تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۴۹۱۰۵۱
قادر آشنا، معاون توسعه فناوری سازمان سینمایی کشور​​​​​​​ در گفت‌وگو با کبنانیوز؛

قادر آشنا: برای قرارگرفتن در مسیر توسعه، نیاز به وحدت و همدلی واقعی داریم / تنازع، زیرآب‌زنی و تخریب هیچ سودی برای استان کهگیلویه و بویراحمد ندارد

۸
۰
قادر آشنا: برای قرارگرفتن در مسیر توسعه، نیاز به وحدت و همدلی واقعی داریم / تنازع، زیرآب‌زنی و تخریب هیچ سودی برای استان کهگیلویه و بویراحمد ندارد
کبنا ؛ معاون توسعه فناوری سازمان سینمایی کشور گفت:  توصیه‌مان این است که از ظرفیت همگان استفاده شود، اگر من مدیر نفت یا راه‌سازی و شهرسازی باشم، بهترین فرصت است که بتوانم از ظرفیت هنرمندان استفاده کنم، این‌همه پول در حوزه نفت هزینه می‌شود، باید در جهت دیده‌شدن آن تلاش شود.
به گزارش کبنا نیوز، در حاشیه جشن مهر سینمای استان کهگیلویه و بویراحمد، قادر آشنا معاون توسعه فناوری سازمان سینمایی در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا گفت: به نسبت سرمایه‌گذاری که شده، توفیقات فراوانی در این استان داشتیم، فرزندان استان استعدادهای خوبی دارند، باید زمینه را برای کار فراهم کنیم، بخشی از این زمینه مادی و بخشی معنوی است، باید بدانیم فیلم و هنرهای تجسمی می‌توانند جزو هویت و داشته‌های استان باشند، باید تلاش کنیم تا اتفاقات خوبی برای هنرمندان استان بیفتد، در هر جایی از وزارتخانه می‌روید نامی از کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، خصوصاً گردشگری دنا و بویراحمد اهمیت زیادی دارد و هنرمندان باید این موضوع را مدنظر داشته باشند و روی آن کار بیشتری انجام بگیرد.
وی افزود: مقام معظم رهبری جمله‌ای دارند و می‌فرمایند هیچ اندیشه‌ای ماندگار نخواهد شد مگر اینکه در قالب هنر عرضه شود، معنایش این است که هنر می‌تواند گسترده‌ترین و عمیق‌ترین و بهترین تعریف را از یک سوژه و اندیشه و هویت بیان کند. اگر به توسعه‌یافتگی ایمان داریم بهترین عرصه برای سرمایه‌گذاری، عرصه فرهنگ و هنر است. باید از این دُر گران‌بها مراقبت کنیم و قدر آن را بدانیم. 
آشنا بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ نیروی انسانی پیشرفت خوبی دارد، داشته‌های بالایی از نظر نیروی انسانی دارد و تحصیل‌کرده‌های زیادی هم دارد. اما در حوزه زیرساخت‌ها یک عقب‌ماندگی تاریخی داریم که هر چقدر تلاش کردیم و پیشرفت کردیم جبران نشده است. 
وی افزود: چون اینجا را می‌شناسم، می‌دانم که اتفاقات خوبی در استان افتاده؛ ولی عقب‌ماندگی وجود دارد، برای قرارگرفتن در مسیر توسعه، نیاز به وحدت و همدلی به معنای واقعی داریم، تنازع و زیرآب‌زنی و تخریب هیچ سودی برای استان ندارد و برعکس به ما ضربه می‌زند. نباید خودزنی کنیم و مانع پیشرفت شویم.
 معاون توسعه فناوری سازمان سینمایی کشور اظهار کرد: درست است که همه ایران سرای من است و همه قابل‌احترام هستند، ولی همین‌قدر که به دیگران احترام می‌گذاریم به فرزندان استان هم احترام بگذاریم، و قطعاً توسعه و پیشرفت در استان شتاب می‌گیرد. آشنا خاطرنشان کرد: این جشن برای این است که هنرمندان و سینماگران دیده شوند، توصیه‌مان این است که از ظرفیت همگان استفاده شود، اگر من مدیر نفت یا رهاسازی و شهرسازی باشم، بهترین فرصت است که بتوانم از ظرفیت هنرمندان استفاده کنم، این‌همه پول در حوزه نفت هزینه می‌شود، باید در جهت دیده‌شدن آن تلاش شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Russian Federation
