیر بهداشت جرقه های‌امید بیش از پیش در دلمان زنده شد و همه‌امیدوار به تغییرات مثبت در جهت سیاست دولت جدید و اهداف و تفکرات رئیس جمهور عزیزمان جناب آقای دکتر پزشکیان شده و می‌باشیم.
در جهت تغییرات دانشگاه علوم پزشکی همانطور که حضرتعالی مستحضرید انتخاب یک رهبر با توانایی‌های استثنایی و ارزشمند، که مسئولیت‌پذیر، دلسوز و با مشوق‌های مثبت برای بهبود وضعیت فعلی باشد، امری حیاتی و غیرقابل انکار است.
افرادی که در گذشته مسئولیت‌هایی داشته و فرصت‌سوزی نموده‌اند، باید اینک به خود اجازه دهند تجربیات گذشته خود را به‌عنوان یک درس برای بهبود وضعیت آینده ببینند. از آن‌ها انتظار می‌رود که به جای تأکید بر برنامه و رزومه، به اصلاح و بهبود عملکرد خود بپردازند و این اقدام به عنوان یک فرصت مغتنم برای ارتقاء و بهبود خدمات دانشگاه عنوان شود و از دوباره در معرض انتخاب قرار گرفتن خودداری شود چرا که فلسفه تغیر و تحول؛ انتخاب و مشارکت مردمی را برای تغیر؛ زیر سؤال خواهد برد.
کسانی که سال‌ها تجربه مدیریت خشک و بی‌روحشان در فضای دانشگاه، بی‌تفاوتی و بی‌انگیزگی را برای بقیه به همراه داشت باید بدانند جوان‌تر‌ها خود را از دانش شما بی‌نیاز نمی‌دانند اما تجربه مدیریتی شما روح‌امید در کالبد جوانان چشم انتظار نتابید. شما در کنار ما باشید مشورت بدهید اما میدان را به فرزندانتان بدهید.
خیلی از مدیران دولت گذشته کارنامه مدیریتی سرشار از ایراد دارند و در طول دوران مدیریتشان در کلان شهر‌های نزدیک استان کهگیلویه و بویراحمد محروم ما طبابت می‌کردند و اتاق مدیریتی‌شان حیاط خلوتی برای رفع خستگی رفت و آمد‌های جاده‌ای بود اینک فرصت را به جوان‌تر‌ها واگذار کنند. ضمن احترام به همه عزیزان اما شما در همان پروسه طبابت که امر مقدسی است موفق ترید.
انتخاب یک فرد با قدرت تحلیل و برنامه‌ریزی منطقی، که توانایی ایجاد هماهنگی و تعامل مثبت بین اعضای مختلف دانشگاه را داشته باشد، می‌تواند تحولات بسیار مثبتی در دانشگاه ایجاد کند و بهبود و ترقی‌ای قابل توجه در تمامی ابعاد فعالیت‌های دانشگاه را فراهم آورد.
از جناب آقای وزیر تقاضا داریم که با دقت و توجه به این امر حیاتی، موضوع را پیگیری نموده و از انتخاب یک فرد مناسب و متعهد به اهداف والای این دانشگاه حمایت کنند.
با‌امید به اینکه این تغییرات، علاوه بر فوری بودن، منجر به بهبود وضعیت و افزایش کیفیت آموزش، پژوهش و خدمات بهداشتی درمانی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گردد و رونق و شکوفایی این دانشگاه و خدمت‌رسانی بهتر به مردممان را تضمین کند.
با احترام و آرزوی موفقیت و رشد برای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
جمعی از فعالین ستاد سلامت و جامعه دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حرف مفت
Iran, Islamic Republic of
این جمعی از جامعه دانشگاهی کیا هستن؟اسمشون چیه؟کو امضاهاشون؟منم میتونم خودم تنها یه نامه بنویسم جمعی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد.
،،،،،،،
Iran, Islamic Republic of
سلام
دانشگاه علوم پزشکی شده جلسات سیاسی بازی ‌
آقای دکترجاودان سیرت توکدوم دانشگاه وجودداره دوتاپست حراست وبازرسی روبه یک نفر بدن واااااقعاااادیگه شده قطح الرجال
خدابه دادسیستم درمان برسه
United States
واقعا باید یه جایی باشه که ثبت بشه یه زمانی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان محروم کهگیلویه و بویراحمد صنایع غذایی خوند و معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی استان محیط زیست خوند... بدون هیچ سواد سلامتی
احمدی طبار
Canada
دانشگاهی که معاون تحقیقاتش دکترای محیط زیست داره و معاون آموزیشش دکترای صنایع غذایی داره بیشتر به جهاد کشاورزی شبیه است تا علوم پزشکی و دانشگاه
فعال محیط زیست
Canada
بیشترین شبکه قدرت دانشگاه در جذب و بکارگیری هیئت علمی هست ....
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
آرزوی منصب دوباره دانشگاه علوم پزشکی را به گور خواهد برد.
Iran, Islamic Republic of
دانشگاهدعلوم پزشکی یاسوج اگر آرامش می‌خواهد ریاست آن باید عیره بومی باشد
حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

روزنامه کیهان با انتقاد از انتصابات در دولت نوشت: در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی ...
برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

یک اقتصاددان، گفت: اگر دولت واقعا بخواهد تغییر اساسی در ریل‌گذاری اقتصادی کشور انجام ...
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
1