کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در آئین تکریم و معارفه استانداران جدید و قدیم کهگیلویه و بویراحمد؛

یدالله رحمانی: من در دامن دنا رشد یافته و تعلق خاطر پیدا کردم / وظیفه اصلی ما باید بهبود معیشت مردم باشد

3 مهر 1403 ساعت 17:14

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد گفت: من در دامن دنا رشدیافته و تعلق خاطر پیدا کردم، مانند خیلی از شما در مدارس عشایری درس تربیت آموختم، به همین دلیل با تمام وجود به این خطه از سرزمینم عشق می‌ورزم، و آمده‌ام که با کمک و همدلی و وفاق بتوانیم استان را بهتر بسازیم، آمده‌ام در دولت آقای پزشکیان به کمک شما و با همدلی شما وفاق منطقه‌ای و محلی ایجاد کنیم، بنابراین دست همه شما را برای ساختن استان می‌فشارم.


آئین تکریم و معارفه استانداران جدید و قدیم کهگیلویه و بویراحمد با حضور اسکندر مؤمنی وزیر کشور در سالن دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، یدالله رحمانی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد امروز سه‌شنبه (3 مهرماه 1403) در این آئین به سخنرانی پرداخت و گفت: از نمایندگان محترم که از این انتخاب همراهی و حمایت کردند صمیمانه سپاسگزارم، به سهم خودم از زحمات آقای احمدزاده استاندار سابق تشکر می‌کنم و آرزوی موفقیت برای ایشان دارم.
رحمانی بیان کرد: مایه سربلندی من است که بعد از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه کار خود را در استان کهگیلویه و بویراحمد شروع کردم، تمام سعی و تلاشم این بود که علاوه بر انجام کار، با روحیات مردم استان بیشتر آشنا شوم.
رحمانی خاطرنشان کرد: از این مردم محبت فراوان دیده‌ام، اوج این بزرگی و محبت دفاع جانانه فرزندان فرهیخته شما در هیئت وزیران از بنده بود. خدا را شاکرم که بعد از سی‌سال مجدد خداوند این را نصیب بنده کرده که دوباره خدمتگزار مردمی باشم که سراسر غیرت و مردانگی و شجاعت و اصالت هستند.
وی گفت: من در دامن دنا رشدیافته و تعلق خاطر پیدا کردم، مانند خیلی از شما در مدارس عشایری درس تربیت آموختم، به همین دلیل با تمام وجود به این خطه از سرزمینم عشق می‌ورزم، و آمده‌ام که با کمک و همدلی و وفاق بتوانیم استان را بهتر بسازیم، آمده‌ام در دولت آقای پزشکیان به کمک شما و با همدلی شما وفاق منطقه‌ای و محلی ایجاد کنیم، بنابراین دست همه شما را برای ساختن استان می‌فشارم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از خداوند بزرگ می‌خواهم که شیرین‌ترین تجارب کاری‌ام مدیریت در این استان باشد، از قابلیت‌های مختلفی برخوردارم، ولی اینجا جای گفتن ندارد، باید به برنامه‌ریزی، مدیریت منابع آب، حوزه‌های گردشگری، اقتصادی و پتانسیل‌های استان بپردازیم که در برنامه‌های آینده این موضوعات را خدمت شما مردم ارائه خواهیم داد.
وی گفت: بر اجرای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری  و بر اجرای تمام‌وکمال وعده‌های دولت تأکید می‌کنم، استان باید سراسر کار و تلاش باشد و وظیفه اصلی ما باید بهبود معیشت مردم باشد.
 


کد مطلب: 491003

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/491003/یدالله-رحمانی-دامن-دنا-رشد-یافته-تعلق-خاطر-پیدا-کردم-وظیفه-اصلی-باید-بهبود-معیشت-مردم-باشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1