کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سید علی احمدزاده، استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد؛

من از این استان می‌روم نگران نباشید، ولی دلسوز این استان هستیم / تمام مدیران کهگیلویه و بویراحمد به‌جزء 2 نفر بومی استان بودند، اگر ضعیف‌اند فرزند همین استان هستند / استاندار جدید مدیران قوی انتخاب می‌کند، چرا ناراحت می‌شوید! / می‌توانستم از استان‌های دیگر نیرو بیاورم اما به بچه‌های خودمان اعتماد کردم / من از استان می روم شما به من کمک نکردید اما استاندار جدید را کمک و حمایت کنید

3 مهر 1403 ساعت 14:49

آئین تودیع و معارفه استانداران جدید و قدیم استان کهگیلویه و بویراحمد تا دقایقی دیگر با حضور اسکندر مومنی وزیر کشور در سالن دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود.


آئین تودیع و معارفه استانداران جدید و قدیم استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، امروز سه‌شنبه (3 مهرماه 1403) در این آیین سید علی احمدزاده به سخنرانی پرداخت و اظهار کرد: اگر به من اعتراض می‌کنید، ناراحت نمی‌شوم؛ ولی اگر حقیقت را نادیده بگیرید ناراحت‌کننده است.
وی گفت: کمربندی شهر یاسوج، پروژه‌های عمرانی، پل‌ها، کارخانه‌هایی که احیا شد، آیا در این پروژه‌ها کار نشد؟ ۱۷ هزار میلیارد در پتروشیمی هزینه نشد؟ در جاده پاتاوه- دهدشت همین اتفاق افتاد، در عملیات اجرایی میدان گازی مختار، در بید انجیر، پل وحدت، پل موگرمون کار‌های مهمی انجام شد و تا پایان سال هیچ نقطه و رودخانه‌ای نخواهد بود که پل احداث نشود تا مردم را آب نبرد.
وی تصریح کرد: همین کمربندی یاسوج ۱۲ درصد تلفات در جاده کمربندی بود که در سه فاز کار در حال انجام است، کارخانه شهدناب احیا شد و در زمینه صنایع تکمیلی کار‌های انجام شد.
در جاده‌های روستایی کار زیادی انجام شد. 160 کارخانه ورشکست شده بازآفرینی شد. در خیلی از جاها به فضل الهی در کارهای زیربنایی بناهایی گذاشته شده که قبل از این دیده نشده بود. صنایع تبدیلی و سردخانه‌ها را در این استان نداشتیم که در این دولت احداث شد.
هر چه در توان داشتم برای عمران و آبادانی استان انجام دادم، هیچ‌کس به‌اندازه من به مشکلات و محرومیت‌های استان اشراف ندارد. نقطه‌به‌نقطه این استان را دیدم و در منزل محروم‌ترین مردم حضور پیدا کردم و پای درد دل آنها نشستم.
احمدزاده بیان کرد: من هیچ‌جا کوتاهی نکردم، افرادی که انتخاب شدند و می‌گویید ضعیف هستند، همه اینها فرزندان خود شما هستند، بله قوی و ضعیف داریم، حالا چرا ناراحت هستید، من از این استان می‌روم، بچه همین استان بودم و از استان دیگری هم نیامده‌ بودم و نیروهای این بومی را انتخاب کردم، حال شما می‌گوئید، ضعیف هستند. خوب استاندار جدید آمده و ان‌شاءالله قوی‌ترها را می‌آورد.
استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بسیاری از کار‌ها را ریشه‌ای انجام دادم و انصاف هم خوب است از این استان می‌روم اما سردسیری و گرمسیری و ترک و لر دور از‌شان ما است هر چه در توان داشتم در طول شبانه‌‌روز برای این استان کردم.
احمدزاده با بیان اینکه ذر آتش سوزی خائیز زمان هلی‌برن نیرو و زمانی که از بالگرد پریدم تا بقیه هم مانند من از بالگرد بپرند شکمم پاره شد و در شیراز عمل کردم و این را به شما مردم نگفتم.
وی بیان کرد: در خیلی شب‌ها تا ساعت ۲ بامداد بیدار بودم و کارکردم و برخی ایام نماز صبح را در دفتر کارم بودم، هیچ کس به اندازه من به محرومیت‌های این استان اشراف ندارد در خانه محروم‌ترین مردم این استان نشستم و پای صحبت‌ها و مشکلات آن‌ها بودم.
احمدزاده بیان کرد: در زمان کرونا سیل مانسون در استان رخ داد و ان زمان با اسب رفتم تا به داد خانواده‌ای که سرپرست نداشتند و مردم سیل‌زده برسم.