همه به این وضع استان عادت کردیم به تخریب، به نادیده گرفتن خدمات و تلاش ها
شهروند
Russian Federation
اینجا مردم میرن یکیو انتخاب میکنن طرفدارش میشن و بش رای میدن و دیگه فکر میکنن اون پیغمبره و بقیه همه یزید
زاگرس نشین
Russian Federation
مگه همین آقای احمدزاده استاندار نبود چقدر خدمات داشت یکسره سفر بود آخرش چی شد مردم چیکارش کردن حتی یه عده پول گرفتن که مراسم تودیعشو بهم بریزن ما عادت کردیم به اینکارا
فرهنگ مظلوم
Iran, Islamic Republic of
مشکل اول ما قبل از اقتصاد فرهنگ است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! علتش مسئولان بی عرضه فرهنگی است که ول بکن هم نیستند سر از فرهنگ هم در نمی آورند!!!!!!!!!!!!!!!!!
بویراحمد عزتمند
Iran, Islamic Republic of
زمانی که خودت در استان بودی هم اتفاق خوبی برای استان نیفتاد. دوران گفتار درمانی تموم شده و خوشبحال برخی که در تمام دولت ها مسوولیت ملی و استانی ردیف میشه براشون و ما بیچاره ها فقط باید در انتخابات پوستر بچسبانیم و شماها کیف ش را ببرید ...... من نمی دونم برخی ها چند سال باید سر کار باشند و چزا بازنشسته نمی شوند اصلا؟ دست از سر استان بدبخت هم بر نمی دارند و طلبکار هم هستند همیشه
Iran, Islamic Republic of
چرا سه سال قبل ازاین حرفها نمیگفتید
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه استان ما پر از مخبر. و زیر آب زن هست
آچار چهار پهلو
Iran, Islamic Republic of
یه سوال:
میگم مگه میشه در دولت احمدی نژاد مدیرکل باشی و با تفکرات استانداری سیدمسعود حسینی کار بکنی، اونوقت در دولت روحانی مسوولیت کشوری بگیری و با تفکرات سیدعطالله مهاجرانی زندگی کنی، در دولت رئیسی هم معاون وزیر بشی با تفکرات کوچک زاده ها رسایی ها گذران زندگی بنمایی و تمام توان ت را برا استقرار تفکر جلیلیسم در انتخابات بکار ببندی و وقتی شکست مفتضحانه خورد الان دوباره
دنبال پُست بالاتر باشی و بخواهی ؟
بنظرم باید مجسمه این آدم ها را درست کرد و در میدان معلم یاسوج نزدیک اداره کل فرهنگ نصب کرد و روی آن نوشت: " ایشان همه فن حریف سیاست و جابجا کننده مرزهای رفاقت و وقاحت و خیانت است."

چرا فکر می کنید مردم استان بدبخت کهگیلویه و بویراحمد این چیزها را نمی بینند و بر تفکرات چنین آدم هایی نمی خندند؟

جمع کنید بساط تان را و تاسف بخورید بحال زندگی خودتان و اطرافیان تان که سرتان را زیر برف کرده و فکر می کنید با یک لبخند، می توان ملت با صداقت کهگیلویه و بویراحمد را فریب داد.

لعن باد بر چنین تفکرات آچاری چهار پهلو

با عزت زندگی کنید و لعنت بر زندگی ذلت بارتان
حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

روزنامه کیهان با انتقاد از انتصابات در دولت نوشت: در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی ...
برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

یک اقتصاددان، گفت: اگر دولت واقعا بخواهد تغییر اساسی در ریل‌گذاری اقتصادی کشور انجام ...
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
1