من از این استان می‌روم نگران نباشید، ولی دلسوز این استان هستیم / تمام مدیران کهگیلویه و بویراحمد به‌جزء 2 نفر بومی استان بودند، اگر ضعیف‌اند فرزند همین استان هستند / استاندار جدید مدیران قوی انتخاب می‌کند، چرا ناراحت می‌شوید! / می‌توانستم از استان‌های دیگر نیرو بیاورم اما به بچه‌های خودمان اعتماد کردم  / من از استان می روم شما به من کمک نکردید اما استاندار جدید را کمک و حمایت کنید
استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد گفت: افرادی که انتخاب کردم و می‌گوید ضعیف بودند همه بچه‌های همین استان هستند، چرا نیرو‌ها و بچه‌های خودتان را سرزنش و ضعیف می‌کنید می‌توانستم از سایر استان‌ها نیرو بیاورم اما خواستم به بچه‌های این استان میدان بدهم.
وی افزود: من ترک و لر و گرمسیر و سردسیر نکردم، با افتخار می‌روم، برای مردم‌سالاری احترام قائل هستم و با افتخار جایم را به فرد بعدی می‌دهم. افتخار می‌روم در دولت شهید رئیسی کار کردم و به دموکراسی و مردم سالاری‌ایمان دارم و با افتخار جایم را به دیگری می‌دهم. من تابع دیدگاه‌های ولایت‌فقیه هستم، دولت متعلق به حکومت اسلامی است و همه ما باید تلاش کنیم.
احمدزاده اظهار کرد: از آقای سردار مؤمنی تشکر می‌کنم که نیروی شایسته‌ای برای این استان انتخاب کردند، بنده از ایشان حمایت می‌کنم و شما هم حمایت کنید.
وی گفت: من از این استان می‌روم نگران نباشید، ولی دلسوز این استان هستیم، چون دلم می‌خواهد این استان آباد شود. از شما حلالیت می‌طلبم. خدایا تو بدان در خدمت به این استان کوتاهی نکردم، الان که از این استان می‌روم به ارزش 50 میلیون تومان به سرمایه زندگی‌ام اضافه نشد. به هیچ احدی از مردم این استان ظلم نکردم، خدمت کردم و تلاش کردم و الان هم می‌روم. حداقل 5 میلیارد تومان سرمایه من کمتر شده است، چرا از من ناراحت هستید.
وی از انتخاب رحمانی به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد و گفت: آقای رحمانی دوست من و نیروی شایسته و کاربلدی است، من از استان می‌روم شما به من کمک نکردید اما به استاندار جدید کمک و حمایت کنید.
من از این استان می‌روم نگران نباشید، ولی دلسوز این استان هستیم / تمام مدیران کهگیلویه و بویراحمد به‌جزء 2 نفر بومی استان بودند، اگر ضعیف‌اند فرزند همین استان هستند / استاندار جدید مدیران قوی انتخاب می‌کند، چرا ناراحت می‌شوید! / می‌توانستم از استان‌های دیگر نیرو بیاورم اما به بچه‌های خودمان اعتماد کردم  / من از استان می روم شما به من کمک نکردید اما استاندار جدید را کمک و حمایت کنید
وی در پایان عنوان کرد: خدایا تو بدان در خدمت به این استان هیچ گاه کوتاه نیامدم و با اقتدار و روحیه غیوری مطالبه کردم الان که می‌روم ۵۰ میلیون به سرمایه‌ایم اضافه نشد و به هیچ احدی از مردم استان ظلم نکردم الان هم با افتخار می‌روم.
وی با بیان اینکه همه تلاشم را برای توسعه استان کردم و بیشتر از این نشد، گفت: ۱۳ هزار میلیارد در دولت سیزدهم وعده داده شد اما اتفاقی رخ داد و این مبلغ تخصیص داده نشد و برخی وعده‌هایم نیمه تمام ماند.
احمدزاده خاطرنشان کرد: از وزیر کشور می‌خواهم که از آقای رحمانی حمایت کنند و به مشکلاتی که رسیدگی نشد، رسیدگی کنند، اگر به کسی ظلم کرده‌ام حلال کنید، اگر مالی از ما طلب دارید، آن را طلب کنید، اگر سیلی است بزنید، ولی ما را به قیامت وامگذارید، چون به قیامت اعتقاد داریم.


کد مطلب: 491002

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/491002/این-استان-می-روم-نگران-نباشید-ولی-دلسوز-هستیم-تمام-مدیران-کهگیلویه-بویراحمد-به-جزء-2-نفر-بومی-بودند-اگر-ضعیف-اند-فرزند-همین-هستند-استاندار-جدید-قوی-انتخاب-می-کند-چرا-ناراحت-می-شوید-می-توانستم-استان-های-دیگر-نیرو-بیاورم-اما-بچه-های-خودمان-اعتماد-کردم-می-روم-کمک-نکردید-حمایت-کنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1